Xboxlife forum

Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Turtle Beach XO FOUR
7
12%
Turtle Beach XO SEVEN
4
7%
Microsoft Xbox One Stereo Headset
14
23%
Polk Audio 4Shot
1
2%
Andet headset
34
57%
 
Afgivne stemmer : 60

Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf JohnH » 22. jun 2014 21:46

Køber mig en Xbox One imorgen og regner med at købe mig et Turtle Beach XO4 med også, men er lidt i tvivl om hvad headset der bedst at bruge til Xbox One.

Skriv også gerne en kommentar om hvad i synes om jeres headset, som i bruger sammen med Xbox One.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf BuBubbi » 22. jun 2014 22:18

Jeg bruger stadig mit Tritton Warhead, men med Kinecten som mikrofon.
Jeg nægter at nedgradere til et såkaldt "Trådløst" headset der stadig kræver en chat ledning.
Så ind til der kommer et rigtigt trådløst headset med trådløs chat enten via en single til controlleren eller ligesom Warhead'et,
så bliver jeg på det jeg har nu.

Når udviklerne engang får øjnene op og indser at vi sidder i 2014 og ikke 1990, så håber jeg der begynder at ske noget inden for udviklingen af rigtigt trådløse headsets.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf Morten Skou » 22. jun 2014 22:35

Jeg har prøvet både XO4 og XO7 og vil klart anbefale dig at smide de ekstra penge efter XO7 hvis du har dem, man får lidt mere for pengene synes jeg. Anmeldelserne er lidt på trapperne (i morgen forventer jeg).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf Callista » 22. jun 2014 22:45

Er nok total overkill, men jeg bruger et par Beyerdynamic Dt770
Senest rettet af Callista 22. jun 2014 23:07, rettet i alt 1 gang.
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf JohnH » 22. jun 2014 22:51

Morten Skou skrev:Jeg har prøvet både XO4 og XO7 og vil klart anbefale dig at smide de ekstra penge efter XO7 hvis du har dem, man får lidt mere for pengene synes jeg. Anmeldelserne er lidt på trapperne (i morgen forventer jeg).


Ja du har sikkert ret, men jeg synes ikke jeg vil give 700 kr mere, bare for lidt bedre komfort og pænere design. Indmaden i dem er jo helt ens, ved godt at XO4 kan være lidt stram og at mikrofonen er lidt svær at få til at blive i den position man gerne vil have, men det kan jeg godt leve med.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf Michelve » 22. jun 2014 23:13

JohnH skrev:
Morten Skou skrev:Jeg har prøvet både XO4 og XO7 og vil klart anbefale dig at smide de ekstra penge efter XO7 hvis du har dem, man får lidt mere for pengene synes jeg. Anmeldelserne er lidt på trapperne (i morgen forventer jeg).


Ja du har sikkert ret, men jeg synes ikke jeg vil give 700 kr mere, bare for lidt bedre komfort og pænere design. Indmaden i dem er jo helt ens, ved godt at XO4 kan være lidt stram og at mikrofonen er lidt svær at få til at blive i den position man gerne vil have, men det kan jeg godt leve med.


nok ikke 700 kr ekstra....mere omkring 400kr da en X07 kun koster 116£ hos amazon nok omkring de 1100 kr og x04 koster 749 hos elgiganter ( her på mandag)
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf BuBubbi » 22. jun 2014 23:19

JohnH skrev:Ja du har sikkert ret, men jeg synes ikke jeg vil give 700 kr mere, bare for lidt bedre komfort og pænere design. Indmaden i dem er jo helt ens, ved godt at XO4 kan være lidt stram og at mikrofonen er lidt svær at få til at blive i den position man gerne vil have, men det kan jeg godt leve med.

Wow.. Der ville jeg jo så nok gå i den anden retning hvis det var mig.
Allerede med de to ting du nævner som et stammere headset og en irriterende mikrofon, så er der ingen tvivl her.
Hvis det kun er 700 kr. det drejer sig om, så ville jeg personligt helt sikkert ofre det på et ordentligt headset jeg kan
holde ud at have på i længere tid ad gangen, og som ikke vil irritere mig at bruge.
Når man tænker på hvor lang tid du skal bruge det headset over den næste årrække er 700,- jo intet.
Det er 8 pizza'er mindre hen over de næste hvad 4-5 år. (Eller hvor længe de nu forventer der går inden next gen kommer)

Når jeg køber noget jeg ved jeg skal bruge ofte, og i lang tid, så vil jeg personligt bestemt ikke finde mig til rette med det næstbedste pga så få penge.
Og ja, 700,- er da helt bestemt en slags penge, meeeen...
Det burde ikke være noget der er svært at spare op på relativt kort tid.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf JohnH » 22. jun 2014 23:45

Michelve skrev:
nok ikke 700 kr ekstra....mere omkring 400kr da en X07 kun koster 116£ hos amazon nok omkring de 1100 kr og x04 koster 749 hos elgiganter ( her på mandag)


BuBubbi skrev:
JohnH skrev:Ja du har sikkert ret, men jeg synes ikke jeg vil give 700 kr mere, bare for lidt bedre komfort og pænere design. Indmaden i dem er jo helt ens, ved godt at XO4 kan være lidt stram og at mikrofonen er lidt svær at få til at blive i den position man gerne vil have, men det kan jeg godt leve med.

Wow.. Der ville jeg jo så nok gå i den anden retning hvis det var mig.
Allerede med de to ting du nævner som et stammere headset og en irriterende mikrofon, så er der ingen tvivl her.
Hvis det kun er 700 kr. det drejer sig om, så ville jeg personligt helt sikkert ofre det på et ordentligt headset jeg kan
holde ud at have på i længere tid ad gangen, og som ikke vil irritere mig at bruge.
Når man tænker på hvor lang tid du skal bruge det headset over den næste årrække er 700,- jo intet.
Det er 8 pizza'er mindre hen over de næste hvad 4-5 år. (Eller hvor længe de nu forventer der går inden next gen kommer)

Når jeg køber noget jeg ved jeg skal bruge ofte, og i lang tid, så vil jeg personligt bestemt ikke finde mig til rette med det næstbedste pga så få penge.
Og ja, 700,- er da helt bestemt en slags penge, meeeen...
Det burde ikke være noget der er svært at spare op på relativt kort tid.


Ja kan jeg da godt se, har da også bestilt controller, ladestation m.m. fra Amazon, men køber nok det billige XO4 alligevel, og venter til der kommer et godt et fra Tritton. Har haft flere Turtlebeach og Steelseries headset til Xbox 360, og ingen af dem kommer bare tæt på mit nuværende Tritton Detonator .... ingen brum, knas eller noget, det virker bare.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf BuBubbi » 23. jun 2014 06:47

Hvor meget multiplayer spiller du?
Du kunne jo bare bruge dit detonator ind til der kommer noget ordentligt.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf jepsen80 » 23. jun 2014 12:18

astro a40 :)
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf JohnH » 23. jun 2014 13:31

BuBubbi skrev:Hvor meget multiplayer spiller du?
Du kunne jo bare bruge dit detonator ind til der kommer noget ordentligt.


Jeg spiller mest multiplayer, lige for tiden BF4, også det jeg vil spille på Xbox ONE.
Jeg har købt X04, vil godt have et der kan bruges med boxen uden problemer. :-)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf JohnH » 24. jun 2014 07:17

Har fået spillet lidt på min nye One , og det X04 headset virker rigtig fint, lækker lyd, kvaliteten er ok og det virker som det skal.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf IkkNico » 24. jun 2014 07:20

Jeg genbruger mit TB X12 + TB DSS (preamp) fra min 360.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf Sanxion » 24. jun 2014 12:29

Jeg har et Tritton Warhead til min 360.
Jeg har også et par Beyerdynamic DT-770.
Nogen forslag til, hvorledes man kan få ét af ovenstående til at virke med Xbox One?
Sanxion
Niveau 4
 
Indlæg: 779


Re: Hvilket headset bruger i til jeres Xbox One?

Indlægaf Reimer » 24. jun 2014 12:52

Du skal købe dig et Xbox One Stereo Headset Adapter for at få dem til at virke.

https://www.coolshop.dk/catalog/product ... r-xbox-one
The Power of the Cloud
Reimer
Niveau 0
 
Indlæg: 33
By: Stege


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 77 gæster

cron