Xboxlife forum

COD Ghost er sQ en skuffende oplevelse

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

COD Ghost er sQ en skuffende oplevelse

Indlægaf Kiloda » 3. dec 2013 21:27

Hej alle sammen, Jeg har nu lige købt mig en ny x360 hvor jeg har købt ghost med. har spillet det i et par timer nu men må sige jeg er sindsygt skuffet over spillet, det er ikke særlig kønt. Så nu har jeg brugt nok tid på dette, så dette sælges. Frygter Battlefield 4 har den samme oplevelse for mig.

Er i oppe og køre over det?
Kiloda
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Re: COD Ghost er sQ en skuffende oplevelse

Indlægaf Valkyra » 3. dec 2013 21:43

Du bürde måske have overvejet at købe en Xbox One i fremfor en x360 hvis hardware er af ældre dato. Men igen COD serien har aldrig været kendt for at fokusere på grafikmotoren når der alligevel bliver spyttet et nyt ud hvert år. Jeg har det til Xbox One, men er nu helt klart til BF4 istedet.

Så mit svar til dit spørgsmål er, nej jeg er bestemt ikke oppe og køre over det.
Valkyra
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Re: COD Ghost er sQ en skuffende oplevelse

Indlægaf Sleipner75 » 3. dec 2013 22:00

Jeg syntes nu Ghost er ret så pænt på Xbox one.. dog er selve historie delen ikke den aller fedeste og spillet er ret hurtigt kørt igennem.. men Online er det sgu fedt syntes jeg ;)
Sleipner75
Niveau 2
 
Indlæg: 120
By: Albertslund


Re: COD Ghost er sQ en skuffende oplevelse

Indlægaf IkkNico » 3. dec 2013 22:01

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: COD Ghost er sQ en skuffende oplevelse

Indlægaf Kiloda » 3. dec 2013 22:29

Men nu er det jo ikke en ONE jeg havde købt.
Kiloda
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Re: COD Ghost er sQ en skuffende oplevelse

Indlægaf Raider » 3. dec 2013 22:46

Nogen som ved, om hvornår man kan opgradere sit online købte Call Of Duty: Ghosts fra Xbox 360 til Xbox One?
Raider
Niveau 7
 
Indlæg: 2413


Re: COD Ghost er sQ en skuffende oplevelse

Indlægaf BuBubbi » 3. dec 2013 22:50

Er det singleplayer eller multiplayer du spiller?
Jeg er selv ret ligeglad med singleplayer-delen,
da jeg mest går op i MP.
CoD har for mig i de sidste 3-4 CoD spil været et multiplayer spil med en lille ubetydelig singleplayer del ved siden af.

Men nej, grafikken på 360'en er bestemt ikke imponerende, men vel forventet af den gamle hardware.
Spiller det selv nu på Xbox One, og der er det noget pænere, men stadig ikke et spil lavet for at være super flot.

Men jeg vil nu personligt også heller have et godt spil frem for en masse grafik-lir.
Kan begge kombineres er det self. det bedste der kunne ske, meeeen.
Det sker sjældent.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: COD Ghost er sQ en skuffende oplevelse

Indlægaf Buktu » 3. dec 2013 23:46

Valkyra skrev:... Men igen COD serien har aldrig været kendt for at fokusere på grafikmotoren når der alligevel bliver spyttet et nyt ud hvert år. ...


Den der har jeg set nævnt rigtig mange gange. At COD aldrig har været kendt for sin grafik. Modern Warfare fik da i sin tid kæmpe roser for sin grafik, og da serien peakede var de da absolut med helt fremme grafisk, i hvert fald på konsollerne.

At de så ikke har fulgt med tiderne er noget andet. Serien er tydeligtvis ikke hvad den har været.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: COD Ghost er sQ en skuffende oplevelse

Indlægaf Major Oblivious » 4. dec 2013 05:37

Ikke for at lyde morgensur, men Ghost er en cashcow på 360.
Har det både 360 og One, og det virker elendigt optimeret på 360. Teksturerne er gnidret, man kan ikke se særlig langt.
Samme skulle være gældende for BF4.

Blev møg provokeret over at forskellen er SÅ stor
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: COD Ghost er sQ en skuffende oplevelse

Indlægaf Michelve » 4. dec 2013 17:50

Syntes personlig at spillet er stadigvæk en af de bedste FS multiplayer spil der findes på xbox360.....hvilke FS spil syntes I er bedre?
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: COD Ghost er sQ en skuffende oplevelse

Indlægaf Psymatiq » 4. dec 2013 18:58

bf4 på xbox one er smukt... puha så stor forskel fra x360 udgaven
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: COD Ghost er sQ en skuffende oplevelse

Indlægaf Major Oblivious » 4. dec 2013 19:02

Psymatiq skrev:bf4 på xbox one er smukt... puha så stor forskel fra x360 udgaven



Hmm... Nu fristes jeg til at købe det også.. Har allerede brugt små 1.500 på spil :(
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster

cron