Slimjay DK skrev:Jeg synes det er interessant hvor mange nyheder både gode og mindre gode man ser dagligt omkring Xbox One, man hører ikke en skid til PS4 ..
Er PS4 platformen så kedelig at ingen gider at snakke om den eller kigger jeg på de forkerte sites ?
Slimjay DK skrev:Jeg synes det er interessant hvor mange nyheder både gode og mindre gode man ser dagligt omkring Xbox One. Man hører ikke en skid til PS4 ..
Er PS4 platformen så kedelig at ingen gider at snakke om den, eller kigger jeg på de forkerte sites ?
nakka skrev:
læs du nu lige den her tråd igennem igen. her er specs, sprog, kits, engiens, software mm. debateret - så jo, ps4 er meget stærkere. utroligt det KUN er på xboxfokuseret forums, dette er til debat. alle neutrale forums med både xbox, pc, nintendo, apple og sonyfolk.. ja der er det en fælleskonsensus. skal jeg linke til dem, eller kender du flere af dem? vi nævner lige et par heavy mirosoftsider som polygon, giantbomb, edge/eurogamer (lavet et fantastisk "så ikke-technørden fatter det" artikel")mm.
og "DEZ POWER OF DEM CLOUD!". tro du på at det viser sig som hård kernekræft (og bedre endnu, tro du at brug af "skykraft" kun fåes til en xbox). også debatteret tidligere i tråden her - anbefaler eurogamer og neogaf for lidt indsigt. flere der har arbejdet med MS netværk og andre med onlive deltager.
My fellow developers in the AAA Game studio, myself am in the APP studio, are in the last sprint before submission for review. They needed to rework the engine from ground up to take advantage of PRT's .. PRT's are a serious game changer, I have seen the textures they designers are coming up with , massively massive textures that span huge surface areas of a world all within a single texture. It's amazing what I've seen coming out from my fellow game developers/designers. And the real-time ray tracing (path) is a sight to behold, the global illumination and particle systems in our new engine is something I would not have thought possible for many years. You will be blown away when you see this hopefully on launch date.
It's clear from my use of the sdk and the development environment that MS are definitely on track, they have a brilliant developer story that I know other developers will fall in love with once its public.
They've spent a great deal of effort reducing certain game textures/animations and the engine in general just to get a decent 60fps on the PS4. Clearly in their eyes the Xbox is leaps and bounds ahead of the PS4.
-S- skrev:En spændende video om hvordan Mark Cerny designede PS4
Chromaxxx skrev:Det er korrekt at han er anonym, men som jeg forstår det, så beskriver han noget tilbage i maj måned, som mig bekendt først lige er blevet præsenteret af Microsoft.
hackNICE1112@ skrev:Nej den er ikke 50% stærker end xbox one
Buktu skrev:Det giver jo bare svært mening. PS4 har hurtigere ram, hvor en større del af det er tilgængeligt. Derudover har den en GPU der er 50% stærkere end Xbox One.
Så skal du altså komme med noget bedre end en anonym post på pastebin for at overbevise mig om at Xbox One er "leaps and bounds" foran PS4 - for det giver ganske enkelt ikke mening!
Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster