Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Cena » 21. apr 2014 19:06

hackNICE1112@ skrev:
Cena skrev:Så er PSN endnu en gang nede. Hold kæft det har været nede mange gange den sidste måned. STRAM OP Sony!


Øv det er bare så kedeligt så nåde :-/ hvor mange gang har det da været nede ??


Jeg har fundet ud af det er pga. planlagt vedligeholdelse. Det undrer mig bare at man ikke melder sådan noget ud på Twitter, Facebook og lignende.

Jamen det er måske et par gange på den sidste måned, men når man kommer fra Xbox 360 og Xbox Live så er det også et par gange for meget. Live var stort set aldrig nede!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Morten Skou » 21. apr 2014 19:22

Cena skrev:Jamen det er måske et par gange på den sidste måned, men når man kommer fra Xbox 360 og Xbox Live så er det også et par gange for meget. Live var stort set aldrig nede!


Det der undrer mig mest, er at de ikke kan opdatere transparent for brugerne, men at det er nødvendigt at lukke hele netværket ned hver gang, det er da ikke en særlig holdbar arkitektur der ligger bag ved.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Cena » 21. apr 2014 19:34

Morten Skou skrev:
Cena skrev:Jamen det er måske et par gange på den sidste måned, men når man kommer fra Xbox 360 og Xbox Live så er det også et par gange for meget. Live var stort set aldrig nede!


Det der undrer mig mest, er at de ikke kan opdatere transparent for brugerne, men at det er nødvendigt at lukke hele netværket ned hver gang, det er da ikke en særlig holdbar arkitektur der ligger bag ved.


Jeg spiller online nu men mange funktioner virker ikke. Men ja det virker ikke særlig smart.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf hackNICE1112@ » 21. apr 2014 20:37

Cena skrev:
hackNICE1112@ skrev:
Cena skrev:Så er PSN endnu en gang nede. Hold kæft det har været nede mange gange den sidste måned. STRAM OP Sony!


Øv det er bare så kedeligt så nåde :-/ hvor mange gang har det da været nede ??


Jeg har fundet ud af det er pga. planlagt vedligeholdelse. Det undrer mig bare at man ikke melder sådan noget ud på Twitter, Facebook og lignende.

Jamen det er måske et par gange på den sidste måned, men når man kommer fra Xbox 360 og Xbox Live så er det også et par gange for meget. Live var stort set aldrig nede!



Ja det er da lidt mærkligt at de ikke har sagt at der er vedligeholdelse :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf hackNICE1112@ » 22. apr 2014 08:23

The Last of Us art director forlader Naughty Dog


Naughty Dogs art director Nate Wells kunne i påsken gennem Twitter meddele at han har forladt selskabet.

Den 3. april forlod skiftede han til Giant Sparrow, som har stået for The Unfinished Swan. Nogle forklaring gives ikke, men det er dog det tredje større navn, der bare indenfor en måned har forladt udvikleren.

Om Naughty Dog fortsat kan levere uden Justin Richmond, Amy Henning og Nate Wells på holdet kan kun fremtiden vise. Vi krydser fingre.

Det er da lidt mærkligt for the last of us har da solgt vildt godt :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 22. apr 2014 09:03

Det er vel ikke så mærkeligt .. Hvis man søger nye udfordringer eller der er ting man ikke kan blive enig med sin arbejdsgiver om, så skifter man job :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 22. apr 2014 09:14

Morten Skou skrev:
Cena skrev:Jamen det er måske et par gange på den sidste måned, men når man kommer fra Xbox 360 og Xbox Live så er det også et par gange for meget. Live var stort set aldrig nede!


Det der undrer mig mest, er at de ikke kan opdatere transparent for brugerne, men at det er nødvendigt at lukke hele netværket ned hver gang, det er da ikke en særlig holdbar arkitektur der ligger bag ved.



Det har altid været Sony's svage punkt. Det virker næsten som om de kun har en server :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 22. apr 2014 09:19

Phimosis skrev:Nu skriver du falder i pris, faktisk er der en del der skriver det.
Men 3200 kroner for en med fx Titalfall, tror du den bliver billigere end det?


Alt falder i pris hvis man venter længe nok ;) Du kan jo bare se hvad en X360 eller en PS3 koster i dag kontra prisen ved release :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Phimosis » 24. apr 2014 19:47

Slimjay DK skrev:
Phimosis skrev:Nu skriver du falder i pris, faktisk er der en del der skriver det.
Men 3200 kroner for en med fx Titalfall, tror du den bliver billigere end det?


Alt falder i pris hvis man venter længe nok ;) Du kan jo bare se hvad en X360 eller en PS3 koster i dag kontra prisen ved release :wink:


Ja ja med tiden faldet alt, det er rigtig godt, men mente nu noget så nyt som Xbox one ikke falder meget mere, nu når den netop er så ny som den er, rigtigt hvis du venter flere år, så er den billigere ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 24. apr 2014 20:19

Jeg skriver jo heller ingen steder at det skal være i mens den er ny at jeg skal have den, jeg skriver "Personligt skal jeg da også have en Xbox One på et tidspunkt, når den engang falder i pris" ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Phimosis » 24. apr 2014 22:00

Hehe ja læste nok forkert, regnede jo med vi nok købte inde for det samme årti ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Scooter dk » 25. apr 2014 14:56

Phimosis skrev:Hehe ja læste nok forkert, regnede jo med vi nok købte inde for det samme årti ;)


Ja der er åbenbart nogle der ikke er klar til fremtidens spille/multimedie konsol endnu. Når de så engang er klar til fremtiden og køber den om 5,6,7 år, kan vi andre jo muntre os med den splinter nye xbox two konsol :wink:
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 27. apr 2014 08:35

Lykkedes det endelig Sony at mætte markedet med PS4 konsoller?

Jeg kan se at både Amazon, Bilka, Elgiganten m.fl har den på lager, og for første gang siden launch har Nowinstock.net PS4 listet som 'In stock'.

...Samtidig sætter MS muligvis produktionen af sine konsoller på pause. Bemærk at dette foreløbigt kun er spekulation og åbenbart gælder både 360 og XB1.

The topic of Microsoft's Xbox business was barely raised during its investor call, with no analysts asking about it at all. Some of CFO Amy Hood's statements did imply, however, that there is more supply than demand for its Xbox consoles.

"We do expect to work through some inventory in Q4," said Hood, referring in this case to the period between April 1 - June 30, 2014. She also referred to "channel inventory drawdown for Xbox consoles," implying that manufacturing of Xbox consoles will slow or stop, to allow retailers time to work through existing inventory.


Kilde: http://www.gamasutra.com/view/news/2161 ... rofits.php
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 28. apr 2014 11:54

Vil nogen være rar, at fortælle mig, hvad det er jeg skal se på disse billeder?
Jeg kan kun se en forskel på det nederste, og de par revner i buen ville jeg helt sikkert ikke savne midt i et spil

Billede

Billede

Billede

Billede
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 28. apr 2014 12:09

PS4 er på de billeder mere blurred, som om de er taget før Highres textures er loaded ind ... Hvor kommer de fra og i hvilket sammenhæng ??

Ligesom disse billeder fra Trials tråden :

Billede

Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 87 gæster

cron