Xboxlife forum

XO preview invite

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: XO preview invitation

Indlægaf JohnH » 11. sep 2014 15:38

Mikael Nielsen skrev:jeg synes jeg har læst et sted at preview programmet er låst til konsollen, og når man får en ny skal man nok have sig tilmeldt igen.


Man registrerer konsollen når man melder sig til, så det kan godt passe.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: XO preview invitation

Indlægaf susperia » 11. sep 2014 15:44

Det ser altså ud til at det er gamertag, jeg har lige prøvet at installere preview appen, på min anden xbox, og der har jeg lige registreret den til at den må modtage preview opdateringer. Og den står nu som pending.
Og mener også den skrev noget med at min profil var godkendt til at få dem.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: XO preview invitation

Indlægaf susperia » 12. sep 2014 17:46

Jeg kan nu bekræfte at det er til gamertag, og ikke konsollen. jeg har lige hentet preview opdateringen ned til min anden Xbox, som jeg prøvede at aktivere i appen i går.
Bare så i ved at i ikke behøver en ny invite, hvis i får en konsol mere, eller får den byttet på et tidspunkt.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: XO preview invitation

Indlægaf WhooCan DK » 16. sep 2014 12:06

Jeg vil blive rigtig glad, hvis der er en der vil sende mig en invite :-)
WhooCan DK
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: København NV


Re: XO preview invitation

Indlægaf BuBubbi » 20. sep 2014 00:05

Hvis i får en popup om at der er en ca 1900 MB opdatering klar, så vælg IKKE at opdatere,
da den kan slette alt jeres indhold på harddisken.

KNOWN ISSUE : Some users are receiving "It's time to Update" prompts 2.45pm PST 9/19/14

Posted Fri, Sep 19 2014 11:59 PM
Xbox Preview Participants,

Due to an unforeseen issue with our update system, if when powering on your Xbox One console you are asked to download a system update, please decline it. By declining the update you will go off-line and not be factory reset. Please leave your console powered on until further notice.

We’ve identified an issue that could cause a small sub-set of consoles enrolled in Public Preview to factory reset after downloading the latest system update (deleting all local hard drive content). Note that a factory reset does not impact profile settings or game saves (which are synced to our servers when you connect to Xbox Live), or content stored on an external hard drive.

For now, please decline the system update until we can address this issue on our end.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: XO preview invitation

Indlægaf livekiller92 » 20. sep 2014 01:13

BuBubbi skrev:Hvis i får en popup om at der er en ca 1900 MB opdatering klar, så vælg IKKE at opdatere,
da den kan slette alt jeres indhold på harddisken.

KNOWN ISSUE : Some users are receiving "It's time to Update" prompts 2.45pm PST 9/19/14

Posted Fri, Sep 19 2014 11:59 PM
Xbox Preview Participants,

Due to an unforeseen issue with our update system, if when powering on your Xbox One console you are asked to download a system update, please decline it. By declining the update you will go off-line and not be factory reset. Please leave your console powered on until further notice.

We’ve identified an issue that could cause a small sub-set of consoles enrolled in Public Preview to factory reset after downloading the latest system update (deleting all local hard drive content). Note that a factory reset does not impact profile settings or game saves (which are synced to our servers when you connect to Xbox Live), or content stored on an external hard drive.

For now, please decline the system update until we can address this issue on our end.

Tusind tak for at dele det!
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: XO preview invitation

Indlægaf BuBubbi » 20. sep 2014 09:04

Så lidt.
Fejlen skulle nu være blevet rettet.
Dem der er blevet ramt, og har fået deres Xbox One nulstillet (factory reset), vil modtage 1410 opdateringen snarest
og så er det bare om at gå i gang med at hente alle spil og apps igen.

Xbox Preview Participants,

This issue has been mitigated. The small subset of consoles that were impacted to factory reset will be prompted to take the latest 1410 Preview build.
This impact was due to a service issue that has since been resolved. If you continue to experience this, please let us know by posting in the forums!

Thanks for your patience while we worked to resolve this issue, and thank you for your participation in the Preview Program!
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: XO preview invitation

Indlægaf KlumpeStumpen » 20. sep 2014 11:02

Shit for dem der har mistet ting. Der var ikke nogen opdatering da jeg tændte for 1½ time siden ca.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: XO preview invitation

Indlægaf BuBubbi » 20. sep 2014 13:39

KlumpeStumpen skrev:Shit for dem der har mistet ting. Der var ikke nogen opdatering da jeg tændte for 1½ time siden ca.

Alt man mister kan jo hentes igen uden problemer.
Savegames ryger ikke, da de jo gemmes i Cloud-serverne.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: XO preview invitation

Indlægaf Mikael Nielsen » 20. sep 2014 15:59

WhooCan DK skrev:Jeg vil blive rigtig glad, hvis der er en der vil sende mig en invite :-)



jeg hat meldt dig til preview programmet
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: XO preview invitation

Indlægaf Painmaster Zero » 24. sep 2014 05:11

Jeg vil også meget gerne meldes til hvis der er en der kan hjælpe?
Painmaster Zero
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Re: XO preview invitation

Indlægaf Mikael Nielsen » 24. sep 2014 14:45

Painmaster Zero skrev:Jeg vil også meget gerne meldes til hvis der er en der kan hjælpe?


har sendt en invite til preview programmet
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: XO preview invitation

Indlægaf Painmaster Zero » 24. sep 2014 16:02

Mikael Nielsen skrev:
Painmaster Zero skrev:Jeg vil også meget gerne meldes til hvis der er en der kan hjælpe?


har sendt en invite til preview programmet


Det er fornemt Michael, jeg takker. Så skal jeg bare vente og se om jeg kommer med kan jeg læse mig til eller hvordan foregår det?
Painmaster Zero
Niveau 1
 
Indlæg: 61


Re: XO preview invitation

Indlægaf Mikael Nielsen » 24. sep 2014 18:26

Painmaster Zero skrev:
Mikael Nielsen skrev:
Painmaster Zero skrev:Jeg vil også meget gerne meldes til hvis der er en der kan hjælpe?


har sendt en invite til preview programmet


Det er fornemt Michael, jeg takker. Så skal jeg bare vente og se om jeg kommer med kan jeg læse mig til eller hvordan foregår det?


Du får besked på xboxen i message appen, og du får besked uanset om du kommer med eller ikke.
det kan tage lidt tid indtil du får besked, det varier lidt
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: XO preview invitation

Indlægaf DanGerBeAr » 29. sep 2014 17:11

Er der nogen der har en invite til preview program?
DanGerBeAr
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron