Xboxlife forum

Xbox One Hardware - more than meets the eye

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf cigi silk » 11. sep 2015 20:22

Min spådom er så at fremtiden vil vise at tingene er ved at ændre sig. NVidia og Intel (dog i mindre udstrækning) har sovet i timen.

Men du er velkommen til din holdning, men du vil så ikke komme til at game maksimalt under dx12, igen min mening, ingen grund til at diskutere det.

Så jeg tror du skal håbe på at det bliver en dværg baby du skal presse igennem dit urin udstyr ;-)
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf IkkNico » 31. okt 2015 12:39

Er Halo 5 det første DX12 spil, og kan man se det på det færdige produkt? (ligner det fx et spil på en PC til 8000kr?)

Jeg har læst lidt løst og fast om, at Project Cars konverteres til DX12 (som skulle være en af fordelen ved api'et), men at dette tidligst forventes at slå igennem efter NXOE er rullet ud den 12/11.

Er det DX12 først på XBO med NXOE?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Annxii » 31. okt 2015 13:28

IkkNico skrev:Er Halo 5 det første DX12 spil, og kan man se det på det færdige produkt? (ligner det fx et spil på en PC til 8000kr?)

Jeg har læst lidt løst og fast om, at Project Cars konverteres til DX12 (som skulle være en af fordelen ved api'et), men at dette tidligst forventes at slå igennem efter NXOE er rullet ud den 12/11.

Er det DX12 først på XBO med NXOE?

Jeg tror ikke Halo 5 er med DX12 lige nu. DX12 er kun på windows 10, så som udgangspunkt må vi antage at der skal NXOE til før vi kan få noget med DX12. Med lidt god vilje kunne man vel godt drømme lidt om DX12-patches til spil som f.eks. Forza og Halo :)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf BulletEyeDk » 31. okt 2015 14:51

IkkNico skrev:Er Halo 5 det første DX12 spil, og kan man se det på det færdige produkt? (ligner det fx et spil på en PC til 8000kr?)

Jeg har læst lidt løst og fast om, at Project Cars konverteres til DX12 (som skulle være en af fordelen ved api'et), men at dette tidligst forventes at slå igennem efter NXOE er rullet ud den 12/11.

Er det DX12 først på XBO med NXOE?


Jeg tror ikke Project CARS konverteres til DX12, jeg har netop læst det modsatte på det officielle forum, hvor der skrives, at DX12 først bliver for 2'eren og at det vil kræve et helt "rewrite" på 1'eren for at gå DX12, så det kommer ikke til at ske.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf ramlas » 31. okt 2015 23:46

Hej skal til at købe Xbox one men skal jeg købe den med 500 GB der er billig lige nu eller give noget ekstra for den med 1 TB ? Er de ellers ens i hardware osv. Ifht. Den store prisforskel
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Annxii » 1. nov 2015 08:05

ramlas skrev:Hej skal til at købe Xbox one men skal jeg købe den med 500 GB der er billig lige nu eller give noget ekstra for den med 1 TB ? Er de ellers ens i hardware osv. Ifht. Den store prisforskel

Der er ikke anden forskel end harddisk. Jeg ved ikke hvad prisforskellen er men mit bud er at det bedre kan betale sig at købe en ekstern harddisk hvis man regner med at få pladsproblemer end at købe end speciel Xbox bare for harddisk størrelsen
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf IkkNico » 23. apr 2016 17:55

Faldt lige over en video, der ganske kort og enkelt gennemgår "alt det nye" DX12 kan ifht. tidligere API'er.



Er i øvrigt lidt pjattet med øverste kommentar til videoen :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf tue69 » 23. apr 2016 18:12

For helvede Nico. Nu var vi så tæt på at lægge denne tråd i graven....

:D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+1

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf IkkNico » 23. apr 2016 18:17

Billede

Prøver jo bare at hidkalde en cigi :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron