Xboxlife forum

Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Turtle Beach XO FOUR
7
12%
Turtle Beach XO SEVEN
4
7%
Microsoft Xbox One Stereo Headset
14
23%
Polk Audio 4Shot
1
2%
Andet headset
34
57%
 
Afgivne stemmer : 60

Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf BHFanatic » 30. okt 2014 16:44

Mit første headset var Turtle Beach X4 som jeg skiftede ud med Turtle Beach X41 for et par år siden...
Kunne bedre li' komforten fra den gamle X4 og faktisk også lyden.
Har besluttet mig for at købe nogle nye, så jeg ventede for at se reviews af TB 500X men det er ligesom de gå baglæns :roll:

Derfor mit næste headset bliver nok den nye Astro A50 :D

Billede
Xbox 360 Slim 250GB|Xbox One 500GB + 4TB HDD|Xbox One Elite 1TB
BHFanatic
Niveau 4
 
Indlæg: 552
By: Næstved


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf BuBubbi » 31. okt 2014 06:32

JohnH skrev:Det er da ingenting med den ene lille ledning, startede lige min X360 op i går, var ved at blive kvalt i alle de ledninger til det headset :roll:


Det er det jo når jeg har et helt trådløst headset til 360'en i form af et Tritton Warhead.
Derfor er det da pinligt at de ikke kan lave et til Xbox One også.

EPIC STRIPY skrev:Mit første headset var Turtle Beach X4 som jeg skiftede ud med Turtle Beach X41 for et par år siden...
Kunne bedre li' komforten fra den gamle X4 og faktisk også lyden.
Har besluttet mig for at købe nogle nye, så jeg ventede for at se reviews af TB 500X men det er ligesom de gå baglæns :roll:

Derfor mit næste headset bliver nok den nye Astro A50 :D


For mig vil A50'en også være et skridt tilbage i udviklingen, og gider som tidligere skrevet på ingen måde betale så meget for et headset med chat kabel.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf JohnH » 31. okt 2014 08:12

Håber da også der kommer et helt trådløst med 5.1 ell 7.1 Surround, tror bare de vil blive dyre.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf BHFanatic » 31. okt 2014 09:58

BuBubbi skrev:
EPIC STRIPY skrev:Mit første headset var Turtle Beach X4 som jeg skiftede ud med Turtle Beach X41 for et par år siden...
Kunne bedre li' komforten fra den gamle X4 og faktisk også lyden.
Har besluttet mig for at købe nogle nye, så jeg ventede for at se reviews af TB 500X men det er ligesom de gå baglæns :roll:

Derfor mit næste headset bliver nok den nye Astro A50 :D


For mig vil A50'en også være et skridt tilbage i udviklingen, og gider som tidligere skrevet på ingen måde betale så meget for et headset med chat kabel.


Den chat kabel betyder ikke så meget for mig, og det er MS's skyld at vi stadig sidder med den og ikke Astro's eller TB's.Der gå nok lang tid før der sker noget med den :D
For mig er det vigtigere med god komfort og bedre lyd. :mrgreen:
Xbox 360 Slim 250GB|Xbox One 500GB + 4TB HDD|Xbox One Elite 1TB
BHFanatic
Niveau 4
 
Indlæg: 552
By: Næstved


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf Haugboelle » 9. dec 2014 09:34

Fed tråd :)

Har brug for lidt hjælp, da jeg skal bruge et headset.

Mit forbrug er at det skal bruges på X1, PC og PS4.

Chat er ikke et must, da de hovedsageligt bruges til singleplayer gaming, tænker det gør det nemmere at finde et der kan bruges til de ovennævnte konsoller. (Når chat skal bruges, bruges jeg mine højtalere og de medfølgende headsets til konsollerne, meget sjældent)

Tilgængelig må lyden gerne være top lækkert, er 7.1 det bedre end 5.1 ?
Og komforten betyder også meget, designet betyder derimod intet medmindre det har impakt på komforten :)

Prisklassen tænker jeg ligger mellem 500-1000 kr.

Nogen der har gode forslag, synes det er en jungle!
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf Major Oblivious » 9. dec 2014 10:06

Haugboelle skrev:Fed tråd :)

Har brug for lidt hjælp, da jeg skal bruge et headset.

Mit forbrug er at det skal bruges på X1, PC og PS4.

Chat er ikke et must, da de hovedsageligt bruges til singleplayer gaming, tænker det gør det nemmere at finde et der kan bruges til de ovennævnte konsoller. (Når chat skal bruges, bruges jeg mine højtalere og de medfølgende headsets til konsollerne, meget sjældent)

Tilgængelig må lyden gerne være top lækkert, er 7.1 det bedre end 5.1 ?
Og komforten betyder også meget, designet betyder derimod intet medmindre det har impakt på komforten :)

Prisklassen tænker jeg ligger mellem 500-1000 kr.

Nogen der har gode forslag, synes det er en jungle!


7.1 Giver typisk et par ekstra Wide kanaler, og det er blevet diskuteret til galskab, om hvor meget det giver ekstra lyd-dimensioner. Jeg vil vove den påstand at med den afstand der er fra dit øre til de forskellige kanaler, så kan du ikke hører forskel på 7.1 og 5.1 (headset)

Når det så er sagt, så får du ikke et ordentligt 5.1 headset til 1.000 kr. "Kongen" af headset skulle eftersigende være Astro som ligger i størrelsesordenen 2.500 kr.
Køber du stereo-adapteren til controllern, så kan du derimod få et ganske hæderligt stereo-headset til omkring d. 1.000 kr!
Hifi-klubben har et par B&W P5 til 1.200 og det er lyd i særklasse.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf Haugboelle » 9. dec 2014 10:20

Major Oblivious skrev:
Haugboelle skrev:Fed tråd :)

Har brug for lidt hjælp, da jeg skal bruge et headset.

Mit forbrug er at det skal bruges på X1, PC og PS4.

Chat er ikke et must, da de hovedsageligt bruges til singleplayer gaming, tænker det gør det nemmere at finde et der kan bruges til de ovennævnte konsoller. (Når chat skal bruges, bruges jeg mine højtalere og de medfølgende headsets til konsollerne, meget sjældent)

Tilgængelig må lyden gerne være top lækkert, er 7.1 det bedre end 5.1 ?
Og komforten betyder også meget, designet betyder derimod intet medmindre det har impakt på komforten :)

Prisklassen tænker jeg ligger mellem 500-1000 kr.

Nogen der har gode forslag, synes det er en jungle!


7.1 Giver typisk et par ekstra Wide kanaler, og det er blevet diskuteret til galskab, om hvor meget det giver ekstra lyd-dimensioner. Jeg vil vove den påstand at med den afstand der er fra dit øre til de forskellige kanaler, så kan du ikke hører forskel på 7.1 og 5.1 (headset)

Når det så er sagt, så får du ikke et ordentligt 5.1 headset til 1.000 kr. "Kongen" af headset skulle eftersigende være Astro som ligger i størrelsesordenen 2.500 kr.
Køber du stereo-adapteren til controllern, så kan du derimod få et ganske hæderligt stereo-headset til omkring d. 1.000 kr!
Hifi-klubben har et par B&W P5 til 1.200 og det er lyd i særklasse.


Ok tak for svaret, vil se nærmere på dem, for 2500 kr er nok en del mere end jeg er villig til at give :)

Nogen der kan sige for/imod et turtle Beach px5? Kan få det til 500 kr brugt
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf JohnH » 9. dec 2014 11:10

PX5 virker ikke til X1, kun til X360.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf he1nz » 9. dec 2014 11:19

Har lige købt et Turtle Beach 500x og er meget tilfreds. Sindsyg 7.1 lyd.. og helt trådløst. På én opladning kørte de de lovede 15 timers gaming. Det er pebret (1972,- inkl. alt fra amazon) men pengene værd!
http://www.turtlebeach.com/product-deta ... h-500x/552
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf Haugboelle » 9. dec 2014 11:31

JohnH skrev:PX5 virker ikke til X1, kun til X360.


Hvis man ser bort fra chat delen som jeg er ligeglad med, kan man så ikke få det til at virke?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf JohnH » 9. dec 2014 11:39

Haugboelle skrev:
JohnH skrev:PX5 virker ikke til X1, kun til X360.


Hvis man ser bort fra chat delen som jeg er ligeglad med, kan man så ikke få det til at virke?


Jo da.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf A42Merlin » 9. dec 2014 11:59

he1nz skrev:Har lige købt et Turtle Beach 500x og er meget tilfreds. Sindsyg 7.1 lyd.. og helt trådløst. På én opladning kørte de de lovede 15 timers gaming. Det er pebret (1972,- inkl. alt fra amazon) men pengene værd!
http://www.turtlebeach.com/product-deta ... h-500x/552


Jeg glæder mig også til at få min og slippe for den chat ledning
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf maagaard90 » 9. dec 2014 14:07

Jeg endte med i sidste ende at købe et par Audio-Technica M40X og jeg har ikke set mig tilbage siden. Er glad for kvaliteten og lyden, som gengiver præcist hvad, der udsendes. Den forstærker og forvrænger ikke det mindste. De findes til rimelig penge og er dem alle værd. De kåres igen og igen til at være de bedste til markedet i sin prisklasse og med god grund. Der findes dem, som er takket over, men jeg synes ikke den er springet værd, hvis I spørger mig.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf he1nz » 9. dec 2014 14:47

A42Merlin skrev:
he1nz skrev:Har lige købt et Turtle Beach 500x og er meget tilfreds. Sindsyg 7.1 lyd.. og helt trådløst. På én opladning kørte de de lovede 15 timers gaming. Det er pebret (1972,- inkl. alt fra amazon) men pengene værd!
http://www.turtlebeach.com/product-deta ... h-500x/552


Jeg glæder mig også til at få min og slippe for den chat ledning


Du kan med god grund glæde dig :)
Men jeg må tilstå, at jeg efter 11 dage med dem, stadig kigger efter ledninger når jeg rejser mig fra sofaen! Er lidt miljø skadet efter 10 år på xbox live mht chat/controller ledninger :roll:
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf A42Merlin » 9. dec 2014 16:36

he1nz skrev:
Du kan med god grund glæde dig :)
Men jeg må tilstå, at jeg efter 11 dage med dem, stadig kigger efter ledninger når jeg rejser mig fra sofaen! Er lidt miljø skadet efter 10 år på xbox live mht chat/controller ledninger :roll:


Jeg har knækket det lille jackstik flere gange efterhånden :oops: så det bliver dejligt ikke skulle tænke på det mere : :lol:
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 35 gæster

cron