As expected, the thermal runaway of the PS4 chassis can be scary, so we decided to cap the frame rate to 60 FPS.
@Nakka
øvrigt FY2015Q2 fra ms dukket op. 10-11.5 millioner xbox one shipped, ca 9.5 solgt. kilde: de kloge hoveder (aqua mm.) på neogaf, som vi også hæfter os til når xboxlife/pslife bringer tal på forsiden.
det er lidt langt fra de 20.5 shipped man mener sony har sendt afsted, for ikke at tale om de solgte 19.
igen shipped/solgt helvede, samt mystiske tal der smedes sammen, så man virkelig skal igang med procentregning udfra de sidste 4-5 år
cigi silk skrev:Microsoft said it SOLD 6.6 million Xbox consoles during the holiday quarter in its quarterly earnings statement today, posting revenue of $26.5 billion. The company's net income was $5.8 billion.
On a side not, HVAD TJERNER SONY - tror du
cigi silk skrev:As an interesting side note, Yoshida-san also mentioned that the PS4 version managed to output more than 60 FPS during development, but that caused the console’s heat to raise considerably. According to him, due to the small casing of the PS4 developers have to consider heat carefully, and that’s why the version of the game for Sony’s new console was given an upper limit of 60 FPS.
http://www.dualshockers.com/2014/02/20/ps4-port-of-final-fantasy-xiv-has-unlocked-framerate-up-to-60-fps-at-1080p-limited-due-to-heat-issues/
cigi silk skrev:@Tue, faktisk skal vi vente endnu længere - relativt pinligt hvis du sprørger mig.
Sony Hack Causes Delay in Full Earnings Report
Sony said the hack attack left the company unable to produce a full financial report by a Feb. 16 deadline, leading it to ask financial regulators for permission to file by March 31.
http://www.hollywoodreporter.com/news/s ... lay-766164
Slimjay DK skrev:@Cigi
Bemærk at de skriver "So we decided to cap the frame rate to 60 FPS" hvilket må være fint da det er de færreste spil til den nye generation af konsoller der rent faktisk leverert 60FPS stabilt. Så hvor stor er udfordringen i virkeligheden ? udover at det KAN være scary når man presser den mere en 60FPS ... lol
Da artiklen lige straks er 1 år gammel, og det ikke ligefrem vælter ind med artikler om varme problemer grundet spil der kan outputte mere end 60FPS, skal vi så ikke bare tage det helt roligt
Iøvrigt kan optimering af koden og bedre kendskab til hardwaren reducere varmeudvikling kraftigt.
Slimjay DK skrev:Jeg er ikke tilfreds med noget der kører under 30FPS
Slimjay DK skrev:Så længe man ikke kan mærke at frameraten falder er jeg tilfreds, alt andet er imo bad coding ... Og jeg fortækker klart Visual frem for framerate, altså så længe det ikke går ud over gameplay.
Slimjay DK skrev:Jeg kan ikke se om noget kører 60 / 40 eller 35 frames, men jeg kan se hvis den dykker under 25
Brugere der læser dette forum: Ingen og 77 gæster