Xboxlife forum

Diablo III

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Diablo III

Indlægaf Mitzurugi » 10. aug 2013 13:52

Jeg har virkelig savnet et spil som Baldurs Gate, og Champions of Norrath, håber Diablo 3 lever op til mine forventninger :)
Achievements er også blevet annonceret: http://www.xbox360achievements.org/game ... ievements/
De skulle være identiske med PC-versionen, nogen som kan bekræfte?
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: Diablo III

Indlægaf Syro_Str0m » 10. aug 2013 19:45

Et hurtigt kig så er der ihvertfald mange identiske med pc versionen :D
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Re: Diablo III

Indlægaf A42Merlin » 21. aug 2013 12:52

A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Diablo III

Indlægaf koopi » 21. aug 2013 12:55

Mon det udkommer til konsol-versionen? :)
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Diablo III

Indlægaf A42Merlin » 21. aug 2013 13:15

koopi skrev:Mon det udkommer til konsol-versionen? :)


Det gør det nok :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Diablo III

Indlægaf ztuphar » 1. sep 2013 22:41

Jeg hijacker lige denne tråd: Er der nogen, der har spottet et godt tilbud på Diablo III til 360'eren?

Elgiganten har det til 399,-
Billede
ztuphar
Niveau 4
 
Indlæg: 414


Re: Diablo III

Indlægaf khougaard » 2. sep 2013 06:33

Gamestop har det til 1,- plus 2 indbytnings spil fra deres liste, så hvis man har dem eller kan finde et par billigt, er det vist det bedste bud herfra :-)
khougaard
Niveau 4
 
Indlæg: 549


Re: Diablo III

Indlægaf Mogwai » 2. sep 2013 09:05

khougaard skrev:Gamestop har det til 1,- plus 2 indbytnings spil fra deres liste, så hvis man har dem eller kan finde et par billigt, er det vist det bedste bud herfra :-)

Har du et link til indbytningslisten?
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Diablo III

Indlægaf Vix-blue » 2. sep 2013 13:16

Amazon.co.uk har det til 307 kr.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Re: Diablo III

Indlægaf A42Merlin » 3. sep 2013 08:46

Så er den bestilt ved amazon. Det bliver da lidt spændende om det virker ordenligt på konsol
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Diablo III

Indlægaf ztuphar » 3. sep 2013 11:44

Vix-blue skrev:Amazon.co.uk har det til 307 kr.


Tak for tippet - så er der bestilt :-)
Billede
ztuphar
Niveau 4
 
Indlæg: 414


Re: Diablo III

Indlægaf Lasborg » 9. sep 2013 08:51

Nogen der har prøvet Couch Co-Op, tænker på om det minder om det gamle Baldurs Gate: Dark Alliance, det ligner det lidt. Og Couch Co-Op var fedt i det spil.
Tænkte at det ville være et godt spil at spille med min non-gamer kæreste.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Diablo III

Indlægaf Zt3pH » 9. sep 2013 09:21

Jeg har ikke prøver co-op endnu, så ved ikke lige hvordan det fungerer i praktis.
Men kunne da kun forestille mig, at det fungerer fuldstændig upåklageligt.

Ud over det, fungerer spillet rigtig super på konsol. Synes egenligt altid det har været oplagt, da det er reltavivt simple controls. Det eneste problem jeg har med min Monk, er jeg mange gange har problemer med at følge med i kampene, da der sker så mange ting på skærmen på en gang, og min char flyver rundt over det hele. Men spetakulært er det da, og omgivelser og effekter ser virkelig godt ud - skal nævnes jeg aldrig har spillet PC versionen af 3'eren. Men har tilgengæld gamet de første spil til hudløshed.

Jeg synes klart det er en fed titel, og synes virkeligt man får meget value for money her.
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Diablo III

Indlægaf BrutalTarbensen » 9. sep 2013 10:07

Couch co-op fungerer fint for min kæreste og mig, men det er ikke uden irritationer.

Der er ikke nogen form for splitscreen. Skærmen kan zoome ud til en vis grad, men derefter flyttes eller teleporteres den ene figur hen til den anden.
Det forekommer mig at være random hvem der teleporteres

Der er kun en spiller ad gangen, der kan kigge inventory, merchants, blacksmith o.s.v. Dette giver lidt ventetid for begge spillere (men så er der jo kaffe)

Jeg anbefaler helt klart couch co-op, da det er hyggeligt og simpelt. Desuden er det lettere at sidde og være klog på stats og loot, når man sidder lige ved siden af ;)
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Diablo III

Indlægaf Lasborg » 9. sep 2013 10:24

Jeg er egentligt meget tilfreds med at det ikke er splitscreen, synes ikke så meget om at skulle "dele" mit tv, specielt ikke hvis man alligevel mest befinder sig sammen i spillet. Men det kunne jo være meget smart ifm. inventory og den slags.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster