Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 22. okt 2014 13:10

Zt3pH skrev:
tue69 skrev:Hvad er en deadzone?


Sidder lige mellem penis og rectum


Tak. Jeg så selvfølgelig godt indlæggene herover, men tænkte at det vist bare var noget pladder de fandt på.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 22. okt 2014 13:29

Zt3pH skrev:
tue69 skrev:Hvad er en deadzone?


Sidder lige mellem penis og rectum


Nix ... det hedder Bitten og sidder mellem anus og fitten :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Zt3pH » 22. okt 2014 13:47

Altid til tjeneste...!

@Slim :D
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Mike JezZ » 22. okt 2014 13:57

Anal aside :P genere Dead Zone ikke jer andre i fx Destiny?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Zt3pH » 22. okt 2014 14:01

Jeg har absolut ikke bemærket der er en deadzone på controlleren når jeg gamer Destiny...
Men det gør jeg sikkert nu, når det er blevet bragt på bane :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf cigi silk » 22. okt 2014 14:06

Mike JezZ skrev:Jeg har prøvet, at stå stille, og bevæge sticks. Gør man det stille, går der lang tid før den reagere, modsat for eksempel TF.

Det er nok pga. 30/60 FPS.

Jeg forstår ikke, hvordan man kan tale for 30 FPS når det giver input lag...


Nu er det på ingen måde for at neglichere dine oplevelser - jeg tænker lag ligesom så mange andre ting opleves forskelligt. Men bare for lige at sætte det i relief, så er FH2 en no compromzie acchievement med 30fps - jf. DF. Igen tvivl om at det ikke er så responsive som en ren sim som F5 - som i øvrigt også er best in class. Jeg tror det som DF skriver handler om at vende sig til hvordan den reagerer - så "consistency" er det afgørende i min verden. Men klart jeg foretrækker også F5 responsiveness - men så får man fx. ikke noget som opgen world, 4 x MSAA !! :-)
Senest rettet af cigi silk 22. okt 2014 14:18, rettet i alt 1 gang.
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 22. okt 2014 14:07

Bemærker ingen deadzones .. Men det er måske i virkeligheden fordi jeg ikke går så højt op i det eller også er det fordi det er så lidt at det ikke betyder noget for mig.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Mike JezZ » 22. okt 2014 14:10

Cigi... Come on.

Forza 5, 60 FPS - bilen reagere prompte.

Forza H2, 30 FPS - bilen reagere ikke med det samme.

Jo mere fps = des mindre input lag, det er 101.

Jeg elsker FH2, og jeg har vænnet mig til at tage højde for input laggen, men den er der.

Det er også mere tilgivende i en arcade racer end et skydespil. Der er stor deadzone i Destiny i forhold til Titanfall, og det samme med FH vs. F5 - begge tilfælde er 30 vs 60 FPS.

Slimjay DK skrev:Bemærker ingen deadzones .. Men det er måske i virkeligheden fordi jeg ikke går så højt op i det eller også er det fordi det er så lidt at det ikke betyder noget for mig.



Jeg går netop selv meget op i det, da jeg er meget kompetitiv :P Jeg bliver bims når tingene ikke reagere med det samme. Har også min mus på super følsom når jeg sidder og spiller pc :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf cigi silk » 22. okt 2014 14:21

Mike JezZ skrev:Cigi... Come on.

Forza 5, 60 FPS - bilen reagere prompte.

Forza H2, 30 FPS - bilen reagere ikke med det samme.

Jo mere fps = des mindre input lag, det er 101.

Jeg elsker FH2, og jeg har vænnet mig til at tage højde for input laggen, men den er der.

Det er også mere tilgivende i en arcade racer end et skydespil. Der er stor deadzone i Destiny i forhold til Titanfall, og det samme med FH vs. F5 - begge tilfælde er 30 vs 60 FPS.



Jeg tænker ikke jeg har sagt andet - selvfølgelig er 60fps mere responsive end 30fps, men det handler om prisen. Og jeg siger bare at vi har fået open world og 4 x MSAA - og det er så en smagssag om det er prisen værd :-)

Men som sagt er vi nu ikke ueninge om at der er mere lag på 30fps - alt andet ville jo være helt tåbeligt :-)
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 22. okt 2014 14:22

Jeg vil også mene man kan også gå for meget op i det ;) Man skal huske på at alle andre kæmper på lige fod, med den samme lag og hvad der ellers må være at skavanker og det forhindre jo ikke i at nogle blive verdens bedste og tjener penge på deres hobby :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Mike JezZ » 22. okt 2014 14:23

Ah sorry, så misforstod jeg dit indlæg :) Beklager :)

Jeg synes bare det er vildt, hvor stor deadzone forskel der er på spillene. Jeg synes, at spillene ofte føltes ret ens på Xbox 360, og jeg kan mærke stor forskel mellem Ghost, Titanfall, og Destiny - og Garden Warfare, der også kører godt.

Slimjay DK skrev:Jeg vil også mene man kan også gå for meget op i det ;) Man skal huske på at alle andre kæmper på lige fod, med den samme lag og hvad der ellers må være at skavanker og det forhindre jo ikke i at nogle blive verdens bedste og tjener penge på deres hobby :)


Jeg er ligeglad med at andre oplever det :P Det er jo irriterende for mig at spille med :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 22. okt 2014 14:28

Hvis noget irriterer mig tilstrækkeligt, så skiller jeg mig af med det og køber noget der passer til mit behov. Det er umuligt at lave et produkt der tilfredsstiller alle 100% ...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Mike JezZ » 22. okt 2014 14:29

Slimjay DK skrev:Hvis noget irriterer mig tilstrækkeligt, så skiller jeg mig af med det og køber noget der passer til mit behov. Det er umuligt at lave et produkt der tilfredsstiller alle 100% ...


Hehe jeg vænner mig til det :P

Må bare komme i træning igen :D Det er også snart en måned siden jeg rigtigt har spillet FPS på den, så må lige se at få varmet op igen... Det farligt at købe to nye spil (FH2 og Shadow of Mordor), og glemme alt om de gamle :D Specielt FPS hvor man skal holde sig i "form" :lol:
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Theis Jensen » 22. okt 2014 14:37

Mike JezZ skrev:Ah sorry, så misforstod jeg dit indlæg :) Beklager :)

Jeg synes bare det er vildt, hvor stor deadzone forskel der er på spillene. Jeg synes, at spillene ofte føltes ret ens på Xbox 360, og jeg kan mærke stor forskel mellem Ghost, Titanfall, og Destiny - og Garden Warfare, der også kører godt.

Slimjay DK skrev:Jeg vil også mene man kan også gå for meget op i det ;) Man skal huske på at alle andre kæmper på lige fod, med den samme lag og hvad der ellers må være at skavanker og det forhindre jo ikke i at nogle blive verdens bedste og tjener penge på deres hobby :)


Jeg er ligeglad med at andre oplever det :P Det er jo irriterende for mig at spille med :P


Lad nu være med at ødelægge enhedslisten eksistens grundlag. Så længe alle har det dårligt, så er det okay. ;)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Mike JezZ » 22. okt 2014 14:54

Theis Jensen skrev:
Mike JezZ skrev:Ah sorry, så misforstod jeg dit indlæg :) Beklager :)

Jeg synes bare det er vildt, hvor stor deadzone forskel der er på spillene. Jeg synes, at spillene ofte føltes ret ens på Xbox 360, og jeg kan mærke stor forskel mellem Ghost, Titanfall, og Destiny - og Garden Warfare, der også kører godt.

Slimjay DK skrev:Jeg vil også mene man kan også gå for meget op i det ;) Man skal huske på at alle andre kæmper på lige fod, med den samme lag og hvad der ellers må være at skavanker og det forhindre jo ikke i at nogle blive verdens bedste og tjener penge på deres hobby :)


Jeg er ligeglad med at andre oplever det :P Det er jo irriterende for mig at spille med :P


Lad nu være med at ødelægge enhedslisten eksistens grundlag. Så længe alle har det dårligt, så er det okay. ;)


Lol =D>
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 71 gæster

cron