Xboxlife forum

Diablo III

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Diablo III

Indlægaf spif2001 » 11. sep 2013 13:18

Lasborg skrev:
spif2001 skrev:Hvis man ikke har fået det endnu eller bare vil prøve det, så kom der en demo i går:

http://marketplace.xbox.com/da-DK/Produ ... e=GameDemo

The demo version of Diablo III includes all five powerful Hero classes, local and online multiplayer, and game progression up to the Skeleton King. Demo saves can be carried forward to the full game.



Nå demoen jeg har hentet har kun barbariab og wizard.

De har også rettet teksten til på xbox.com, som jeg saksede det fra i går. En PR mand sidder et sted i verden med røde ører ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Diablo III

Indlægaf Dr.Herman » 11. sep 2013 15:37

Siden hvornår har en 48-timers kode med guld ikke været nok til at downloade demoer?

Jeg har nu indløst intet mindre end 2x 48 timers koder. Slukket boxen og logget på igen og den siger stadig jeg skal have guld for at downloade... Lort!
Dr.Herman
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Re: Diablo III

Indlægaf spif2001 » 11. sep 2013 15:40

Dr.Herman skrev:Siden hvornår har en 48-timers kode med guld ikke været nok til at downloade demoer?

Jeg har nu indløst intet mindre end 2x 48 timers koder. Slukket boxen og logget på igen og den siger stadig jeg skal have guld for at downloade... Lort!

Sådan har det vist altid været.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Diablo III

Indlægaf Haugboelle » 11. sep 2013 16:14

Selvom jeg har spillet det en god del på PC, så fik jeg pludselig lyst til at prøve det på boxen :)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Diablo III

Indlægaf Dr.Herman » 11. sep 2013 16:22

spif2001 skrev:
Dr.Herman skrev:Siden hvornår har en 48-timers kode med guld ikke været nok til at downloade demoer?

Jeg har nu indløst intet mindre end 2x 48 timers koder. Slukket boxen og logget på igen og den siger stadig jeg skal have guld for at downloade... Lort!

Sådan har det vist altid været.


Nej det må være indenfor det seneste år de har ændret det... Dette plejer at være min fremgangsmåde til at få fat i gulddemoer.
Dr.Herman
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Re: Diablo III

Indlægaf Lasborg » 13. sep 2013 07:22

Lasborg skrev:Fedt, så bliver det demoen først. Min lokale blockbuster havde ikke spillet, og de kunne ikke engang sige om de fik det torsdag når der kommer varer.


Nå blev ringet op af Blockbuster i går og de havde fået et eksemplar som jeg kunne komme og hente. Han sagde dernede at de kun havde fået 3 eksemplarer til launch. Det er ikke meget.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Diablo III

Indlægaf Vestergaard » 13. sep 2013 08:24

Lasborg skrev:
Lasborg skrev:Fedt, så bliver det demoen først. Min lokale blockbuster havde ikke spillet, og de kunne ikke engang sige om de fik det torsdag når der kommer varer.


Nå blev ringet op af Blockbuster i går og de havde fået et eksemplar som jeg kunne komme og hente. Han sagde dernede at de kun havde fået 3 eksemplarer til launch. Det er ikke meget.

Jeg var ikke klar over at der var en bb på fanø. Det må da være den eneste forklaring på at få så få spil hjem.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3332
By: Esbjerg


Re: Diablo III

Indlægaf Lasborg » 13. sep 2013 09:05

Vestergaard skrev:
Lasborg skrev:Nå blev ringet op af Blockbuster i går og de havde fået et eksemplar som jeg kunne komme og hente. Han sagde dernede at de kun havde fået 3 eksemplarer til launch. Det er ikke meget.

Jeg var ikke klar over at der var en bb på fanø. Det må da være den eneste forklaring på at få så få spil hjem.


Ja det var så Amagerbrogade :D og 4 eksemplarer på en uge af en stor release i et område hvor der bor vildt mange mennesker det virker omsonst. Han sagde i øvrigt at der havde været en anden nede og spørge efter spillet, da de havde lagt den til side til mig - håbløst.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Diablo III

Indlægaf Zt3pH » 13. sep 2013 09:19

Jeg har fået nogenlunde samme oplysning da jeg besøgte BB i Herning og Elgiganten.
Heldigvis havde GS masser af dem, dog til en anden pris - Men jeg skulle bruge det NU! :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Diablo III

Indlægaf Phimosis » 22. sep 2013 06:40

Ved godt det nok er et dumt spørgsmål, spillede det da det udkom på pc'er og blev faktisk en smule skuffet på en måde.

Men er der sket noget, har de gjort noget så det er blevet bedre??
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Diablo III

Indlægaf Banno » 22. sep 2013 07:12

Men er der sket noget, har de gjort noget så det er blevet bedre??


Ja.

Bedre loot, bedre co-op, bedre styring.

Læs evt. anmeldelsen her på sitet.
Billede
Banno
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Re: Diablo III

Indlægaf Mysticurse » 22. sep 2013 10:05

spif2001 skrev:Sådan har det vist altid været.

Der tror jeg du tager fejl.. For da jeg fik min første boks, havde jeg ikke andet en silver member, og er ret sikker på jeg den gang hentede demoen til Karmeo;-)
Synes faktisk det er lidt fejt hvis man skal have guld får at hente demo'er. Til online gaming kan jeg fostå det, men da ikke til demoer. Dem burde vi da alle kunne hente..?? :/


EDIT: Vil høre jer af her... er det værd at købe til boksen, eller er det bedre til PC?? Jeg tænker meget på hvordan de kan få mast alle de genveje osv man bruger på PC, ned i en controller? Er det til at styre?
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg


Re: Diablo III

Indlægaf thetof91 » 22. sep 2013 12:32

Ikke fordi man har så mange genvej.. Du har jo 4 spells du kan bruge af gange kun.. Du kan ikke sådan skifte dem ud midt i det hele.. Så du for ikke mindre kontrol ved at spille på konsol..
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Re: Diablo III

Indlægaf Vestergaard » 22. sep 2013 15:07

Mysticurse skrev:
spif2001 skrev:Sådan har det vist altid været.

Der tror jeg du tager fejl.. For da jeg fik min første boks, havde jeg ikke andet en silver member, og er ret sikker på jeg den gang hentede demoen til Karmeo;-)
Synes faktisk det er lidt fejt hvis man skal have guld får at hente demo'er. Til online gaming kan jeg fostå det, men da ikke til demoer. Dem burde vi da alle kunne hente..?? :/


EDIT: Vil høre jer af her... er det værd at købe til boksen, eller er det bedre til PC?? Jeg tænker meget på hvordan de kan få mast alle de genveje osv man bruger på PC, ned i en controller? Er det til at styre?

Jeg har hørt mange sige at det virker meget mere intuitivt til konsoller, og at de er lykkelige over manglen på AH.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3332
By: Esbjerg


Re: Diablo III

Indlægaf Phimosis » 22. sep 2013 18:18

Hvorfor er det lige AH er et problem?
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster