Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Blauwy » 30. jun 2015 22:26

WiiU kan spille Wii spil, så de er også talt med så vidt jeg kan forstå.

Eeeeh, ved ikke om det er helt fair, men hva fanden. Også alt det homebrew gas den kan gøre, afspille Gamecube spil osv osv. Folk gør nok det samme når XBO bliver bagudkompatibel, og hvis PS4 bliver det en dag, hvilket den nok ikke gør, men hvem ved.

Der er så også alle de digitale titler, på alle platforme som får tallene til at ryge i vejret.

Og Slimjay - jeg tror du har fundet det nye techno hit til Randers' natklubbe. Ring til Breum, ASAP, det er et hit!
Senest rettet af Blauwy 30. jun 2015 22:28, rettet i alt 1 gang.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 30. jun 2015 22:28

ja, men så burde listen være større for Wii U når Wii har 1527 titler ...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Blauwy » 30. jun 2015 22:30

Du siger noget... Godt det ikke er mig der har lavet listen, dont shoot the messenger :mrgreen:

Godnat for satan!
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 30. jun 2015 22:31

Op i anus med den liste, den passer ikke en skid :) "PS4 har ingen spil!" færdig, bum.

Godnat for helved !
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Burnie.dk » 1. jul 2015 00:07

IkkNico skrev:Hmm, PC master race?

Billede

Ignorer tegneserien til sidst, og kig på de tal (hvis de passer så :shock: )


Mnja.. Det er bare ærgerligt, at 5500 af pcspillene ikke er værd at bruge penge på.
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C

+2

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Blauwy » 1. jul 2015 06:56

Der er meget lort i mellem ja, men det er nu ikke kun AAA spil der er noget værd på Steam. Mange af de spil jeg har haft det sjovest med, har kostet 5 euro og lignet noget der er løgn. Så tallet er deroppe af, men der er mange mange flere spil end 123stk der er værd at bruge tid på. :)

Jeg kan dog godt lide joken og har lidt "selvironi" selvom jeg er pc mand, så joken får lige "+1" :mrgreen:
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf famulor » 1. jul 2015 11:52

-S- skrev:
Fremtiden ser meget lys ud for Sony og hvis rygterne taler sandt om at de snart overtager en stor del af eSporten, kan det kun gå fremad.


Stor del? Jeg vil vove at påstå at Dota 2 (ihvertfald præmie penge mæssigt og med de nye majors de holder så er der gode ting i sigte) og LoL stadig har den største del af eSport scenen :) efterfulgt af Counter-strike.
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 1. jul 2015 11:59

Han skrev ikke at de ville overtage det hele, for de kan jo af gode grunde ikke overtage spil der ikke er at finde på konsollerne :)

Men hvad ved jeg om det ..
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 1. jul 2015 12:27

Slimjay DK skrev:Han skrev ikke at de ville overtage det hele, for de kan jo af gode grunde ikke overtage spil der ikke er at finde på konsollerne :)

Men hvad ved jeg om det ..


Shhhh, det bliver alt for kedeligt hvis debatten skal til at give mening nu. Det er også mindst 9.000 indlæg for sent.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf CaptainKicker » 1. jul 2015 12:29

tue69 skrev:
Slimjay DK skrev:Han skrev ikke at de ville overtage det hele, for de kan jo af gode grunde ikke overtage spil der ikke er at finde på konsollerne :)

Men hvad ved jeg om det ..


Shhhh, det bliver alt for kedeligt hvis debatten skal til at give mening nu. Det er også mindst 9.000 indlæg for sent.


Debatten?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 1. jul 2015 12:36

Det hele giver da mening ... her er et kort resumé :)

Sony sælger bedre end Microsoft.

PS4 yder bedst men har ingen spil. Xbox One Yder dårligere og har heller ingen spil.

DX12 forvandler Xbox One til en dræber maskine og Sony går Konkurs.

Case closed :^o

Så derfor går jeg ud og køber en Wii U, den har da i det mindste nogle spil der er værd at spille :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 1. jul 2015 12:46

CaptainKicker skrev:
tue69 skrev:
Slimjay DK skrev:Han skrev ikke at de ville overtage det hele, for de kan jo af gode grunde ikke overtage spil der ikke er at finde på konsollerne :)

Men hvad ved jeg om det ..


Shhhh, det bliver alt for kedeligt hvis debatten skal til at give mening nu. Det er også mindst 9.000 indlæg for sent.


Debatten?


Snakken, debatten, postuleringskrigen, konspirationstråden something something.

Det er meget bedre hvis vi bare gør som i politik og diskuterer uddrag af den store helhed, hvor vi naturligvis præsenterer egne holdninger som den endegyldige sandhed. Hvis man så kan dreje det over i et spor hvor æbler sammenlignes med bananer, så bliver det rigtigt godt! :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf CaptainKicker » 1. jul 2015 12:53

Men for at komme tilbage til debatten. Jeg er næsten færdig med The Order.

Mit umiddelbare indtryk er at hypen ikke helt lever op til mine forventninger, og det er ikke et spil Xbox-ejere burde føle sig snydt for.

Dog vil jeg sige, at gameplayet er i top. Er ikke helt vild med historien, men det er sgu et meget sjovt spil når man skal skyde, eller lave QTE.

Hvis leveringen af The Order allerede kan ske så tidligt i PS4-livet, så har jeg store forventninger til fremtidige eksklusive i samme genre. Det får mig ihvertfald til at glæde mig endnu mere til Uncharted 4. Trods alt.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 1. jul 2015 13:15

CaptainKicker skrev:Men for at komme tilbage til debatten. Jeg er næsten færdig med The Order.

Mit umiddelbare indtryk er at hypen ikke helt lever op til mine forventninger, og det er ikke et spil Xbox-ejere burde føle sig snydt for.

Dog vil jeg sige, at gameplayet er i top. Er ikke helt vild med historien, men det er sgu et meget sjovt spil når man skal skyde, eller lave QTE.

Hvis leveringen af The Order allerede kan ske så tidligt i PS4-livet, så har jeg store forventninger til fremtidige eksklusive i samme genre. Det får mig ihvertfald til at glæde mig endnu mere til Uncharted 4. Trods alt.


Jeg synes at det helt store problem med The Order er, at man bliver holdt i hånden fra A til B konstant. Man starter et sted med et intro, så skyder man lidt, og føres videre til et nyt sted, hvor der skydes lidt igen. Gameplayet er helt fint (om end en smule banalt) og historien er også fin, uden at sprænge nogen rammer for spilhistorier eller plottwists.

The Order leverer rigtigt fint på teknikken og jeg er enig med dig i, at præsentationen (hvis man kan oversætte IGN's "presentation" direkte) er helt i top. Mekanikkerne er relativt simple, men de fungerer, og der er tale om en ganske habil shooter.

Hypen fik bare, som du også skriver, sat spillet op på en piedestal, hvor det i sidste ende ikke hører til. Men kan man komme nogle af fodfejlene til livs, så kan det sagtens blive en fornuftig spilserie.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 1. jul 2015 13:17

The Order var for mig et ganske underholdende spil, men jeg havde også skruet forventningerne helt ned efter alt den negative omtale det fik.

Men et ganske underholdende og meget flot spil, dog en anelse for kort. Jeg havde håbet på at det var en anelse mere "Gears Of War" agtigt ...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 78 gæster