Annxii skrev:hackNICE1112@ skrev:Ja det er lidt ærgerligt at de ikke har en live streaming der kom i hvert fald til at ske en masse spænden ting om DX12 og Xbox og hvad det har af betydning i helhed
Nu skal man jo ikke forvente at få et show ala E3. GDC er en udviklerkonference. Som sådan vil "en live stream" heller ikke give voldsomt meget mening eftersom det ikke et ét langt kontinuerligt flow, men mange sessioner, der foregår på samme tid. Microsoft plejer at lave live stream af keynote for deres egne store konferencer og så efterfølgende download af de enkelte sessioner efterhånden som de bliver afholdt.
Uden bevidst at træde nogen over tæerne så vil jeg våge at påstå, at langt største parten af alle i diverse spil-communities, der lige i øjeblikket interesserer sig for GDC, er langt bedre tjent med en lægmandsbeskrivelse end at se selve konferencen.
hackNICE1112@ skrev:Ja det er lidt ærgerligt at de ikke har en live streaming der kom i hvert fald til at ske en masse spænden ting om DX12 og Xbox og hvad det har af betydning i helhed
"Remember when the xbox360 came out and you can tell that the games at the end were much better than the games that first came out ? What's going to happen with the Xbox One is gonna be vastly more extreme than what happened before because the games are currently still being made like there made as if they were directx 9 kind of games."
"Visually, your Xbox has the same kind of power that they were using to make the star wars prequels. You can do like the horrible gungan battle scene at the end of phantom menace on your Xbox One in real-time easy "
"One of the things I cant wait to see die is deferred rendering. By the end of this generation, we'll look at deferred rendering the same way we look at sprites" -
"I personally tend to be on the other end of the spectrum, which is that, rather than going at everything brute force, we want procedural authoring techniques to enable content developers to build small enough content and then amplify it by instancing, reusing, scaling, rotating, and customizing objects with minimal amounts of work." - Tim Sweeney March 22, 2013
cigi silk skrev:Jeg er enig i at det er en udvikler konference, men jeg er også ret sikker på at der er nogle NDA's som bliver løftet så vi får med ret stor sansynlighed noget mere at vide nu. Læg specielt mærke til Phil Spencers indlæg på onsdag.
Phil Spencer, head of Xbox, will discuss the future of gaming and the many ways game developers can create innovative game content and experiences for the entire Microsoft ecosystem, including Xbox One and Windows 10 devices.
The game apparently looks so good that some of Stardock’s partners insisted on seeing it live since they doubted the videos’ legitimacy. We are not sure what the game is about but he did revealed that it will support 4K resolution and initially launch on the PC. So possibly it will come to Xbox One at a later date. And yes, it will be demonstrated on current generation PC hardware and not future GPUs that are built for native DX12 support. It will be intriguing to see what this game is about once GDC kicks off today.
we don't have anything for the X1 yet. But yes, there will be X1 content there using dx12 last I heard.
]BREAKING NEWS: The Xbox One DX12 team want to come on TiC & talk I assume about how DX12 truly affects XBOX One RT
Slimjay DK skrev:De kan bare åbne op for posen ... Min konsol samler støv
Mike JezZ skrev:Slimjay DK skrev:De kan bare åbne op for posen ... Min konsol samler støv
Såså, Bloodborne kommer vel snart?
JohnH skrev:Directx12 er virkelig så super som det rygtes
Elgaard skrev:JohnH skrev:Directx12 er virkelig så super som det rygtes
Slet, slet ikke. Kommer selvfølgelig an på hvor du læser dine rygter, men hvis det er her i tråden (og du trode på dem), så er der vist linet op til skuffelser.
Ifølge Windowscentral.com, så skulle DX12 kunne presse omkring 20% ekstra kræfter ud af GPUen. Det giver dig en ydelse der kommer en tand tættere på PS4eren, og stadig meget, meget, MEGET langt fra 4K.
Hvis tallet viser sig at holde nogenlunde vand i virkeligheden, så er det bedste man kan forvente en smule mere paritet i ydelsen/opløsning i spillene på PS4 og Xbone... og det er slet ikke nogen dum ting.
Personligt syntes jeg den langt federe del af keynoten er at det lader til at de vil give mere fokus på Windows 10 som gaming platform igen. Jeg vil absolut ikke sige nej tak til at kunne bruge Xbone controlleren på PCen, og forhåblig kommer vi til at se flere af de pt. annoncerede Xbone eksklusiver på PCen også.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster