Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Redman DK » 26. apr 2015 18:50

Men Silent Hills var da aldrig annonceret som Eksklusiv..

Men siden du åbenbart føler at PS4's eksklusive spil fejler på stribe kan du så ikke nævne nogle af de eksklusive AAA Xbox One spil der er kommet i år?

"Det er så vanvittigt at vi for et år siden fik proppet cgi trailere til eksklusive spil i halsen, og så udkommer halvdelen af dem først om to år og den anden halvdel er cancelled. Halo MCC fiaskoen, Quantom Break udsat og nu PH aflyst.

Glem snakken om DX12, magic in the cloud og bedre controller. Hvad nytter det hvis der ikke er nogle spil?"
Det er sådan du lyder CaptainKicker. Overdriver til det ekstreme som to visse andre personer. :lol:
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 26. apr 2015 19:00

Puha, PS4 sælger måske bedst, men ligesom Sony aktien har junk status, så har deres leverandør det også finansielt svært. Hvad siger Neogaf til det?

Det virker lidt som om Son y måske helt skulle afhænde al elektronik og koncentere sig om forsikring og bank forretning.

http://www.datacenterknowledge.com/arch ... 2-results/
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+2

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf CaptainKicker » 26. apr 2015 19:00

Det gælder sgu da også Xbox One. Nakka skrev bare engang at PH blev eksklusivt, og han er jo jeres orakel, så jeg håndtere det som dette.

Halo MCC kunne jeg ikke være mere ligeglad med. Det var ikke en af grundende til at jeg købte en Xbox One. Det var PH, Uncharted, og The Order med PS4.

Find venligst hvor jeg har omtalt DX12 og Cloud. For det område har jeg aldrig debatteret. Dit indlæg giver ingen mening.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Redman DK » 26. apr 2015 19:13

CaptainKicker skrev:Det gælder sgu da også Xbox One. Nakka skrev bare engang at PH blev eksklusivt, og han er jo jeres orakel, så jeg håndtere det som dette.

Halo MCC kunne jeg ikke være mere ligeglad med. Det var ikke en af grundende til at jeg købte en Xbox One. Det var PH, Uncharted, og The Order med PS4.

Find venligst hvor jeg har omtalt DX12 og Cloud. For det område har jeg aldrig debatteret. Dit indlæg giver ingen mening.


Vores orakel? Hvem er os, lige helt præcist?

Jeg skrev mit indlæg for at demonstrere hvor latterligt dit indlæg lyder, ved at kopiere den og vise hvordan den ville se ud hvis den kom fra en ligesindet ekstremist fra den anden lejr. Læg mærke til citationstegnene.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf CaptainKicker » 26. apr 2015 19:17

Ekstremist? What the f...
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Psymatiq » 26. apr 2015 20:47

Redman DK skrev:
CaptainKicker skrev:Det gælder sgu da også Xbox One. Nakka skrev bare engang at PH blev eksklusivt, og han er jo jeres orakel, så jeg håndtere det som dette.

Halo MCC kunne jeg ikke være mere ligeglad med. Det var ikke en af grundende til at jeg købte en Xbox One. Det var PH, Uncharted, og The Order med PS4.

Find venligst hvor jeg har omtalt DX12 og Cloud. For det område har jeg aldrig debatteret. Dit indlæg giver ingen mening.


Vores orakel? Hvem er os, lige helt præcist?

Jeg skrev mit indlæg for at demonstrere hvor latterligt dit indlæg lyder, ved at kopiere den og vise hvordan den ville se ud hvis den kom fra en ligesindet ekstremist fra den anden lejr. Læg mærke til citationstegnene.


Haha flad af grin :lol: #-o

Mistede lige min største grund til at anskaffe mig en ps4 aka PT

Så der er bloodborne... and thats it.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Muggs » 26. apr 2015 20:49

Ja jeg er ikke blevet mere ked af at jeg lige har solgt min PS4.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke

+2

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Niculla » 26. apr 2015 21:12

Muggs skrev:Ja jeg er ikke blevet mere ked af at jeg lige har solgt min PS4.


Hvor meget fik du for den? Overvejer det selv.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Muggs » 26. apr 2015 21:18

2100 afhentet
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf -S- » 26. apr 2015 21:54

Black Ops 3 bliver det første CoD som bliver markedsført på Playstation, som hovedplatform.

Av av av av av... Først Battlefront og nu Blops3
-S-
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Psymatiq » 26. apr 2015 21:59

-S- skrev:Black Ops 3 bliver det første CoD som bliver markedsført på Playstation, som hovedplatform.

Av av av av av... Først Battlefront og nu Blops3



Hahaha damn pure comedy her til aften :lol:

Who gives a flying shit andet end fanboys

og så COD ud af alle spil... :lol:
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf BulletEyeDk » 26. apr 2015 22:06

-S- skrev:Black Ops 3 bliver det første CoD som bliver markedsført på Playstation, som hovedplatform.

Av av av av av... Først Battlefront og nu Blops3


Men vi er enige om at begge spil kommer til xbox one også ikke ? ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf -S- » 26. apr 2015 22:08

Psymatiq skrev:
-S- skrev:Black Ops 3 bliver det første CoD som bliver markedsført på Playstation, som hovedplatform.

Av av av av av... Først Battlefront og nu Blops3



Hahaha damn pure comedy her til aften :lol:

Who gives a flying shit andet end fanboys

og så COD ud af alle spil... :lol:


Det har måske ikke indflydelse på din subjektive holdning, men set fra et markedssynspunkt er det kæmpe stort!

http://callofduty.wikia.com/wiki/Call_o ... ampionship
-S-
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf -S- » 26. apr 2015 22:08

BulletEyeDk skrev:
-S- skrev:Black Ops 3 bliver det første CoD som bliver markedsført på Playstation, som hovedplatform.

Av av av av av... Først Battlefront og nu Blops3


Men vi er enige om at begge spil kommer til xbox one også ikke ? ;)


Jo selvfølgelig, heldigvis.
-S-
Niveau 0
 
Indlæg: 36

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 26. apr 2015 22:18

IkkNico skrev:Puha, PS4 sælger måske bedst, men ligesom Sony aktien har junk status, så har deres leverandør det også finansielt svært. Hvad siger Neogaf til det?

Det virker lidt som om Son y måske helt skulle afhænde al elektronik og koncentere sig om forsikring og bank forretning.

http://www.datacenterknowledge.com/arch ... 2-results/


Jeg er ikke helt med på, hvordan du har læst artiklen? Hvordan finder du frem til, at leverandøren har det finansielt svært? Artiklen omhandler markedsmæssigt fokus, men kigger du på regnskaberne, så har Rackspace ikke leveret andet end overskud på overskud (hvilket gør sig gældende for årsregnskabet i februar også. (http://ir.rackspace.com/phoenix.zhtml?c ... ID=2017418)

Artiklen omhandler spekulation i Rackspaces M&A-forhold med dertilhørende kursreaktion til følge? Der er vel intet nyt i, at investorer foretrækker et takeover frem for at de låner penge til aktiviteterne?

Det er muligt at det er mig, der ikke kan se din pointe ud fra dit link, men jeg tvivler i dette tilfælde og tillader mig at være skråsikker. Specielt når man tager det seneste regnskab i betragtning.

Investorerne er i øvrigt enige: http://www.marketwatch.com/investing/stock/rax - Rackspace har det med andre ord ganske fint.

Sony derimod... Ja, der går nok ikke lang tid før at Moody's ikke er de eneste der kører junk-bonds status på deres aktier.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 49 gæster

cron