CaptainKicker skrev:"One of the things we were very excited about was 'wherever we go my games are always with me.' Now, of course your physical games won’t show up that way. The games you bought digitally will. You’ll have to bring your discs with you to have your games with you. Similarly, the sharing library [is something] we won’t be able to deliver at launch."
Der røg min drøm... Super til dem der whinede og brokkede sig over det, selvom de alligevel ikke skal have One når det er ændret...
Cena skrev:Kan godt forstå du er skuffet Mike. Men se på hvordan EA har gjort med Fifa. FUT er lavet til masserne og det er få kampe hvor den bedste vinder. Hvis det kun var de hardcore gamere som fik noget ud af det kom der ingen penge i kassen. De fleste firmaer vælger desværre at lytte til masserne.
Chromaxxx skrev:Hvis Microsoft nu tænkte sig lidt om, så kunne de slå to fluer med et smæk.
Nu har de fjernet DRM på disk delen, og vi er tilbage til status quo. Men kunne man forestille sig at når f.eks. Halo 5 er klar til udgivelse, så kunne man vælge mellem den DRM-fri retail disk til 599,- i Gamestop eller købe den digitale kopi på Xbox Live til 349,-? Så kunne man stadig holde fast i DRM på de downloadede spil, (som logisk nok ikke kræver disk i drevet), og samtidigt åbne op for Family sharing for de digitale kopier. Hvad ville man som forbruger vælge i sådan et scenarie?
Chromaxxx skrev:Hvis Microsoft nu tænkte sig lidt om, så kunne de slå to fluer med et smæk.
Nu har de fjernet DRM på disk delen, og vi er tilbage til status quo. Men kunne man forestille sig at når f.eks. Halo 5 er klar til udgivelse, så kunne man vælge mellem den DRM-fri retail disk til 599,- i Gamestop eller købe den digitale kopi på Xbox Live til 349,-? Så kunne man stadig holde fast i DRM på de downloadede spil, (som logisk nok ikke kræver disk i drevet), og samtidigt åbne op for Family sharing for de digitale kopier. Hvad ville man som forbruger vælge i sådan et scenarie?
Chromaxxx skrev:Hvis Microsoft nu tænkte sig lidt om, så kunne de slå to fluer med et smæk.
Nu har de fjernet DRM på disk delen, og vi er tilbage til status quo. Men kunne man forestille sig at når f.eks. Halo 5 er klar til udgivelse, så kunne man vælge mellem den DRM-fri retail disk til 599,- i Gamestop eller købe den digitale kopi på Xbox Live til 349,-? Så kunne man stadig holde fast i DRM på de downloadede spil, (som logisk nok ikke kræver disk i drevet), og samtidigt åbne op for Family sharing for de digitale kopier. Hvad ville man som forbruger vælge i sådan et scenarie?
Chromaxxx skrev:Hvis Microsoft nu tænkte sig lidt om, så kunne de slå to fluer med et smæk.
Nu har de fjernet DRM på disk delen, og vi er tilbage til status quo. Men kunne man forestille sig at når f.eks. Halo 5 er klar til udgivelse, så kunne man vælge mellem den DRM-fri retail disk til 599,- i Gamestop eller købe den digitale kopi på Xbox Live til 349,-? Så kunne man stadig holde fast i DRM på de downloadede spil, (som logisk nok ikke kræver disk i drevet), og samtidigt åbne op for Family sharing for de digitale kopier. Hvad ville man som forbruger vælge i sådan et scenarie?
Chromaxxx skrev:Hvis Microsoft nu tænkte sig lidt om, så kunne de slå to fluer med et smæk.
Nu har de fjernet DRM på disk delen, og vi er tilbage til status quo. Men kunne man forestille sig at når f.eks. Halo 5 er klar til udgivelse, så kunne man vælge mellem den DRM-fri retail disk til 599,- i Gamestop eller købe den digitale kopi på Xbox Live til 349,-? Så kunne man stadig holde fast i DRM på de downloadede spil, (som logisk nok ikke kræver disk i drevet), og samtidigt åbne op for Family sharing for de digitale kopier. Hvad ville man som forbruger vælge i sådan et scenarie?
Derp skrev:Men hvorfor skulle Microsoft og spiludgiverne være interesseret i at sænke priserne?
TerrificFalcon skrev:Derp skrev:Men hvorfor skulle Microsoft og spiludgiverne være interesseret i at sænke priserne?
Jeg gætter på, at folk gerne vil se de digitale udgivelser være til reducerede priser, fordi at der ikke skal materialer til at fremstille digitale eksemplarer (dvs. ingen diske/covers, men så er der jo serveromkostninger i stedet), og så samtidig fordi, at du ikke kan bytte/låne/leje/whatever digitale spil - der er intet brugtmarked. Det er formegentlig det, som folk mener, bør føre til en nedsænkning af prisen på de digitale eksemplarer.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster