Xboxlife forum

XO preview invite

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: XO preview invite

Indlægaf GrillBillerDK » 10. okt 2015 18:13

Dem senere nxoe preview har en bug der gør at den ikke signer ind til xbox live hvis man har tilsluttet en usb harddisk når man tænder din xbox... Work arround er at trække stikket til xboxen er startet...
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172

+1

Re: XO preview invite

Indlægaf DePeCHe DK » 10. okt 2015 18:44

GrillBillerDK skrev:Dem senere nxoe preview har en bug der gør at den ikke signer ind til xbox live hvis man har tilsluttet en usb harddisk når man tænder din xbox... Work arround er at trække stikket til xboxen er startet...

Det problem har jeg så ikke :wink:
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: XO preview invite

Indlægaf Askinas » 10. okt 2015 19:12

Nogen som ved hvor langtid ens pending kan stå? Afv nemlig, at jeg får en udate til maskinen. Ellers må en da gerne smide en ny invite :)
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: XO preview invite

Indlægaf JohnH » 10. okt 2015 19:38

DePeCHe DK skrev:
GrillBillerDK skrev:Dem senere nxoe preview har en bug der gør at den ikke signer ind til xbox live hvis man har tilsluttet en usb harddisk når man tænder din xbox... Work arround er at trække stikket til xboxen er startet...

Det problem har jeg så ikke :wink:


Heller ikke her, min virker fint med exstern hd, har stadig kun det ene problem at mit rat ikke virker ...
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: XO preview invite

Indlægaf Alfist » 10. okt 2015 20:01

JohnH skrev:
DePeCHe DK skrev:
GrillBillerDK skrev:Dem senere nxoe preview har en bug der gør at den ikke signer ind til xbox live hvis man har tilsluttet en usb harddisk når man tænder din xbox... Work arround er at trække stikket til xboxen er startet...

Det problem har jeg så ikke :wink:


Heller ikke her, min virker fint med exstern hd, har stadig kun det ene problem at mit rat ikke virker ...


Starter også fint op her, men Forza 6 starter i et sprog jeg ikke kan læse :?
Og mit rat er der også gået ged i "fanatec"...okay fejlen bliver rettet ingen tvivl
om det men det er altså bare rigtig træls lige nu :(
Alfist
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Re: XO preview invite

Indlægaf Morten Skou » 10. okt 2015 20:11

Alfist skrev:Starter også fint op her, men Forza 6 starter i et sprog jeg ikke kan læse :?
Og mit rat er der også gået ged i "fanatec"...okay fejlen bliver rettet ingen tvivl
om det men det er altså bare rigtig træls lige nu :(


Jeg oplevede også, at hvis min Xbox stod til dansk , så var sproget i Forza på hollandsk. Skift sproget til engelsk, så får du engelsk i spillet :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: XO preview invite

Indlægaf JohnH » 11. okt 2015 07:28

Kan se at Cortana faktisk er med i den sidste opdatering, er ikke fuld funktion, virker ikke helt, men man kan lege lidt med den:

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: XO preview invite

Indlægaf Alfist » 11. okt 2015 11:17

Morten Skou skrev:
Alfist skrev:Starter også fint op her, men Forza 6 starter i et sprog jeg ikke kan læse :?
Og mit rat er der også gået ged i "fanatec"...okay fejlen bliver rettet ingen tvivl
om det men det er altså bare rigtig træls lige nu :(


Jeg oplevede også, at hvis min Xbox stod til dansk , så var sproget i Forza på hollandsk. Skift sproget til engelsk, så får du engelsk i spillet :D


At skift over på engelsk fandt jeg ud af, men at det var hollandsk viset jeg ikke :) Men jeg ser frem til en opdatering.
Det kører ikke helt så flydene som man er kendt med. Og så lige en lille ting, tjek lige ordet achievements :wink:
Alfist
Niveau 0
 
Indlæg: 11

+1

Re: XO preview invite

Indlægaf DePeCHe DK » 12. okt 2015 19:01

Morten Skou skrev:
Alfist skrev:Starter også fint op her, men Forza 6 starter i et sprog jeg ikke kan læse :?
Og mit rat er der også gået ged i "fanatec"...okay fejlen bliver rettet ingen tvivl
om det men det er altså bare rigtig træls lige nu :(


Jeg oplevede også, at hvis min Xbox stod til dansk , så var sproget i Forza på hollandsk. Skift sproget til engelsk, så får du engelsk i spillet :D

Sjovt, nu er mit Forza 6 også på Hollandsk :? og jeg har ikke ændret på en dyt.
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: XO preview invite

Indlægaf Morten Skou » 12. okt 2015 19:57

DePeCHe DK skrev:
Morten Skou skrev:
Alfist skrev:Starter også fint op her, men Forza 6 starter i et sprog jeg ikke kan læse :?
Og mit rat er der også gået ged i "fanatec"...okay fejlen bliver rettet ingen tvivl
om det men det er altså bare rigtig træls lige nu :(


Jeg oplevede også, at hvis min Xbox stod til dansk , så var sproget i Forza på hollandsk. Skift sproget til engelsk, så får du engelsk i spillet :D

Sjovt, nu er mit Forza 6 også på Hollandsk :? og jeg har ikke ændret på en dyt.


Har du ikke fået det nye dashboard?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: XO preview invite

Indlægaf DePeCHe DK » 12. okt 2015 20:01

Jo, det havde jeg også da jeg skrev de andre indlæg, det er det som er så sjovt, for du skrev om problemer som jeg ikke kunne genkende!
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: XO preview invite

Indlægaf Askinas » 15. okt 2015 17:23

Jeg har lige fået den nye Update via beta. Men kan det passe, at der vor ens profil står er på et meget underligt sprog? Resten er dansk :)
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: XO preview invite

Indlægaf z0ntax » 15. okt 2015 17:26

Askinas skrev:Jeg har lige fået den nye Update via beta. Men kan det passe, at der vor ens profil står er på et meget underligt sprog? Resten er dansk :)


Ja oversættelsen fungerer ikke helt 100% og der er et par steder hvor der er sparket nogle sære tegn ind hehe :wink:
Billede
z0ntax
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: Varde


Re: XO preview invite

Indlægaf Askinas » 15. okt 2015 17:27

Haha det er sku god humor fra MS! Keep it up ;)
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: XO preview invite

Indlægaf Cyberisback » 15. okt 2015 21:03

Jeg kan ikke komme på mine profiler eller noget grundet den nye dash boeard update.... Nogen der ved hvordan man fjerne denne update?
Cyberisback
Niveau 2
 
Indlæg: 141
By: København S


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron