Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 17. jun 2015 18:10

jeg er lidt træt af at jeg ikke tale til min xbox da den sat til dansk og så er det hvis jeg vælger usa forsvinder den danske store og min visa er ubrugelig. kan man vælge at sætte sin xbox til usa og bruge smartglass til at købe i den danske store og vil min xbox der er sat til usa så downloade det materiale jeg har købt på dansk smartglass.
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 17. jun 2015 18:53

Havde også en masse ballade med det. Jeg har sat min XBO til USA, og så køber jeg prepaid cards fra Amazon. et virker fint, og jeg behøver ikke have mit Visa kort på min konto
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Chanozi » 17. jun 2015 19:19

Jeg har min XO sat til UK. Hvis jeg skal bruge noget fra den danske Store, bruger jeg xbox.com (sat til Danmark) eller den foretrukne er at bruge Smartglass. Smartglass bruger XO indstillingerne for land, hvis man er forbundet -altså når man skal bruge den danske Store, skal man derfor bare sørge for at man ikke er forbundet til sin XO (evt. brug "opdater" funktionen efter forbindelsen er afbrudt). Der skulle nu være adgang til dansk Store, samt danske priser.
Chanozi
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Niculla » 17. jun 2015 20:19

Jeg bruger tunnelbear på min Surface og så bare køber igennem SmartGlass. Det funger sq.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 18. jun 2015 08:08

Tak for svarene
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 19. jun 2015 21:58

Ved ikke om det her virker, men det er da et forsøg værd.

I was able to access the BC 360 games on my Xbox One by doing the following:

1. Find a user who has played a BC 360 game on their XB1 (Major Nelson has Mass Effect in his list for example).
2. Make sure you are following them as a friend.
3. Go to your Friends tab on the xbox one dash and go to the 'Popular with friends' section
4. Find the 360 game and click into it
5. You should then have view in store, install etc options

This has worked for me for Hexic HD, Perfect Dark and Mass Effect (all digitally purchased previously)


Jeg går ud fra, at man skal have købt spillet tidligere under alle omstændigheder.

http://www.neogaf.com/forum/showpost.ph ... count=3916
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 20. jun 2015 19:33

okay lige pludselig blev jeg lidt interesseret i Tomb Raider!



hvorfor viste de dog ikke det der til E3 i stedet for det der QTE-crap de kørte af til pressekonferencen!
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541

+1

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 20. jun 2015 23:20

Er altså lidt spøjst at Microsoft ikke gider opdatere de forum-"skilte" med 'Sidst Spillede Spil' så de virker
med Xbox One spil, når nu de 360 spil man spiller på Xbox One godt kan komme med på:
Billede
Jeg har spillede disse tre Xbox 360 spil på min Xbox One: Geometry Wars, Hexic HD og Viva Piñata: Trouble in Paradise.
Og de er alle 3 rigtigt nok med på mit "skilt".

Få nu fingeren ud Microsoft! :roll:
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C

+2

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 21. jun 2015 00:07

BuBubbi skrev:Er altså lidt spøjst at Microsoft ikke gider opdatere de forum-"skilte" med 'Sidst Spillede Spil' så de virker
med Xbox One spil, når nu de 360 spil man spiller på Xbox One godt kan komme med på:
Billede
Jeg har spillede disse tre Xbox 360 spil på min Xbox One: Geometry Wars, Hexic HD og Viva Piñata: Trouble in Paradise.
Og de er alle 3 rigtigt nok med på mit "skilt".

Få nu fingeren ud Microsoft! :roll:


Grunden til at de er rigtige, er jo fordi det er via Xbox 360, men ellers er jeg enig.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 21. jun 2015 08:35

Mindre detalje for mig, da jeg allivevel aldrig bruger featuren.
Hvordan ligger den på Uservoice?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Aaliyahchili » 18. sep 2015 18:02

Står sikkert et eller sted i tråden, men kan ikke lige finde det...
Kan jeg oprette en bruger-profil til min søn på min Xbox one,så han kan spille Minecraft uden at det "går ud over" mine achivements og kan han også benytte mit live abonnement ....

God weekend
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 18. sep 2015 18:09

Jeps. Ved hjælp af den nye "Family Sharing"-mulighed kan han benytte nogle af mulighederne, som et Live-abonnement giver, på sin egen profil - der er en del ting han så ikke ville kunne, men han kan godt spille online. Du skal bare aktivere muligheden for at dele abonnementet på din egen profil, og så oprette en separat profil til din søn.

Lige over.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Aaliyahchili » 18. sep 2015 18:48

Super takker mange gange for svar :)
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf RazziaDK » 21. sep 2015 14:26

Jeg har ikke rigtig fået brugt min Xbox One specielt meget det sidste halve år grundet flytning og jeg har ikke købt spil siden FIFA15 udkom.

Nu ser jeg lige, at FIFA16 er på trapperne og det vil jeg købe.

Jeg har en amerikansk konto, og har hidtil bare købt spil vha. dankortet uden at skulle lave krumpspring som vpn eller lignende.

Hvad er status på den løsning nu?
Jeg har lige forsøgt at købe spillet via Microsofts hjemmeside, men jeg får blot en fejl som fortæller om en fejl med betalingen.

Hvad skal jeg lave af tricks før jeg kan købe spil i den amerikanske butik i dag?

Jeg beklager på forhånd, at jeg ikke har løbet de sidste 500 sider i tråden igennem, men det virkede lidt uoverskueligt :-)
RazziaDK
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Herning


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 21. sep 2015 14:53

Jeg har købt på den amerikanske store med et $ gift card, det kan man gøre uden at skulle opgive en adresse... og uden brug af vpn osv.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron