Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 17. sep 2014 09:11

Mike JezZ skrev:Er der andre der har problemet med at controlleren bare random disconnecter, blinker og connecter igen?


Min gør det også, ved så ikke om det er den med 2 stk AA batterier i eller den med Play and Charge batteri i, må jeg da lige undersøge
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 17. sep 2014 10:37

Slimjay DK skrev:@maagaard90

Underligt at den ikke larmer i butikken .... :shock:


Jeg tror, det skyldes, at den ikke var i nogle apps eller programmer.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 17. sep 2014 10:52

Mike JezZ skrev:Er der andre der har problemet med at controlleren bare random disconnecter, blinker og connecter igen?



The never ending story ... Det kunne være du skulle oprette en ny tråd : "mike JezZ's Controller experience" :) eller en blog :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 17. sep 2014 10:56

Slimjay DK skrev:
Mike JezZ skrev:Er der andre der har problemet med at controlleren bare random disconnecter, blinker og connecter igen?



The never ending story ... Det kunne være du skulle oprette en ny tråd : "mike JezZ's Controller experience" :) eller en blog :mrgreen:


Har du intet konstruktivt, så stop da med at skriv? Jeg spørger om andre for nyligt har lavet det samme, og jeg kan sgu ike se dit svar, andet end lort? Jeg har ikke valgt alle de problemer med det her Kina lort.

Det ku være rart om andre havde haft samme problem, og evt. løst det. Nogle siger det er seneste opdatering, andre siger det er maskinen.

Selvom i er så fantastisk herinde at i ikke har problemer, kunne du prøve at stikke snotten herind og se hvad de forskellige emner hedder. Og nej, det er ikke mine brugere allesammen (det ku du godt finde på at sige i sjov din lille djævel)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 17. sep 2014 12:10

Det var skam er konstruktivt bidrag fra min side ... Men det kunne være du selv skulle stikke snotten ind på det link du har postet og se om du kan finde dit svar der, eller måske få svar på hvorfor du min. 10 gange har været nødsaget til at skifte din controller grundet fejl, og stadig ikke har formået at teste en controller for fejl før du forlader en forretning.

Iøvrigt kan jeg anbefale at når man skal have hjælp til noget at man skriver om hvad man har prøvet eller om man overhovedet har givet at prøve noget for at løse problemet, så folk ikke behøver at spørge om du har Play and charge kit, om du har prøvet med normale batterier, om du har firmware updated din controller .. om du kører Beta dashboard osv.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 17. sep 2014 12:16

Ja stop da med at skrive Xbox relaterede ting på et Xbox fora - hvad tænker du dog på!
Hvis du er træt af at manden bliver ved med at skrive, så kan du jo sætte ham på ignore?

Det er vel i regel OK han skriver om sine erfaringer / problemer / oplevelser med et givent konsol produkt, ligegyldigt om du så synes det er enerverende?

Hvor gammel er du i reglen Slim?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 17. sep 2014 12:28

Zt3pH skrev:Ja stop da med at skrive Xbox relaterede ting på et Xbox fora - hvad tænker du dog på!
Hvis du er træt af at manden bliver ved med at skrive, så kan du jo sætte ham på ignore?

Det er vel i regel OK han skriver om sine erfaringer / problemer / oplevelser med et givent konsol produkt, ligegyldigt om du så synes det er enerverende?

Hvor gammel er du i reglen Slim?


Jeg siger heller ikke at det ikke er i orden at han skriver om sin erfaring, jeg synes bare efterhånden det fortjener sin egen tråd, når det tilsyneladende er så stort et problem. så det var bare forslag. At visse folk så altid skal fare op i en spids fordi jeg skriver kommer jo ikke som en overraskelse, det er jo blevet hverdag :wink:

Jeg kan iøvrigt ikke se hvad min alder kommer sagen ved, men jeg er sikkert gamle nok til at være far for flere herinde ;)

Vedr. Ignore funktionen så virker den desværre ikke når folk på ens ignore liste bliver quotet ... Men hvis Mike eller du har ondt bag i over mig som person eller det jeg skriver, så kan i da passende smide mig på ignore og håbe jeg ikke bliver quotet .. simpelt ikke
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Psymatiq » 17. sep 2014 19:23

Elsker min nov 2013 launch console <3... alt fungere muhahaha

Er enig at der er intet konstruktivt ved at poste 81 retries på at få en fiktiv controller hjem. Lyder mest af alt som noget fanboy slanter aka dybt urealistisk.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf YCSMS » 17. sep 2014 19:55

er lidt i tvivl angående min controller. Det er den der fulgte med til min one. Efter en lille uges brug, uden der er tale om et urealistisk forbrug, så er venstre stik allerede begyndt at virke slidt. Når man kører den rundt kører den ikke "glat" men derimod lidt slidagtigt. Er det en af de velkendte fejl?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Shooter DK » 17. sep 2014 23:11

https://www.coolshop.dk/produkt/xbox-on ... dle/AK8HY9
2820 kroner for xbox one inkl. destiny. :)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 18. sep 2014 06:02

D4 (første episode udkommer i morgen)
http://kotaku.com/surprise-deadly-premo ... 1636185383
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 18. sep 2014 09:05

Bubbi hilfe!

Jeg har nu sat one guiden op og det virker egentligt også. Men når du sætter din box til bage til USA for at kunne bruge stemmekommandoer, forsvinder programinfoen så ikke? Det gør den i alle tilfælde på min... Kan stadig godt skifte kanaler med stemmen, men synes ikke jeg kan se program infoen?

Er det også sådan på din? Altså at der kun er programinfo når du har sat den til Danske indstillinger?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 18. sep 2014 09:40

Uh det har jeg faktisk ikke set efter.
Jeg ser normalt slet ikke TV i mit game room, så jeg havde bare lige Stofas elendige boks gravet op af kassen for at prøve det.
Men jeg kan da lige prøve igen på et tidspunkt.
Men det lyder sandsynligt at det forsvinder, da den nok henter EPG info'en fra en amerikansk server når den står til USA.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf cigi silk » 18. sep 2014 12:50

cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 18. sep 2014 14:30

Plex er lækkert, har det allerede i mit TV :)

Husk at der skal en Plex Server til som er gratis ( https://plex.tv/ ) .. Jeg har min server kørende på min Synology NAS.

Plex kan varmt anbefales.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron