Slimjay DK skrev:cigi silk skrev:Ja Slimjay klap du bare, husker også du klappede en del da dx12 blev annonceret mht. dens support af xbox One.
Jeg klappede mere efter endt E3 2014, det var episk .. Iøvrigt quoter jeg bare den gode Phil Spencer, som har været ude og sige følgende om DX12 " It's not going to be a massive change" samt poster et billed af hvad jeg tror "Almost time to talk about xbox" som du magisk vis får til "It's almost time to talk about Xbox One" kunne betyde, hvis det har en betydning.
Slimjay DK skrev:Vi får at se hvad DX12 har at byde på omkring julen 2015 ... der er laaaaaaaaaaaaaaang tid til
Iøvrigt siger Insomniac’s Ted Price : Even with the 10% GPU bump, last year’s 10% CPU boost, and next year’s DirectX 12 release, titles on the Xbox One will likely struggle to hit 1080p for the rest of the console’s existence.
Og jeg mener at Udviklerne på The Witcher har nævnt noget ligende .. Og de må da forhelved vide hvad de snakker om.
http://www.extremetech.com/gaming/19107 ... y-not-both
Vedr. "it's time to talk about Xbox" kunne det også være : Xbox Games in your Browser http://www.neowin.net/news/microsoft-is ... ur-browser
Slimjay DK skrev:Vi får at se hvad DX12 har at byde på omkring julen 2015 ... der er laaaaaaaaaaaaaaang tid til
Iøvrigt siger Insomniac’s Ted Price : Even with the 10% GPU bump, last year’s 10% CPU boost, and next year’s DirectX 12 release, titles on the Xbox One will likely struggle to hit 1080p for the rest of the console’s existence.
Og jeg mener at Udviklerne på The Witcher har nævnt noget ligende .. Og de må da forhelved vide hvad de snakker om.
http://www.extremetech.com/gaming/19107 ... y-not-both
Vedr. "it's time to talk about Xbox" kunne det også være : Xbox Games in your Browser http://www.neowin.net/news/microsoft-is ... ur-browser
The first graphics products to feature HBM are allegedly going to be AMD’s 20nm Pirate Island Rx 300 series GPUs in 2015. In addition to all the new architectural improvements coming with the Pirate Islands graphics architecture.
Read more: http://wccftech.com/amd-20nm-r9-390x-fe ... z3EyP2Qcqo
Slimjay DK skrev:Ja, improve er jo forbedring og selvfølgelig vil vi se en forbedring, det ville vi også se med tiden uden DX12. Hvis vi ikke så forbedringer med DX12 ville DX12 jo være spild af tid.
Jeg vælger at tro på Spencer "It's not going to be a massive change"
cigi silk skrev:Mike Jezz - om der er noget der er naivt vil tiden jo vise. Jeg mener tilgengæld det er totalt naivt at tro at MS har udviklet DX12 med den ene hånd, men ikke integreret det i Xboxen. I øvrigt har Phil Spencer allerede tweetet:
http://www.reddit.com/r/xboxone/comment ... l_support/
Herudover så er der en grund til at MS startede en annonce kampagne der hed: "BETA TESTET IN THE FUTURE"
cigi silk skrev:Og så svarer du sådan selv på hvorfor det ikke er aktiveret endnu. Hvorfor tror du at der er flyder nye driverer ud af MS i en lind strøm, og hvorfor tror du at MS kan tage ud til en udvikler og så rykke 1080P ud på noget som udviklerne allerede havde optimeret.
cigi silk skrev:Men fortæl mig lige at FORZA H2 er et 1.3TFL spil, the secret sauce is flowing - det tager bare længere tid inden det kommer 100% ud.
cigi silk skrev: Men sjvot at i lægger så meget i det som Spencer sagde, MS har jo hele tiden prøvet at "downplay" det her. Prøv at se de udtagelser vi har set fra de 4 store også i denne tråd. Er det bare gas det de siger?
Niculla skrev:@Mike Jezz
Det kan godt give mening, da komponenterne til denne future tech stadig er ret billige. Den store forskel af, hvad jeg kan læse mig frem til er, at man har fundet en teknik (med et par "billige" co-processers tilknyttet) til at få CPU'en og GPU'en til at køre forskellige effekter i parallelt - i kontrast til at man på nuværende tidspunkt primært kører én effekt ad gangen (selvfølgelig i et vanvittigt tempo).
Så tidligere har man haft behov for et skrue tempoet op i den lineære process, hvorimod nu kan man gøre det "smartere" ved at få 100% udnyttelse af CPU + GPU ved simpelthen at køre flere effekter samtidig, så CPU+GPU bruger færre ressourcer pr. effekt, fordi det ikke handler om at få dem hurtig igennem, men blot "timet" bedre. Sidstnævnte er nok en ny måde at lave spil på, og det kræver meget arbejde at dokumentere den type værktøjer til andre udviklere.
Jeg kan godt se at en flersporet motorvej er mere effektiv end en ensporet. Udviklerne skal bare forstå, hvordan de skal udnytte de ekstra motorveje.
Men det er blot, hvordan jeg har forstået det.
famulor skrev:HVIS jeg skulle vælge ville jeg altid vælge 60 fps og 720p (evt 900p) fremfor 30 fps og 1080p
Niculla skrev:@Mike Jezz
"Noget andet er at få udviklerne til at gide at gøre det."
Det er i mine øjne det vigtigste. Men før de gider gøre det kræver det netop udførlig dokumentation, graphic engines der understøtter det og en masse træning, og det tager tid.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster