Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 29. jul 2014 12:27

Cena skrev:Æv bæv bussemand, penismand i saftevand

Det er så med citrussmag kan jeg næsten regne ud
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Cena » 29. jul 2014 12:34

IkkNico skrev:
Cena skrev:Æv bæv bussemand, penismand i saftevand

Det er så med citrussmag kan jeg næsten regne ud


Ja men farven er mere ovre i æblemost i øjeblikket, da det er lidt svært at holde væskebalancen.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Major Oblivious » 29. jul 2014 13:20

[quote="tue69" Alan Wake gjorde det samme for mig, Spec Ops: The Line også derhenad - fremragende historie og solidt gameplay.[/quote]

Lige nu steg jeg på HYPE-toget.. Alan Wake fik jeg ikke købt, men Spec Ops: The Line var en barsk, og spændende oplevelse. Nu glæder jeg mig. :D

Det sidste søm i "Jeg køber sku en PS4" var at Metal Gear Solid Ground Zero var 1080p på PS4 mod 720p på Xbox One.. Jeg har dog ikke fået købt spillet endnu grundet min nye "gennemfør dine spil" politik, men der fik penis´en lov til at bestemme fremfor hjernen.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 29. jul 2014 13:21

Major Oblivious skrev:Det sidste søm i "Jeg køber sku en PS4" var at Metal Gear Solid Ground Zero var 1080p på PS4 mod 720p på Xbox One.. Jeg har dog ikke fået købt spillet endnu grundet min nye "gennemfør dine spil" politik, men der fik penis´en lov til at bestemme fremfor hjernen.


Ha ha, den politik har jeg også. Dumt når der ligger 200 arcadespil og venter :D
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 29. jul 2014 13:28

Scooter dk skrev:
Cena skrev:Så har PS4 fået bluray opdatering:
http://www.pslife.dk/news/9056/firmware ... es-nu.html

Æv bæv bussemand, penismand i saftevand.....til alle Xbox One ejere!

Har i øvrigt fået spillet lidt Last Of Us: Remastered. Hold kæft hvor ser det bare godt ud, og hvor er det fedt :) Naugthy Dog er altså bare the shit til at lave spil. Efter at have prøvet Uncharted 3 til PS3, og nu The Last of Us på PS4 er det uden sammenligning mit favorit studie. Har ikke haft nogle eksklusiv oplevelser der var i nærheden på Xbox platformen.


Har set en del gameplay på youtube fra TLOUR og må sige, jeg er ikke imponeret, det ser gameplay mæssigt ret middelmådigt ud imo.
Det har en fantastisk god historie lyder det til, men kunne ikke finde på at købe en ps4 for dette spil.


Hver mand sin smag :) imo så er det uden tvivl det bedste spil på last gen, Naughty Dog kan deres kram. Det er 100% deres fortjeneste at jeg købte en PS3 i tidernes morgen og har valgt PS4 denne gang. Det er eksklusive titler der er med til at vise hvad hardwaren kan og samtidigt formår at holde mig som gamer rigtig godt underholdt, med troværdige karakter samt historie. Jeg ser så meget frem til Uncharted 4, det bliver stort :D

Alan Wake gjorde det samme på X360, hvilket gør at jeg ser meget frem til Quantum Break.


Normalt spiller jeg ikke et spil igennem 2 gange, men The Last Of Us, skal satme have en tur til :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Major Oblivious » 29. jul 2014 13:45

tue69 skrev:
Major Oblivious skrev:Det sidste søm i "Jeg køber sku en PS4" var at Metal Gear Solid Ground Zero var 1080p på PS4 mod 720p på Xbox One.. Jeg har dog ikke fået købt spillet endnu grundet min nye "gennemfør dine spil" politik, men der fik penis´en lov til at bestemme fremfor hjernen.


Ha ha, den politik har jeg også. Dumt når der ligger 200 arcadespil og venter :D


Ja, og når PSN+/Games with Gold en gang i mellem smider nogle temmelig hæderlige arkade-titler af sig, så går der endnu længere mellem AAA-købene. Strider og Zombie-spillet (kan ikke huske, hvad det hedder) har jeg meget sjov med i øjeblikket på PS4, så jeg er blevet en væsentlig dårligere konde end i Xbox 360 / PS3 tiden. ;)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 29. jul 2014 13:59

"gennemfør dine spil" politik er jeg også hoppet med på ... Jeg skal ikke lave samme stunt som jeg har gjort med X360, har satme mange spil jeg ikke har spillet og flere af dem er stadig i folie ... lol
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf hackNICE1112@ » 29. jul 2014 14:24

Nogle der hved hvornår Evolve udkomme jeg hvad det udkomme i år men hvornår :-) og hvad med den beta hvornår få vi den at se måske til gamescom :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 29. jul 2014 14:34

hackNICE1112@ skrev:Nogle der hved hvornår Evolve udkomme jeg hvad det udkomme i år men hvornår :-) og hvad med den beta hvornår få vi den at se måske til gamescom :-)


Udgivelsesdatoen er d. 21. oktober, jeg er ikke klar over, hvornår der kommer en beta, hvis denne kommer :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Zt3pH » 29. jul 2014 14:50

Evolve er helt sikkert den titel jeg ser mest frem til i år! Det ene monstre har vidst en gigant penis!
L4D og L4D2 er nok de sjoveste multiplayer kampe jeg har haft på konsol nogensinde - kæft de var fede de spil!

Evolve ser rigtig lækkert ud og det ser ud til de har ramt en god balance - i hope at least.
Det skal voldspilles hele vinteren hvis det bare er halvt så godt som L4D

Nu ved jeg ikke med de nye udviklere her - Men mener ikke Valve har tradition for at udsende betaer på konsoller? Jeg tror næppe der kommer en beta til Evolve, da det på en måde kan være med til at skabe mere hype og mystik omkring udgivelsen
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 29. jul 2014 14:54

Zt3pH skrev:Evolve er helt sikkert den titel jeg ser mest frem til i år! Det ene monstre har vidst en gigant penis!

:lol: :lol: :lol:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Redman DK » 29. jul 2014 15:14

Zt3pH skrev:Evolve er helt sikkert den titel jeg ser mest frem til i år! Det ene monstre har vidst en gigant penis!
L4D og L4D2 er nok de sjoveste multiplayer kampe jeg har haft på konsol nogensinde - kæft de var fede de spil!

Evolve ser rigtig lækkert ud og det ser ud til de har ramt en god balance - i hope at least.
Det skal voldspilles hele vinteren hvis det bare er halvt så godt som L4D

Nu ved jeg ikke med de nye udviklere her - Men mener ikke Valve har tradition for at udsende betaer på konsoller? Jeg tror næppe der kommer en beta til Evolve, da det på en måde kan være med til at skabe mere hype og mystik omkring udgivelsen


Mener MS sagde at der ville komme en beta til Evolve kun på Xbox One (og måske pc). Tror den vil komme en gang i september.

Ved stadig ikke helt hvad jeg synes om det spil endnu. L4D2 var meget fedt, men jeg tror ikke jeg vil finde det særlig sjovt at spille alene mod fire andre.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Cena » 29. jul 2014 15:14

Slimjay DK skrev:"gennemfør dine spil" politik er jeg også hoppet med på ... Jeg skal ikke lave samme stunt som jeg har gjort med X360, har satme mange spil jeg ikke har spillet og flere af dem er stadig i folie ... lol


Jeg er også hoppet på den vogn. Jeg SKAL gennemføre de spil jeg køber. EOD!!
PS+ titlerne har jeg liggende til de perioder hvor der ikke er noget nyt. Men jeg stod nemlig også med masser af titler i folie som jeg aldrig fik prøvet sidst i den gamle generation. Det skal ikke ske denne gang :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf hackNICE1112@ » 29. jul 2014 17:19

tue69 skrev:
hackNICE1112@ skrev:Nogle der hved hvornår Evolve udkomme jeg hvad det udkomme i år men hvornår :-) og hvad med den beta hvornår få vi den at se måske til gamescom :-)


Udgivelsesdatoen er d. 21. oktober, jeg er ikke klar over, hvornår der kommer en beta, hvis denne kommer :)


Nå så er der ikke så lang tid til :-D jo der kom en beta til xbox one først og DLC :-)

http://www.totalxbox.com/77782/evolve-b ... one-first/

Tænker bare at spille udkomme d. 21. Oktober så kunne det være vi måske ville få en dato for beta til gamescom her om 14 dage :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 29. jul 2014 21:09

Redman DK skrev:
Zt3pH skrev:Evolve er helt sikkert den titel jeg ser mest frem til i år! Det ene monstre har vidst en gigant penis!
L4D og L4D2 er nok de sjoveste multiplayer kampe jeg har haft på konsol nogensinde - kæft de var fede de spil!

Evolve ser rigtig lækkert ud og det ser ud til de har ramt en god balance - i hope at least.
Det skal voldspilles hele vinteren hvis det bare er halvt så godt som L4D

Nu ved jeg ikke med de nye udviklere her - Men mener ikke Valve har tradition for at udsende betaer på konsoller? Jeg tror næppe der kommer en beta til Evolve, da det på en måde kan være med til at skabe mere hype og mystik omkring udgivelsen


Mener MS sagde at der ville komme en beta til Evolve kun på Xbox One (og måske pc). Tror den vil komme en gang i september.

Ved stadig ikke helt hvad jeg synes om det spil endnu. L4D2 var meget fedt, men jeg tror ikke jeg vil finde det særlig sjovt at spille alene mod fire andre.


Man har kunne signe op til en Alpha på PC for ca. 1 måned siden .. Så mit bud er PC først og Xbox One bagefter ... :)

Hvis det er lige så stressende som L4D, så springer jeg satme fra :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 97 gæster

cron