Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CvKM » 25. okt 2014 22:15

JohnH skrev:
Zt3pH skrev:
CvKM skrev:Jeg brugte kun Viaplay til at se diverse latterlige serier og film for voksne (hvis I forstod dén)...


Begynder at tro at den viaplay app der til iOS er ret skrabet.
Har i alle tilfælde ikke den katagori... Han heller ikke finde noget stand up :(
Men der er nogle ok dokumentarfilm derinde


Hehe, Adroid har heller ikke , kan ihvertfald ikke finde dem på min, men på pc kan man finde kategorien Erotik , som så bare ligner laveste klasse samlebånds XXX , du går vist ikke glip af noget :wink:


Jeg indrømmer gerne at jeg så det når jeg kedede mig. Men kunne ej heller finde det på hverken PlayStation 3-appen eller Xbox 360-appen, det vsr jeg ret skuffet over da det var rimeligt irreterende at skulle se det på min PC hver gang. Intet som at se et sæt gyngende bryster og fjappe på et 40" TV! :lol:
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Theis Jensen » 25. okt 2014 23:22

Haha, han sagde "TV!" :)
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 27. okt 2014 18:11

XB1 har sgu' haft et OK første år mht spiludgivelser.

> Ryse - Kinect voice control (i et hack'n'slash)
> Forza 5 - drivatars. Selvom de er lidt "simple", så er det en interessant og ny måde et benytte skyen på.
> Titanfall - mere sky og ganske udemærket gunplay. Synd det ikke var så langtidsholdbart, men hurra for at prøve noget nyt (det skal også til en gang imellem)
> Forza Horizon 2 - open world racing, der har fået flotte karakterer
> Fantasia: Music Evolved - en ny måde at lave musikspil på (stadig med Kinect support)
> Sunset Overdrive - forfriskende nyt og originalt, der høster pæne roser for sit gameplay
> Halo: MCC - MS afslutter det første år for XB1 med at gå tilbage til rødderne og genudgive en klassiker i nye klæder.

Bevares nogle af dem er måske ikke XB1 eksklusive, men det gør dem jo ikke mindre sjove (eller mindre udgivet på XB1). Godkendt i min bog.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 27. okt 2014 18:16

IkkNico skrev:> Forza 5 - drivatars. Selvom de er lidt "simple", så er det en interessant og ny måde et benytte skyen på.


De er faktisk ikke så simple igen, når man f.eks. prøver et andet bilspil som ikke har dem, f.eks. Driveclub, så er det altså ret tydeligt at Drivatars er meget mere "intelligente".
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 27. okt 2014 18:25

Morten Skou skrev:De er faktisk ikke så simple igen, når man f.eks. prøver et andet bilspil som ikke har dem, f.eks. Driveclub, så er det altså ret tydeligt at Drivatars er meget mere "intelligente".

Gid man kunne sige det samme om dig ;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 27. okt 2014 21:27

Morten Skou skrev:
IkkNico skrev:> Forza 5 - drivatars. Selvom de er lidt "simple", så er det en interessant og ny måde et benytte skyen på.


De er faktisk ikke så simple igen, når man f.eks. prøver et andet bilspil som ikke har dem, f.eks. Driveclub, så er det altså ret tydeligt at Drivatars er meget mere "intelligente".


Hehe, så har jeg da mødt en del af de 'lidt dummere' Driveatars, jeg har 'hjulpet' en hel del fri af mure, hegn og træer efterhånden, de holder bare og giver gas og kommer ikke videre :lol:

Forza Horizon 2 er stadig en af de mest underholdende bilspil jeg har prøvet, slår Forza 5 med maaaange længder.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 27. okt 2014 21:38

IkkNico skrev:
Morten Skou skrev:De er faktisk ikke så simple igen, når man f.eks. prøver et andet bilspil som ikke har dem, f.eks. Driveclub, så er det altså ret tydeligt at Drivatars er meget mere "intelligente".

Gid man kunne sige det samme om dig ;)


ha ha... ja har nu også mødt Skou's avatar både i forza5 men også horizon 2.. kører sgu ret aggresivt ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TwankyDK » 28. okt 2014 02:36

Har lige fået mig en Xbox One, uden kinect, hvilket jeg fortryder meget. - Hvor kan man købe en kinect til den? nogen siger den koster godt 1400-1500, det er da for dyrt? eller kan man være heldig den bliver billigere her op til Juletid? hvis I evt har et par links at give ud af til nogen forskellige priser, would be much appreciated. :)

Twanky.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf pede B » 28. okt 2014 02:44

Er der en der kan smide et link til opsætning af X1 til US store?
Ved jeg har set det herinde et sted :)

Takker på forhånd
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 28. okt 2014 04:55

PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 28. okt 2014 06:55

TwankyDK skrev:Har lige fået mig en Xbox One, uden kinect, hvilket jeg fortryder meget. - Hvor kan man købe en kinect til den? nogen siger den koster godt 1400-1500, det er da for dyrt? eller kan man være heldig den bliver billigere her op til Juletid? hvis I evt har et par links at give ud af til nogen forskellige priser, would be much appreciated. :)

Twanky.


Lav en købsannnonce her på forummet, de bliver normalt solgt for 4-500,- kr , lidt brugt eller slet ikke brugt.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf pede B » 28. okt 2014 11:33

Lækkert, tak for det :)
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Lord Beef Jerky » 28. okt 2014 16:16

pede B skrev:Lækkert, tak for det :)


GameStop sælger dem også brugt med tilhørende 2 års garanti til 499.
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 28. okt 2014 21:46

kan det passe at viaplay skulle være på vej til one? syndes jeg så det et sted.
eller var de yousee
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 28. okt 2014 21:50

ALIE skrev:kan det passe at viaplay skulle være på vej til one? syndes jeg så det et sted.
eller var de yousee


Det er korrekt
viewtopic.php?f=1&t=86287&start=11745
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron