Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf JohnH » 28. jul 2014 16:12

susperia skrev:
nakka skrev:
nej nej det er det ikke. sidder i solens varme, nyder en god cognac. tænker over hvordan MS dog skal få gang i xboxsalget,

Hvor må det være trist, hvis man ikke kan finde på andet at tænke på, når man sidder i solen, og nyder en god cognac.
Især når det er så ligegyldigt, og ting man ikke kan bruge til en skid.


Noget andet skal man jo lave, når man har en PS4 stående .... :wink: :lol:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 28. jul 2014 17:34

@Nakka:
Det der var desperat selv for dine standarder. Du vælger at poste en MS skandale fra sidste år. Må vi andre så også godt hive gamle skandaler frem omhandeldne Sony?
Jeg gider ikke poste alle links igen, men hvornår lærer du, at alle de store selskaber fungerer fuldstændigt ens, og deres eneste mål er at tjene penge? Og de vil gerne lyve for at maksimere deres profit, jo også Sony.

Ingen ved præcis hvor mange XB1 konsoller MS solgte i FYQ4, kun at de samlet set solgte 1.1 millioner enheder. De 700k er rent gætværk.

tue69 skrev:... Hvis man ser bort fra TLoU og Blu-Ray 3D opdateringen på de to konsoller, så har der nærmest ikke været noget lækkert overhovedet.

Det er sgu' ikke rimeligt. Vi har snakket om min penis, og din penis, og cenas penis og at Skou er en penis. Det hele er lækkert.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf nakka » 28. jul 2014 17:58

@IkkNico
er da ligeglad med hvad selvskabers fokus er. ligesom de store fodboldklubber også bare vil tjene penge på deres fans. jeg underholder mig stadig med deres produkt, og syntes de andre er nogle tosser, når de taber en fodboldkamp/har et dårligere produkt.

pointen i artiklen var, at ms før (og sikkert igen) lyver om hvor meget de sælger. ja de 700.000 er selvfølgelig gætværk, men ikke bare taget udad hatten, folk har kigget på xboxens salgstal/shippedtal for det sidste år, udfra dette kan man selvfølgelig komme med et kvalificeret gæt på hvor meget de sælger. det ved du også godt. xboxen sælger ikke super godt, når den sammenlignes med ps4, som hiver gode tal ind. dette er i øvrigt en vigtig ting, når markedet ændre sig voldsomt, og en del kunder ende på pc, tablet og mobilmarkedet - det samme gælder for udviklerne, som også springer fra konsollerne (foruden indies - heldigvis). når de så skal vælge konsoller, så tænker de, nej vita, nej den sælger ikke godt, ingen grund til at kaste spillet på platformen.. wii U? naaah. hvis xboxen sælger så dårligt f.eks 6 måneder mere, så vil udviklere højst sandsyndligvis kigge væk fra maskinen. og noget MS regnskab viste, så er fremtiden ikke i xbox/surface og anden hardware (måske mobil). det er i skyen samt reklamer i det pjat. for satan der er et marked der. så MS vil nok ikke kaste penge efter xboxen som bare fanden. hos ms er konsolgaming en nål i en høstak, småpenge. hos sony er det fucking alt, derfor SKAL der fokuseres, og kaste penge efter det (ja jeg ved de tjener voldsomt i medicin og ikke mindst forsikringsmarkedet).

ps4 banker alt hvad ms og deres xbox kaster ud. bundles, titanfall+ kinect+xbox one til næsten samme pris som en ps4, nu samme pris for en kinectløs udgave.. last hail mary pass er i halo, and its done.
tråden er tilbage ;)
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Blauwy » 28. jul 2014 18:06

nakka skrev: last hail mary pass er i halo, and its done.


Endnu engang ævler du om noget du ikke har den fjerneste ide om. Det er noget du har talent for, må man nok indrømme.

De kunne jo i princippet annoncere et nyt MP FPS i morgen, der ville blive større end Halo. Men det kommer ikke til at ske, fordi Nakka siger anderledes.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Cena » 28. jul 2014 18:14

IkkNico skrev:Det er sgu' ikke rigeligt. Vi har snakket om min penis, og din penis, og cenas penis og at Skou er en penis. Det hele er lækkert.


Og alligevel syntes man stadig bare der mangler noget mere penis......ik?

On a serious note så kan jeg se at GWG er annonceret for august måned, men der er stadig ikke kommet noget frem angående PS+ titlerne. Titlerne plejer ellers næsten at være gættet på den her tid normalt. Nogle gode bud?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 28. jul 2014 18:27

Cena skrev:
IkkNico skrev:Det er sgu' ikke rigeligt. Vi har snakket om min penis, og din penis, og cenas penis og at Skou er en penis. Det hele er lækkert.


Og alligevel syntes man stadig bare der mangler noget mere penis......ik?

On a serious note så kan jeg se at GWG er annonceret for august måned, men der er stadig ikke kommet noget frem angående PS+ titlerne. Titlerne plejer ellers næsten at være gættet på den her tid normalt. Nogle gode bud?


Mercenary Kings... Igen...

Jeg håber jo lidt på Knack, men det bliver nok først efter DriveClub... Det vil sige aldrig...
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Cena » 28. jul 2014 18:31

tue69 skrev:
Cena skrev:
IkkNico skrev:Det er sgu' ikke rigeligt. Vi har snakket om min penis, og din penis, og cenas penis og at Skou er en penis. Det hele er lækkert.


Og alligevel syntes man stadig bare der mangler noget mere penis......ik?

On a serious note så kan jeg se at GWG er annonceret for august måned, men der er stadig ikke kommet noget frem angående PS+ titlerne. Titlerne plejer ellers næsten at være gættet på den her tid normalt. Nogle gode bud?


Mercenary Kings... Igen...

Jeg håber jo lidt på Knack, men det bliver nok først efter DriveClub... Det vil sige aldrig...


Jeg håber også på Knack, men det er sku nok lige tidligt nok. Tror først vi ser en PS4 retail titel på PS+ i oktober hvor det nok bliver DriveClub (Som så ikke er HELT retail). Men Knack er jeg sikker på bliver den første rigtige retail titel på PS+.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 28. jul 2014 18:53

nakka skrev:pointen i artiklen var, at ms før (og sikkert igen) lyver om hvor meget de sælger.

Og min pointe er at Sony også før har løjet, og sikkert gør det igen. Ikke om salgstal, men så noget andet.


*edit*
Undskyld til Penis-slænget, jeg glemte jo helt at skrive noget relevant for tråden; penis
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Zt3pH » 28. jul 2014 22:30

Jeg begriber ikke folks afsky for denne her tråd... Ud over den selvfølgelig er kørt totalt af i varme sporet... Og penis...
Men Hey tråden er næsten, kun næsten, lige så underholdende som den var pre E3

@IkkNico. Penis-slænget.... Jeg spyttede seriøst mit drikkevand ud
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Shooter DK » 28. jul 2014 22:46

Min mor har en større penis end jeres fædres penis. Jeg glæder mig til The Last Of Us!!!
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Mike JezZ » 28. jul 2014 22:56

Shooter DK skrev:Min mor har en større penis end jeres fædres penis. Jeg glæder mig til The Last Of Us!!!


Jeg kan bekræfte dette :-#
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Shooter DK » 28. jul 2014 23:38

Don't look at my momma Biatch. ;)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 29. jul 2014 07:56

Nå, der er jo snart Gamescom. Sony medbringer nedenstående - har MS også offentliggjort en liste?

PlayStation 4

•Battlefield: Hardline
•Bloodborne
•CounterSpy
•Driveclub
•Surgeon Simulator
•Middle Earth: Shadow of Mordor
•Alien: Isolation
•Diablo III: Ultimate Evil Edition
•Lego Batman 3: Beyond Gotham
•Far Cry 4
•Guns Up!
•WWE 2K15
•NBA 2K15
•Assaulrt Android Cactus
•Pix the Cat
•Nom Nom Galaxy
•Nuclear Throne
•Galak-Z
•Project Cars
•Disney Infinity 2
•Hohokum
•Helldivers
•Destiny
•Until Dawn
•The Unfinished Swan
•The Order: 1886
•The Last of Us Remastered
•Super Exploding Zoo
•SingStar
•Minecraft
•LittleBigPlanet 3
•Tilfældig manddom fra penis-slænget
•Killzone: Shadow Fall
•Journey
•Infamous First Light
•Hustle Kings

PlayStation Vita

•Super Exploding Zoo
•Soul Sacrifice Delta
•Futuridium
•Hatsune Miku-Projekt DIVA-F 2
•Flame Over
•Frozen Synapse Tactics
•Final Horizon
•Dragon Fin Soup
•Lego Ninjago Nindroids
•The Sly Trilogy
•The Ratchet & Clank Trilogy
•PlayStation Vita Pets
•Murasaki Baby
•Minecraft PS Vita Edition
•Invizimals: The Alliance
•Hotline Miami 2: Wrong Number
•Hohokum
•Freedom Wars
•Entwined
•Big Fest
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 29. jul 2014 08:27

Kun Quantum Break mener jeg, og det var som forklaring på hvorfor det ikke var med ved E3.

Mit gæt (og de plejer er være meget ved siden af) er, at vi får mere at se til:
Phantom Dust, Scalebound og Crackdown 3. Mener ikke MS plejer at overraske på Gamescom. Tror ikke vi ser noget til Black Tusk eller LXP før til næste år

Uanset hvad så er mit efterår og vinter reddet med Destiny, COD:AW og muligvis Mordor
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Zt3pH » 29. jul 2014 08:28

Slet ingen penis i MS lineup? :(
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 100 gæster

cron