Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 30. jan 2016 12:35

Har også XO 4 og jeg er også 100% tilfreds, eneste lille ting der er lidt trist, men det er intet med dem at gøre det er mig, men de lukker så tæt, at du ikke rigtig kan deltage i hvad der sker i resten af stue.
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CMDR_HRON » 30. jan 2016 16:09

Phimosis skrev:Har også XO 4 og jeg er også 100% tilfreds, eneste lille ting der er lidt trist, men det er intet med dem at gøre det er mig, men de lukker så tæt, at du ikke rigtig kan deltage i hvad der sker i resten af stue.


Så er de jo perfekt til mig.
Gider ikke høre på det tøsefnidder :D

Må lige kigge nærmere på det xo four.
Det var wireless forbundet til x1'eren ikke?

EDIT :

Nu har jeg så fået det købt, dog i elgiganten da bilka's kassesystem ikke gad genkende stregkoden på pakken... så gad ikke vente på det.

men, nu da jeg har fået det pakket op, bliver jeg faktisk lidt skuffet over XO 4, da det ikke Wireless, som jeg havde regnet med. det er stadig kablet til controlleren.
Skal jeg virkelig op på de 1500+ for at få et headset der connecter trådløst til x1'eren?
CMDR_HRON
Niveau 2
 
Indlæg: 187
By: Christiansfeld, Sønderjylland


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 31. jan 2016 22:44

SpringCrane skrev:
Phimosis skrev:Har også XO 4 og jeg er også 100% tilfreds, eneste lille ting der er lidt trist, men det er intet med dem at gøre det er mig, men de lukker så tæt, at du ikke rigtig kan deltage i hvad der sker i resten af stue.


Så er de jo perfekt til mig.
Gider ikke høre på det tøsefnidder :D

Må lige kigge nærmere på det xo four.
Det var wireless forbundet til x1'eren ikke?

EDIT :

Nu har jeg så fået det købt, dog i elgiganten da bilka's kassesystem ikke gad genkende stregkoden på pakken... så gad ikke vente på det.

men, nu da jeg har fået det pakket op, bliver jeg faktisk lidt skuffet over XO 4, da det ikke Wireless, som jeg havde regnet med. det er stadig kablet til controlleren.
Skal jeg virkelig op på de 1500+ for at få et headset der connecter trådløst til x1'eren?


Der findes ikke ret mange wireless til Xbox One, og ja, de koster alle over 1500,-.
Jeg har efterspurgt det længe, men Microsoft må være så stolte over deres 1980'er stereo igennem controlleren at de ikke gider lave nogle fuldt trådløse selv.

Jeg har selv et XO Seven, som jeg sådan set er godt tilfreds med bortset fra ledningen, og især når man kom fra et Tritton Warhead på 360'en og var vand til 100% trådløs.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 31. jan 2016 22:50

SpringCrane skrev:
Phimosis skrev:Har også XO 4 og jeg er også 100% tilfreds, eneste lille ting der er lidt trist, men det er intet med dem at gøre det er mig, men de lukker så tæt, at du ikke rigtig kan deltage i hvad der sker i resten af stue.


Så er de jo perfekt til mig.
Gider ikke høre på det tøsefnidder :D

Må lige kigge nærmere på det xo four.
Det var wireless forbundet til x1'eren ikke?

EDIT :

Nu har jeg så fået det købt, dog i elgiganten da bilka's kassesystem ikke gad genkende stregkoden på pakken... så gad ikke vente på det.

men, nu da jeg har fået det pakket op, bliver jeg faktisk lidt skuffet over XO 4, da det ikke Wireless, som jeg havde regnet med. det er stadig kablet til controlleren.
Skal jeg virkelig op på de 1500+ for at få et headset der connecter trådløst til x1'eren?


Jeg har også chatkabel på mine Steelseries H, synes ikke det er noget større problem.

Mener kun det er de to her der er helt trådløse på Xbox One, de er dog begge dyre og 800X har en dårlig indbygget mikrofon. Jeg har prøvet 500X og bryder mig ikke om designet/byggekvaliteten på den.

http://www.pricerunner.dk/pl/94-3055443 ... ign-Priser
http://www.pricerunner.dk/pl/94-2991898 ... ign-Priser
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 31. jan 2016 23:24

Hvad skal man egentlig ud i, hvis man vil have et produkt, som netop ikke er trådløst, men samtidig surround sound, og gerne vil betale prisen for kvalitet?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 1. feb 2016 18:45

TerrificFalcon skrev:Hvad skal man egentlig ud i, hvis man vil have et produkt, som netop ikke er trådløst, men samtidig surround sound, og gerne vil betale prisen for kvalitet?


Steelseries H , (den nyeste model hedder Siberia 800, samme headset, nyt navn) , er superglad for mit :mrgreen:

Billede

http://www.gadgetforu.com/gaming/gaming ... et-review/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CMDR_HRON » 1. feb 2016 18:50

Fik spillet et par timer igår, og det var egentlig okay... måske jeg bare skal vænne mig til kablet ned til controlleren.
CMDR_HRON
Niveau 2
 
Indlæg: 187
By: Christiansfeld, Sønderjylland


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 2. feb 2016 12:07

JohnH skrev:
TerrificFalcon skrev:Hvad skal man egentlig ud i, hvis man vil have et produkt, som netop ikke er trådløst, men samtidig surround sound, og gerne vil betale prisen for kvalitet?


Steelseries H , (den nyeste model hedder Siberia 800, samme headset, nyt navn) , er superglad for mit :mrgreen:

http://www.gadgetforu.com/gaming/gaming ... et-review/


Men det er da trådløst - jeg vil have noget, som netop kører med ledning =). Når man én gang har spillet uden 3 frames forsinkelse...
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 2. feb 2016 12:42

TerrificFalcon skrev:
JohnH skrev:
TerrificFalcon skrev:Hvad skal man egentlig ud i, hvis man vil have et produkt, som netop ikke er trådløst, men samtidig surround sound, og gerne vil betale prisen for kvalitet?


Steelseries H , (den nyeste model hedder Siberia 800, samme headset, nyt navn) , er superglad for mit :mrgreen:

http://www.gadgetforu.com/gaming/gaming ... et-review/


Men det er da trådløst - jeg vil have noget, som netop kører med ledning =). Når man én gang har spillet uden 3 frames forsinkelse...


Steelseries H har ikke noget forsinkelse, det er nemlig også noget de har gjort rigtig meget ud af.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 2. feb 2016 23:16

Star Wars Battlefront er på tilbud til 30 USD... Bliver det stadig spillet? Synes aldrigj eg ser dem på min venneliste røre det, og frygter måske det er en god indikation for hvor populært det er :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 3. feb 2016 02:37

Det er fordi, at det ikke er særligt godt, og ikke har noget appeal over længere tid - og jeg vil blive overrasket, hvis der stadigvæk er nogen, som er uenige med mig omkring det.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 3. feb 2016 09:31

Jeg fandt også kun dets grafiske kunnen som noget vildt under betaen (på pc).
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Carsten O » 3. feb 2016 10:56

TerrificFalcon skrev:Det er fordi, at det ikke er særligt godt, og ikke har noget appeal over længere tid - og jeg vil blive overrasket, hvis der stadigvæk er nogen, som er uenige med mig omkring det.


Jeg synes det er vildt godt! Absolut den bedste shooter lige nu. Jeg spiller stort set ikke andet for tiden, og der er masser af gang i den. Har aldrig problemer med at der ikke er fyldt op i kampe.
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417

+1

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 3. feb 2016 11:42

Enig med Carsten - Bedste SW spil hvis man ser bort fra KOTR spillene.
Synes det er godt udført og velafbalanceret. Hvis man er til FPS og SW er det et must have
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723

+1

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 3. feb 2016 17:02

TerrificFalcon skrev:Det er fordi, at det ikke er særligt godt, og ikke har noget appeal over længere tid - og jeg vil blive overrasket, hvis der stadigvæk er nogen, som er uenige med mig omkring det.


Må sige jeg har det på samme måde, fik endda kun spillet beta'en, og synes ikke jeg kunne finde noget nyt fedt i det som Bf4 ikke kunne levere - ud over lidt nyt grafik og så en slatten star wars tema....
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster