Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 21. dec 2014 14:22

Tydelige framedrops ... ?? tror vist det må være din hjerne og dit syn der spiller dig et puds, for det er vist ikke noget man kan måle sig til :mrgreen:



Og hvad der er pænest gider jeg slet ikke at begynde på :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Mike JezZ » 21. dec 2014 15:01

Slimjay DK skrev:Tydelige framedrops ... ?? tror vist det må være din hjerne og dit syn der spiller dig et puds, for det er vist ikke noget man kan måle sig til :mrgreen:



Og hvad der er pænest gider jeg slet ikke at begynde på :lol:


Har normalt respekt for dine udtalelser, men når man kommer med personlige angreb falder min respekt for andre debatører meget.

Jeg så på en af banerne igår tydelige framedrops ud af 3 baner. Måske er det kun den ene bane der er det på?

Stadig lavt at snakke grimt om andre Slimjay.

Og jeg sagde at driveclub skam er pænere. Men folk har fået det til at lyde som om at dc var grafisk generationer foran fh2, og det kan jeg ikke se.

Men okay, det kan vel for dig begrundes med jeg evt er retarderet? Eller indsæt selv egne fanboy dissings efter behov Slimjay. Du virker skarp med de grimme ord så du finder nok på noget ;)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Redman DK » 21. dec 2014 15:31

Kan godt være det bare er mig men jeg kan ikke se nogen personlige angreb i Slimjays indlæg.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf nakka » 21. dec 2014 15:37

Mike JezZ skrev:Jeg så på en af banerne igår tydelige framedrops ud af 3 baner. Måske er det kun den ene bane der er det på?


du trykker lige på shareknappen næste gang. så uploader du det lige til det fine internet. så kan vi andre også se om det er din hjerne og/eller syn der driver dig et pus, eller om det er sandt.
driveclub er jo blevet rost for at låse sig fast på 30fps istedet for at have et spil der kan nå de 60 men droppe som bare fanden all over the place.

og hvad andre siger om grafik kan da være ligegyldigt. faktum er at det er flottere end FH2. så er den vel ikke længere?
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Thorpedo29 » 21. dec 2014 15:42

Er Drive Club ikke bare et rimeligt dårligt bil spil, med eller uden framedrops?

Jeg syntes stadigt det bliver kritiseret voldsomt de fleste steder.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf hackNICE1112@ » 21. dec 2014 15:45

Thorpedo29 skrev:Er Drive Club ikke bare et rimeligt dårligt bil spil, med eller uden framedrops?

Jeg syntes stadigt det bliver kritiseret voldsomt de fleste steder.


Jo det et rimeligt dårligt bil spil og kedeligt har prøve det hos en ven og det med at det er flotter end FH2 der er jeg ikke helt enig nakka
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Mike JezZ » 21. dec 2014 16:03

Ska nok filme det næste gang :P

Og ja læste lidt for hurtigt. Læste som det er hjernen den er gal med xD ser dog ud til det kun er mine øjne da jeg har svært ved at læse tilsyneladende :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 21. dec 2014 16:37

Mike JezZ skrev:Ska nok filme det næste gang :P

Og ja læste lidt for hurtigt. Læste som det er hjernen den er gal med xD ser dog ud til det kun er mine øjne da jeg har svært ved at læse tilsyneladende :P


http://www.louisnielsen.dk/

:lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf cigi silk » 21. dec 2014 17:38

http://n4g.com/news/1642381/sony-exec-i-think-there-will-be-a-ps5-doesnt-know-if-itll-be-physical-or-based-in-the-cloud

I think there will be a PS5. However, I don’t know what form it’ll have. It could be a physical console, or it could be in the cloud.

But even if the form might change, PS5 Games will be born. This is what we want.


Den her går vis til IkkNiko....

Det bliver sjovt at se hvordan SDF laver en komplet 180 grader hvis PS5 bliver cloud based!!! [-o< Det kunne være top humor :mrgreen:

Så skal vi nu pludselig høre hvordan PS Now stort set allerde nu er CLOUD compute / off louad'ing og hvor fantastisk skyen er og hvordan den vil gøre PS4 til en PS5 og meget bedre. Og misforstå mig nu ikke - jeg tror 100% på skyen, jeg tror bare at MS er langt - langt foran Sony på det område - så det bliver hvis noget af et catch up de skal i gang med.

I øvrigt så er det der med altid online - kun var en problem for Xbox One..... det vil være så meget KARMA ..... jeg er ved at grine røven af led lige nu :lol:
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 21. dec 2014 21:21

Er det da forbudt at lave en 100% cloud løsning i fremtiden, fordi man i år 2014 har fundet ud af at folk ikke er klar til det ?

Men det er rart at se at du for engangsskyld "tror" at MS er langt foran og ikke "Ved det" :lol:

Og jeg tror ikke vi skal til at høre noget somhelst om hvorvidt PS now er det ene eller det andet og hvordan en PS4 bliver til en PS5, da MisterX og han tilhængere mig bekendt ikke er til Sony =D> :lol:

De eneste der har behov for noget Catch Up er hvis Microsoft, du ved DX12, skjulte chips osv. :wink: Og så deres egen online streaming af X360 spil til Xbox one ... Men på det område kommer de åbenbart haltende efter, selvom du mener de er så meget længere fremme ... :mrgreen:
Senest rettet af Slimjay DK 21. dec 2014 21:27, rettet i alt 1 gang.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Blauwy » 21. dec 2014 21:24

cigi silk skrev:http://n4g.com/news/1642381/sony-exec-i-think-there-will-be-a-ps5-doesnt-know-if-itll-be-physical-or-based-in-the-cloud

I think there will be a PS5. However, I don’t know what form it’ll have. It could be a physical console, or it could be in the cloud.

But even if the form might change, PS5 Games will be born. This is what we want.


Den her går vis til IkkNiko....

Det bliver sjovt at se hvordan SDF laver en komplet 180 grader hvis PS5 bliver cloud based!!! [-o< Det kunne være top humor :mrgreen:

Så skal vi nu pludselig høre hvordan PS Now stort set allerde nu er CLOUD compute / off louad'ing og hvor fantastisk skyen er og hvordan den vil gøre PS4 til en PS5 og meget bedre. Og misforstå mig nu ikke - jeg tror 100% på skyen, jeg tror bare at MS er langt - langt foran Sony på det område - så det bliver hvis noget af et catch up de skal i gang med.

I øvrigt så er det der med altid online - kun var en problem for Xbox One..... det vil være så meget KARMA ..... jeg er ved at grine røven af led lige nu :lol:



Du er et af de underligste mennesker jeg nogensinde er stødt på. Du griner over noget som du antager. Du har en spøjs form for humor hvis sådan noget kan få dig til at grine som et lille barn over antagelser og "hvad nu hvis". Men nok om det;

Hvordan laver SDF en 180 hvis PS5 bliver cloud baseret om 4-5 år? Hvor snakker de om at de allerede idag bruger Cloud til store ting på PS4? Det virker på dig at Sony har været ude og oversælge Cloud gaming i større stil end MS, hvilket jeg ikke mener de har. Det er i hvertfald ikke noget jeg kan mindes at have set / lagt mærke til.

MS var da dem der var ude med store ord om hvordan Clouden ændrer gaming i bla. Forza og CoD. Store ord som egentlig aldrig rigtig blev til noget.
Kunne være du skulle uddybe hvorfor du sidder og antager PS5 vil være dårlig pga cloud baseret.

Du tror 100% på skyen, men siger MS er langt foran Sony på det punkt. Hvorfor? Endnu et halvsløjt argument med DX12 eller roder vi med andre fantasi teorier nu?

DX12 er ikke i nærheden af at være ude og folk spekulerer på det groveste. Ingen ved en skid om det.
Hvorfor kan det ikke være det samme med Cloud fra Sony? Ingen ved noget om det, men det kunne jo være de havde nogle gode sager i gemmerne til når tiden kommer? Det ved vi jo ikke, du antager bare (ligesom med alt andet du snakker om) at MS er bedre på den front. Jeg siger ikke de ikke ér, men det kunne være rart med lidt argumenter om hvordan du tænker når det hele er så sjovt.

Hvorfor var always online KUN et problem for MS? Hvad ville være karma? Du ved jo ikke om de har tænkt sig at lancere end Cloud baseret konsol eller hvordan den bliver modtaget til den tid?

Jeg er dog en af dem der godt kunne tænke sig til at Sony også havde tænkt sig en always on metode med PS4, men rykkede i land da de så hvordan MS blev modtaget. Det kan være den er helt gal og det er fint, det er kun en enkelt tanke jeg havde da hele skidtet stod på.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Niculla » 21. dec 2014 21:57

Enig med Blauwy.

MS annoncerede konsollen som værende cloud-powered i deres lanceringsfilm. Det er ikke meget vi har set til det. Man måtte have forventet at det bør være taget i brugt fra konsollens launch, når det så tydeligt blev markedsført. Et par drivatars i Forza er imo ikke banebrydende nok til at kalde en konsol for cloud-powered.

..........Men okay. MS annoncerede også at det var et multimediemonster uden lige - alt imens er der kommet langt flere multimediemuligheder på PS4 i DK..... (Selvom de udskød launch et år for at lave netop disse ting lokalt)
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Thorpedo29 » 21. dec 2014 22:01

Niculla skrev:
..........Men okay. MS annoncerede også at det var et multimediemonster uden lige - alt imens er der kommet langt flere multimediemuligheder på PS4 i DK..... (Selvom de udskød launch et år for at lave netop disse ting lokalt)


Hvad er det for "langt flere multimedie muligheder" der er på ps4 i dk?
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 21. dec 2014 22:30

Ja, fælles for dem begger er vel Netflix, Viaplay samt Plex.

Så han henviser vil til Blockbuster.dk App der lige er kommet, samt den kommende DR app, som ikke er annonceret til Xbox One samt en App fra et konkurrende site, som jeg ikke må nævne, som også lige er kommet :)

Så Microsoft har lidt Catch up de skal i gang med :lol:

EDIT : TV2Play skulle også være på vej til begge maskiner, men om den kommer på sammen tid til begge ved jeg ikke.
Senest rettet af Slimjay DK 21. dec 2014 22:38, rettet i alt 2 gange.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Niculla » 21. dec 2014 22:31

Slimjay DK skrev:Ja, fælles for dem begger er vel Netflix, Viaplay samt Plex.

Så han henviser vil til Blockbuster.dk App der lige er kommet, samt den kommende DR app, som ikke er annonceret til Xbox One samt en App fra et konkurrende site, som jeg ikke må nævne, som også lige er kommet :)


Havde faktisk ikke engang set Viaplay var kommet på X1. Det kunne man have forventet fra launch af.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron