Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Theis Jensen » 29. jan 2015 14:39

Mike JezZ skrev:Jeg tror det er fordi at XO generelt er meget mere online fokuseret end 360 :)

Apropos 360... Fuck hvor har jeg nogle gange lyst til at købe en 360 igen.. Men seriøst 1500 for den er jeg ikke så glad for at gi. Der er stadig ikke Blu-Ray i det nyeste versioner vel?


Nej, den indeholder ikke den blå stråle.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 29. jan 2015 15:22

Så er den svær at udskifte med min PS3 inde i soveværelset. Den bruges dog kun til film grundet mit ekstreme had til torturinstrumentet DS3, men det er ikke en særlig fed udskiftning når man samtidigt skal have en Blu Ray afspiller ved siden af :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf magneX » 30. jan 2015 11:16

Hvor findes det bedste tilbud på en XO med evt fifa eller Forza H2?

Hvad er musthave at købe med som tilbehør?
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf iPwnd94 » 30. jan 2015 11:45

magneX skrev:Hvor findes det bedste tilbud på en XO med evt fifa eller Forza H2?

Hvad er musthave at købe med som tilbehør?


Ang prisen, hold øje med tilbud hvis du kan vente. Nogen gange, er det altså nogle ret gode af slagsen.

Must have tilbehør? En Ekstern harddisk, de 500GB bliver hurtigt fyldt op ;)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Burnie.dk » 30. jan 2015 11:56

magneX skrev:Hvor findes det bedste tilbud på en XO med evt fifa eller Forza H2?

Hvad er musthave at købe med som tilbehør?


Jeg tror, hvis du er hurtig, du kan få en xbox one til 2400,-
Det er ok billigt.

http://www.tilbudsugen.dk/tilbudsavis/28072/20
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 30. jan 2015 13:39

Eller super weekend, ved elgiganten.
2389 Inkl. Minecraft & Forza Motosport 5

http://www.elgiganten.dk/product/konsol ... -gb-konsol
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby

+1

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 30. jan 2015 15:28

Den er vidst allerede udsolgt...
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 30. jan 2015 17:02

Den koster vist nok omkring 2400 i Elgiganten her i weekenden, for der er da forza med plus noget andet pjat :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 31. jan 2015 12:05

magneX skrev:Hvor findes det bedste tilbud på en XO med evt fifa eller Forza H2?

Hvad er musthave at købe med som tilbehør?


maskinen hos giggy til 2400 er udsolgt online men masser af collect@store.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Hudson » 2. feb 2015 01:00

Har fået en Xbox One i dag og er irriteret over, at når jeg spiller eller står på dashboard, så blinker mit tv af og til. Bare et kort blink på et sekund hvor der så er sort skærm det sekund. Det er først sket i dag og kun når jeg bruger One. Har prøvet at skifte til en anden hdmi udgang på tv, og har også prøvet med et andet hdmi kabel. Hvad kan der være i vejen? Er der Xbox One's i omløb med dårlige hdmi udgange i konsollen, eller noget? Tænker at jeg under alle omstændigheder tager ind til byen og bytter den i morgen.
Hudson
Niveau 3
 
Indlæg: 205


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 2. feb 2015 01:14

Mit gamle soveværelses tv gjorde det samme med min X360. Prøvede også forskellige indgange og kabler. Prøvede også at sætte opløsningen ned. Det eneste der hjalp i det tilfælde, var et nyt tv. Det var et Philips 32" 1080p. Men alle andre apparater jeg tilsluttede virkede uden problemer.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 2. feb 2015 03:47

Hudson skrev:Har fået en Xbox One i dag og er irriteret over, at når jeg spiller eller står på dashboard, så blinker mit tv af og til. Bare et kort blink på et sekund hvor der så er sort skærm det sekund. Det er først sket i dag og kun når jeg bruger One. Har prøvet at skifte til en anden hdmi udgang på tv, og har også prøvet med et andet hdmi kabel. Hvad kan der være i vejen? Er der Xbox One's i omløb med dårlige hdmi udgange i konsollen, eller noget? Tænker at jeg under alle omstændigheder tager ind til byen og bytter den i morgen.

prøv gå ind i indstillinger, på din one, og se hvad color depth står til.
Hvis den står på 36, Så prøv sæt den ned til 30 eller 24, og se om det ikke løste problemet.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Hudson » 2. feb 2015 16:53

Opdaterede mit TV's firmware, og det har åbenbart helt løst problemet. I hvertfald har der ikke været blink i nogle timer nu, og de plejede at komme med få minutters mellemrum.
Hudson
Niveau 3
 
Indlæg: 205


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 2. feb 2015 17:03

Lyder godt, hvis at du fik det løst.
Kan du fortælle mig, hvad du har color depth stående på?

Jeg havde nemlig præcis samme problem, på min projektor, når color depth stod på 36bit.
Selvom at projektoren fint viste, at den fik signal ind på 36bit, så fik den tit sort skærm i 1-2 sekunder, Og det forsvandt da jeg satte den til 30bit.

Så hvis det skulle komme igen, og den står på 36bit, så prøv sæt den ned.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Hudson » 2. feb 2015 17:46

Min color depth står på 24. Prøvede at sætte den på andet, men det hjalp ikke, så jeg lader den bare stå på 24 fra nu af.
Hudson
Niveau 3
 
Indlæg: 205


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster