Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Morten Skou » 18. apr 2015 20:31

Så skal vi vidst tilbage til emnet... og som altid gider vi ikke se at på tilsvininger osv. - og jeg gider ikke brugere der kun opretter sig herinde for at lave ballade / trolle, så bliver deres visit i alle tilfælde meget kort.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Redman DK » 19. apr 2015 10:02

For at hoppe væk fra DX12 overtager verden, opløsning er alt og penis debatten:

Hvad synes folk om MS og Sonys måde at fordele deres udgivelser om året? Med det tænker jeg på hvordan MS mest udgiver deres spil i slutningen af året, og som regel ikke har så meget de andre dele af året, imens Sony spreder spillene lidt mere ud men tilgengæld for det meste står tomhændede i slutningen af året.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Muggs » 19. apr 2015 10:07

Det er om vinteren jeg gamer mest, så det passer mig rigtig fint, med sidst på året.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 19. apr 2015 10:22

Jeg køber sjældent spil på release så er egentligt lidt ligeglad.

Men ellers er det både og. Gamer mest om vinteren så er fint tilfreds at der kommer en del der, men omvendt set er det også rart at der kommer noget i årets første måneder så der ikke er "tomme" måneder.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 19. apr 2015 11:04

Redman DK skrev:... og penis debatten:

Hvad er der nu galt med penis?

Redman DK skrev:Hvad synes folk om MS og Sonys måde at fordele deres udgivelser om året? Med det tænker jeg på hvordan MS mest udgiver deres spil i slutningen af året, og som regel ikke har så meget de andre dele af året, imens Sony spreder spillene lidt mere ud men tilgengæld for det meste står tomhændede i slutningen af året.

Det falder jo meget godt i tråd med deres udtalelse om at sep-dec er de vigtigste måneder for videospil. Det er op til det store gaveræs, og samtidig med at vi skruer lidt ned for udeaktiviteterne.
Men fordeler Sony helt bevidst sine udgivelser ud over hele året?
Jeg er på mobilen lige nu, så gider ikke at søge, men mener bestemt at både Drive Club, Infamous, The Order og Bloodborne var annonceret som efterårsudgivelser, men så blev udskudt nogle måneder. Eller husker jeg bare helt forkert?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Redman DK » 19. apr 2015 11:39

IkkNico skrev:Hvad er der nu galt med penis?


Intet! Men der er simpelthen ikke nok kød på den debat.

IkkNico skrev:Det falder jo meget godt i tråd med deres udtalelse om at sep-dec er de vigtigste måneder for videospil. Det er op til det store gaveræs, og samtidig med at vi skruer lidt ned for udeaktiviteterne.
Men fordeler Sony helt bevidst sine udgivelser ud over hele året?
Jeg er på mobilen lige nu, så gider ikke at søge, men mener bestemt at både Drive Club, Infamous, The Order og Bloodborne var annonceret som efterårsudgivelser, men så blev udskudt nogle måneder. Eller husker jeg bare helt forkert?


Da Bloodborne blev annonceret sagde de tidligt 2015, som så blev til februar hvilket til sidst endte med mart. Jeg er ret sikker på at Infamous altid havde en Q1 release dato. The Order sagde de vist 2014 til at starte med, men de gav vist ikke noget bestemt tidspunkt før februar datoen blev annonceret, men ja deres plan var vist nok en efterårsudgivelse for den. Driveclub blev da også udgivet i efteråret gjorde den ikke? Efter den blev udsat 20 gange :P

Om det er bevidst eller ej så kan jeg godt lide at Sony prøver at fordele deres spil ud på året. Selvom efterår/vinter perioden er det perfekte tidspunkt at game i, så er der jo i forvejen så mange spil der udkommer der.
I år udkommer Halo 5 f.eks. i samme periode som COD, Ass Creed, Star Wars Battlefront og en masse andre store spil. Hvem har tid til at spille alle dem på en gang? Hvis man altså er interesseret i dem :)
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Morten Skou » 19. apr 2015 18:16

Prøver en gang mere: tilbage til emnet.

Har ryddet op i tråden.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf hackNICE1112@ » 19. apr 2015 18:48

Redman DK skrev:For at hoppe væk fra DX12 overtager verden, opløsning er alt og penis debatten:

Hvad synes folk om MS og Sonys måde at fordele deres udgivelser om året? Med det tænker jeg på hvordan MS mest udgiver deres spil i slutningen af året, og som regel ikke har så meget de andre dele af året, imens Sony spreder spillene lidt mere ud men tilgengæld for det meste står tomhændede i slutningen af året.


Jeg kan godt se det er smart af Sony at fordele deres udgivelser over hele året :-) men tænker at det er vel smartest at gøre det op til jul og personligt så foretrækker jeg at spil i efterårs og vinter måneden da det er lidt kold udfor for hvis der er nåde som er irriterende så er det hvis det er så en rigtig varm sommer så er det næste ikke til at hold ud at sidde at spil jeg kom tit til at svede lidt og nu nå det er sommer så er man da også mere ud end ind :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf hackNICE1112@ » 20. apr 2015 12:57

MICROSOFT WILL SHOW OFF A NEW EXCLUSIVE IP AT E3 2015

Tænker måske det er Black Tusks unannounced project kan ikke rigtig kom i tank om andet :-)

https://mobile.twitter.com/XboxP3/statu ... 4891285504
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Redman DK » 21. apr 2015 12:32

Black Tusk laver da Gears of War gør de ikke?
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 21. apr 2015 13:30

Redman DK skrev:Black Tusk laver da Gears of War gør de ikke?


Det bliver det nye DX12-Viva Pinata.

Jeg håber SÅ meget på at se Gears. Det kan stjæle hele showet.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf hackNICE1112@ » 21. apr 2015 13:47

Redman DK skrev:Black Tusk laver da Gears of War gør de ikke?


Jo gøre de :-) men som jeg husk det tro jeg nok så arbejder de også på et andet spil kun til Xbox one det kan også bare var mig der tag fejl :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 21. apr 2015 14:05

hackNICE1112@ skrev:
Redman DK skrev:Black Tusk laver da Gears of War gør de ikke?


Jo gøre de :-) men som jeg husk det tro jeg nok så arbejder de også på et andet spil kun til Xbox one det kan også bare var mig der tag fejl :-)


Spændende!

Det nye Gears og også udelukkende på One, ikke? Og dermed ikke til X360?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf hackNICE1112@ » 21. apr 2015 14:14

Jo det kom kun til Xbox one så det er lækkert nok :-)

https://mobile.twitter.com/btjackfellin ... 5336227840
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 21. apr 2015 14:17

hackNICE1112@ skrev:Jo det kom kun til Xbox one så det er lækkert nok :-)

https://mobile.twitter.com/btjackfellin ... 5336227840


Super! Det ville selvfølgelig være fint med lidt lækkert til både XOne og X360, men hellere at alle tøjler smides og man giver fuld fart frem i current gen, end at man forsøger at lave en mellemløsning så man tilgodeser den gamle generation :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron