Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Shooter DK » 26. jul 2014 00:17

Jeg er ogsåen såkaldt "Xbox afspringer", og jeg glæder mig til at downloade det på tirsdag fra US store! Det bliver så vildt. :)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf CaptainKicker » 26. jul 2014 02:53

Enig Muggs. Prøvede Last of Us og det var ret meh. Forstår ikke hypen.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Cena » 26. jul 2014 07:44

Er glad for jeg ikke købte til PS3. Glæder mig vildt til at downloade det tirsdag selvom det bliver en tung omgang for min 20 mbit :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Blauwy » 26. jul 2014 08:10

Cena skrev:Er glad for jeg ikke købte til PS3. Glæder mig vildt til at downloade det tirsdag selvom det bliver en tung omgang for min 20 mbit :)


Tror du din brødrister kan holde til det, nu den skal stå natten over? :)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Muggs » 26. jul 2014 08:45

Kan se TLoU til PS4 koster 389,- i elmutanten. Release 30/07

En PS4 koster for øvrigt 3199,-
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Major Oblivious » 26. jul 2014 09:23

CaptainKicker skrev:Enig Muggs. Prøvede Last of Us og det var ret meh. Forstår ikke hypen.


Det handler vel mest af alt om, at det har været meget sparsomt med virkelig vel-gennemarbejdede titler på de nye konsoller indtil videre, så ethvert lille glimt af kvalitet får folk op ad stolene.
Der er trods alt blevet brugt en del penge på konsoller, og når man bliver spist af med diverse ports (hvorfor skulle der ellers være så markant forskel på XB1 og PS4 i starten) så bliver man sku sulten
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 26. jul 2014 09:52

Major Oblivious skrev:
CaptainKicker skrev:Enig Muggs. Prøvede Last of Us og det var ret meh. Forstår ikke hypen.


Det handler vel mest af alt om, at det har været meget sparsomt med virkelig vel-gennemarbejdede titler på de nye konsoller indtil videre, så ethvert lille glimt af kvalitet får folk op ad stolene.
Der er trods alt blevet brugt en del penge på konsoller, og når man bliver spist af med diverse ports (hvorfor skulle der ellers være så markant forskel på XB1 og PS4 i starten) så bliver man sku sulten


Samtidigt er det en titel der kom så sent i den sidste konsolgeneration, at andre platforme (pc) var stukket af ift grafiske muligheder. Jeg tror derfor ikke det har krævet den store finesse at skrue op for det grafiske lir, da udvikleren sikkert har skullet nedtone dette, for at få spillet til at køre på en konsol, der havde overlevet sig selv lidt for længe.

Jeg glæder mig i al fald til at kaste mig ud i det, det muligvis var sidste generations bedste historie og spil.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Shooter DK » 26. jul 2014 13:36

Muggs & CaptainKicker, jeg ville virkelig gerne vide, om i ikke kan se det fede i det her spil, fordi det bare ikke er jer, eller om det er fordi det ikke udkommer til en konsol, hvor der er et kryds på. ;)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf susperia » 26. jul 2014 13:53

Nu har Muggs jo haft en Ps4, så tror ikke ligefrem at det har noget med et kryds at gøre.
Vi har jo heldigvis ikke samme smag alle sammen, jeg var selv vild med det, men har flere venner som jeg ikke ville forslå det til, da der sker alt for lidt i det, i forhold til deres smag.

Men for mig var det også skuespillet som var så perfekt, lidt svært at forklare, men sammenholdet med de 2 personer, som jeg ikke lige kan huske hvad hed.
Jeg overvejer da at prøve det igen på Ps4, grafikken var rigtig god på det originale, så det her skal jo nok også opleves.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Dr_Gonzo » 26. jul 2014 13:55

The Last of Us er måske den bedste spiloplevelse jeg nogen sinde har haft, tidligere var det Resident Evil 2 der havde den position, så jeg er totalt klar på tirsdag, til at tage en gennemspilning mere.
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf susperia » 26. jul 2014 13:59

Dr_Gonzo skrev:The Last of Us er måske den bedste spiloplevelse jeg nogen sinde har haft, tidligere var det Resident Evil 2 der havde den position, så jeg er totalt klar på tirsdag, til at tage en gennemspilning mere.

Ja for fanden, Resident Evil 2 var bare et fedt spil, synd de ikke har kunnet gøre det igen.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 26. jul 2014 14:03

Jeg har nu stiftet bekendtskab med det lidt tid, og skal selvfølgelig ikke afsløre noget af hensyn til søstersidens anmeldelse - men der er nu noget om snakken.

;)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 26. jul 2014 14:06

susperia skrev:
Dr_Gonzo skrev:The Last of Us er måske den bedste spiloplevelse jeg nogen sinde har haft, tidligere var det Resident Evil 2 der havde den position, så jeg er totalt klar på tirsdag, til at tage en gennemspilning mere.

Ja for fanden, Resident Evil 2 var bare et fedt spil, synd de ikke har kunnet gøre det igen.


1000 likes. Re2 var fantastisk!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Shooter DK » 26. jul 2014 21:38

Resident evil 2 var virkelig fantastisk.
Resident evil 1 & 3 ganske udmærket
resident evil 4 & 5 okay action spil
Resident evil 6 jammerligt lort!
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Da Senzai » 26. jul 2014 22:17

Jeg kunne ret godt lide Resident Evil Zero ^_^.

Femmeren og sekseren fik jeg aldrig prøvet, men det var vidst også mere Survival Action end Survival Horror :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster