Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf pede B » 18. dec 2014 17:19

Hvor meget er det at det koster at skifte ens gamertag?
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf pede B » 18. dec 2014 17:21

For lige at tilføje noget i diskussionen om homebox osv, DLC's der bliver købt via guldprofil kan også spilles på en sekundær profil :)
Jeg overtalte min kæreste til at prøve Destiny og lagde mærke til at Crota's End var med :) det vidste jeg i hvert fald ikke.
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 18. dec 2014 17:35

pede B skrev:Hvor meget er det at det koster at skifte ens gamertag?

$10 på den amerikanske store, og mener det er omkring 70 kr. på den danske.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 18. dec 2014 18:10

pede B skrev:For lige at tilføje noget i diskussionen om homebox osv, DLC's der bliver købt via guldprofil kan også spilles på en sekundær profil :)
Jeg overtalte min kæreste til at prøve Destiny og lagde mærke til at Crota's End var med :) det vidste jeg i hvert fald ikke.

du deler guld på hele din homeboxhvis du tillader i settings.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf nakka » 20. dec 2014 16:38

hurtigt spørgsmål. hvis man køber en xbox one her til jul. skal den så stadig have internetadgang til at starte med? kan huske min selv skulle hente den ene opdatering efter den anden, før spil kunne bruges uden internetadgang.

har nemlig et ungt purk af en nevø, som gerne vil have en xbox one, men han har ikke internet der hos hans mor.
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 20. dec 2014 17:02

nakka skrev:hurtigt spørgsmål. hvis man køber en xbox one her til jul. skal den så stadig have internetadgang til at starte med? kan huske min selv skulle hente den ene opdatering efter den anden, før spil kunne bruges uden internetadgang.

har nemlig et ungt purk af en nevø, som gerne vil have en xbox one, men han har ikke internet der hos hans mor.


Mener 99% at den skal på nettet første gang man starter den , og der er jo også kommet en hel del opdateringer til den for nyligt.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 21. dec 2014 00:36

Jups, den SKAL på nettet en enkelt gang for at starte op. Men kan du ikke bare pakke den op, lige sætte den til og klargøre den fuldstændigt, eventuelt med spil så han ikke selv skal igennem humlen?
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 21. dec 2014 08:16

Ellers må den jo bare på nettet gennem en mobil ;)
Kan blive dyrt ja, men det med sikkerhed virke
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 21. dec 2014 19:06

Hvordan henter man Halo 5 betaen hvis man ikke er med i preview programmet og har Halo MCC?

http://www.xbox.com/en-us/games/halo

Den viser man bare skal ha halo mcc, men eh... Jeg ved ikke hvordan jeg henter det?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 21. dec 2014 19:08

det slutter alligevel i aften, Mike. :) den første wave anyway.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf DrGetHigh DK » 21. dec 2014 20:46

Den early acces der kører her i weekenden og ikke virker pt, er kun for preview members :) Den officielle beta starter først d. 29 (y) forresten, er det kun hvis man køber Halo: MCC, at man får adgang til betaen?? Mam kan ikke bare forudbestille Halo 5 og få den?
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 22. dec 2014 10:52

DrGetHigh DK skrev:Den early acces der kører her i weekenden og ikke virker pt, er kun for preview members :) Den officielle beta starter først d. 29 (y) forresten, er det kun hvis man køber Halo: MCC, at man får adgang til betaen?? Mam kan ikke bare forudbestille Halo 5 og få den?


jeg mener, at det kun er hvis man køber Halo MCC.

Hvor aktivt er Battlefield 4 på Xbox One?

Jeg ved ikke om jeg skal købe BF4 Premium Edition (eller EA Access istedet måske?)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 22. dec 2014 11:42

Mike JezZ skrev:
DrGetHigh DK skrev:Den early acces der kører her i weekenden og ikke virker pt, er kun for preview members :) Den officielle beta starter først d. 29 (y) forresten, er det kun hvis man køber Halo: MCC, at man får adgang til betaen?? Mam kan ikke bare forudbestille Halo 5 og få den?


jeg mener, at det kun er hvis man køber Halo MCC.

Hvor aktivt er Battlefield 4 på Xbox One?

Jeg ved ikke om jeg skal købe BF4 Premium Edition (eller EA Access istedet måske?)


Er det ikke billigere at købe EA Access og så købe Premium pass ? og får du ikke 10% rabat på premium når du har EA Access ?

:D

Du kan jo eventuelt prøve en enkelt måned på EA Access og se om der er liv og om du gider at kaste flere penge efter det
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 22. dec 2014 12:12

Men med EA acces skal jeg konstant leje og tilbuddet gælder til i dag :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 22. dec 2014 13:02

Det er rigtigt du skal leje, men når næste BF kommer daler interessen for det gamle.
Men der er ret godt gang i Conquest på XOne. Men de mindre modes er der kun få servere af. Specielt når det gælder de nye maps.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 63 gæster

cron