Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 20. okt 2014 15:19

Rechain skrev:Mit TV og receiver er tastet ind, men min Triax boks er ikke på listen. Skal have fat i Boxer, siden Triax ikke har koden jeg skal bruge. Har bare sat min Xbox One til at tænde tv+receiver hvis det ikke er tændt i forvejen, den slukker intet :) godt man selv kan vælge det..

Lyder mærkeligt det du oplever? :shock:

/Rechain


Ja meget. Og for at gøre det lidt mere mystisk, så har det ikke altid været sådan.
Tilbage i februar virkede det hele perfekt. Men det har været omkring marts eller april updaten, hvor det lige pludseligt har virket en anelse buggy lige siden.

Kan være mit fjernsyn er for gammelt :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bavi » 21. okt 2014 15:08

Nogen der har bestilt TV tuneren? Det burde jo snildt virke i lille DKDK?

http://www.xbox.com/en-GB/xbox-one/acce ... qDGzICG8Lg
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Lodberg » 21. okt 2014 16:12

Bavi skrev:Nogen der har bestilt TV tuneren? Det burde jo snildt virke i lille DKDK?

http://www.xbox.com/en-GB/xbox-one/acce ... qDGzICG8Lg


Jeg har - skal nok vende tilbage når jeg modtager den.
Lodberg
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bavi » 21. okt 2014 16:47

Lodberg skrev:
Bavi skrev:Nogen der har bestilt TV tuneren? Det burde jo snildt virke i lille DKDK?

http://www.xbox.com/en-GB/xbox-one/acce ... qDGzICG8Lg


Jeg har - skal nok vende tilbage når jeg modtager den.



Fedt fedt :)
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf rasmusvn » 21. okt 2014 18:34

Det ville også være rart at høre, om den fungerer korrekt, når land er sat til 'US', eller om det er nødvendigt at sætte den til 'DK', for at det fungerer korrekt.
rasmusvn
Niveau 4
 
Indlæg: 626


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 22. okt 2014 16:42

Nu fik jeg en ny controller i løskøb - min Day One 2013 controller var blevet slidt op. Jep, jeg har, på under et år, formået at slide en controller op. Det er dog ikke det helt utrolige; det er godt nok helt vildt, så meget bedre de controllere man får i løskøb, de er! Den er helt eminent i forhold til min Day One Edition, som jeg forhåbentlig kan få byttet hos Microsoft - gerne til en, der ikke er Day One Edition!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 22. okt 2014 17:06

TerrificFalcon skrev:Nu fik jeg en ny controller i løskøb - min Day One 2013 controller var blevet slidt op. Jep, jeg har, på under et år, formået at slide en controller op. Det er dog ikke det helt utrolige; det er godt nok helt vildt, så meget bedre de controllere man får i løskøb, de er! Den er helt eminent i forhold til min Day One Edition, som jeg forhåbentlig kan få byttet hos Microsoft - gerne til en, der ikke er Day One Edition!

Tror du ikke bare, at det er fordi du har vænnet dig til det slidte?
Jeg har 1 Day One 2013, 1 almindelig Day One fra den Danske udgivelse, og 2 købt i løssalg, og som nye har jeg ikke kunne mærke forskel overhovedet.

Hvad er det præcis du mener er bedre?

Og ja de bytter din gamle uden problemer :)
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 22. okt 2014 17:18

Nej - min Day One Edition har altid været skævt sammensat og haft stor forskel på mine bumpers. Det er der ikke på min nye. At min analoge styrepinde på min Day One Edition så er blevet slidt i stykker er en helt anden sag.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 23. okt 2014 13:38

Så kom update fedt med baggrunde.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 23. okt 2014 13:56

Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf spif2001 » 23. okt 2014 14:06

ALIE skrev:http://www.engadget.com/2014/10/22/hands-on-with-the-xbox-ones-europe-only-tv-tuner/
TV tuner

Virker den i DK?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 23. okt 2014 15:26

spif2001 skrev:
ALIE skrev:http://www.engadget.com/2014/10/22/hands-on-with-the-xbox-ones-europe-only-tv-tuner/
TV tuner

Virker den i DK?

det håber jeg sandelig! jeg har bestilt en fra microsoftstore.co.uk

...men jeg kan ikke se hvorfor den ikke skulle virker
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bavi » 23. okt 2014 17:01

Jeg kan ikke vente, så jeg har også bestilt en. Der er intet der umiddelbart tyder på, at den ikke skulle virke i DK.
Jeg fandt den, i den tyske store. De andre var udsolgte.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 23. okt 2014 17:03

Men det kunne sgu godt ha lavet den med indgang til CAM modul så os med Boxer kunne bruge den til noget..
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bavi » 23. okt 2014 17:16

Muggs skrev:Men det kunne sgu godt ha lavet den med indgang til CAM modul så os med Boxer kunne bruge den til noget..


Du har vel et antennestik selvom du har ca modul? Hele fidusen ved boxer, er vel man har egen antenne?
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron