Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf fodbod1232 » 24. dec 2014 16:02

Annxii skrev:
fodbod1232 skrev:Hej er Xbox One spil koder region lukket?

Det mener jeg bestemt ikke men hvis du feks indløser et gift card i dollars vil du ikke kunne bruge pengene på dansk marketplace, kun den amerikanske

Ok tak :)
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf nakka » 25. dec 2014 10:21

Nå, fætteren fik sin elskede xbox one. det blev opdateret over mobilen.
han fik så en fejlbesked der hed 0x80820002.

en fejl der åbenbart betyder han ikke kan spille bluray eller spil disc på maskinen.....
en søgning finder nogle populære sider.. de skriver man skal bytte maskinen (sådan for ms de høje salgstal - joke).

er der ikke andre løsninger?
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 25. dec 2014 11:11

Er du overhovedet seriøs?
I din besked hvor han ønsker sig en Xbox one, (hvor det selvfølgelig er et problem at den skal bruge internet første gang) der er det din nevø, nu har han fået den (selvfølgelig med fejl) så er han blevet til din fætter.
Så er det fordi der ikke er nok tilbage i ps4 tråden, som gider diskutere, hvor dårlig Xbox one er, og fed ps4 er?

For ellers kan jeg ikke forstå, hvordan man glemmer, om det er en nevø eller en fætter man har?
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 25. dec 2014 11:14

Godt spottet susperia. Det er ikke sådan med de trolls.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf nakka » 25. dec 2014 12:03

susperia skrev:Er du overhovedet seriøs?
I din besked hvor han ønsker sig en Xbox one, (hvor det selvfølgelig er et problem at den skal bruge internet første gang) der er det din nevø, nu har han fået den (selvfølgelig med fejl) så er han blevet til din fætter.

For ellers kan jeg ikke forstå, hvordan man glemmer, om det er en nevø eller en fætter man har?


beklager det gik stærkt. det er min nevø, som min datter kalder fætter lasse - derved vrøvleriet.
problemet er dog virkeligt, og har modtaget et billede, jeg da nemt kan smide her på forumet.

findes der en løsning?

susperia skrev:Så er det fordi der ikke er nok tilbage i ps4 tråden, som gider diskutere, hvor dårlig Xbox one er, og fed ps4 er?


overhovedet ikke. men åh, beklager du må hoppe på den vogn, istedet for at hjælpe med en problemstilling. :roll:
bare fordi man er kritisk og/eller har bøvl med en xbox one - som i åhh så meget elsker, så der ikke kan være bøvl eller shit med den - så er man troll. må være hårdt at gå med den indstilling til tingene


EDIT: fik ham til at tage et nyt billede med en post-it med xboxlife og dato. fylder dog over 500kb. nu prøver vi så lige det her.
Billede
Senest rettet af nakka 25. dec 2014 12:30, rettet i alt 2 gange.
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 25. dec 2014 12:06

Tag fat i butikken eller MS, den slags sker desværre med elektronik.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf nakka » 25. dec 2014 12:20

Thorpedo29 skrev:Tag fat i butikken eller MS, den slags sker desværre med elektronik.


det er selvfølgelig også planen for ham, men når han har glædet sig (og behovsidskydelsen skal klares til butikkerne åbner igen), ville det havde været fedt hvis der var en mulighed på problemet inden.
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 25. dec 2014 12:36

nakka skrev:overhovedet ikke. men åh, beklager du må hoppe på den vogn, istedet for at hjælpe med en problemstilling. :roll:

Og jeg beklager at jeg ikke kan se nogle af dine indlæg som seriøse, de er stort set altid her for at sætte Xbox One i dårligt lys, og derfor kunne jeg ikke se det her var en undtagelse, da de ligner alle de andre.
(Lidt dårligt om Xbox One, pakket ind i et spørgsmål)

Men så god som du er, til at søge på nettet, så har du nok allerede fundet svaret, som du kan fortælle videre til din "nevø/fætter"
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 25. dec 2014 13:14

nakka skrev:Nå, fætteren fik sin elskede xbox one. det blev opdateret over mobilen.
han fik så en fejlbesked der hed 0x80820002.

en fejl der åbenbart betyder han ikke kan spille bluray eller spil disc på maskinen.....
en søgning finder nogle populære sider.. de skriver man skal bytte maskinen (sådan for ms de høje salgstal - joke).

er der ikke andre løsninger?

Nu håber jeg da du har fået gennemført opstarts registrering med forbindelse til internettet, for hvis ikke, og han ikke kan komme online selv, så er de tjo klart han ikke kan noget med den, fordi maskinen er jo låst indtil da.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 25. dec 2014 16:55

Overvejer lidt om jeg skal købe the walking dead season 1 og season 2 det koster kun 197.50 kr :-) er det et godt spil ville lige høre nogle af jer der måske har spillet det :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Carsten O » 25. dec 2014 17:00

Jeg har netop købt den bundle, og glæder mig til at spille det. Alle andre Telltale spil jeg har prøvet har været fantastiske! Det er et godt tilbud, så hug til.
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 25. dec 2014 17:09

Carsten O skrev:Jeg har netop købt den bundle, og glæder mig til at spille det. Alle andre Telltale spil jeg har prøvet har været fantastiske! Det er et godt tilbud, så hug til.


Ja det er et fedt tilbud :-) så tro jeg slår til nå tak :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 25. dec 2014 19:00

Jeg kan så ikke komme online på hverken PSN eller Live. Når jeg laver en troubleshoot på X1, meddeler den at der er "100% package data loss"... Er det så et såkaldt DDoS angreb? Er det de små bøsserøve Lizard Squard der gjorde alvor ud af deres små trusler? Hvis det er dem... Så er jeg bare SÅ træt af de små svin!... :-(

PS: Kan heller ikke komme på Xbox.com hjemmesiden...
Senest rettet af UnrealPirate 25. dec 2014 19:02, rettet i alt 1 gang.
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 25. dec 2014 19:02

Det er jo bare jule overbelastning.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 25. dec 2014 19:04

Tja, det virkede for mig for omk 1.5 time siden. Kan godt være du har ret og jeg håber det faktisk. Vil da' gerne kunne komme online, forhåbentligt i aften... :-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron