Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mini DK » 16. sep 2014 19:41

maagaard90 skrev:
Mini DK skrev:havde de deres egen størmforsygning eller brugte de den du havde til din xbox. spørher fordi da jeg solgte min slim i Bispensgade toge han kin min slim op af kasse for de havde deres egen system de sluttede min slim til for at se om den virkede.


Det var skam deres egen, som de hæv frem.


Nu har jeg heldigvis en XB1 der ikke larmer, men har forstået det sådan af det er strømforsygningen der larmer så nytter det vel ikke de tester på deres egen. ikke andet af gøre end gå ind med den igen og bede dem teste den med din strømforsygning
Billede
Mini DK
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 16. sep 2014 19:48

Det er ikke strømforsyningen, som den har været gal med. Lyden kommer i tide og utide (og altså ikke konstant) fra harddisken. En ret skinger pivelyd fra harddisken.

De gange jeg har været i Bispensgade har de blot sagt, at jeg skulle have konsollen med og lade resten blive hjemme. De testede den ikke, men tog godtroende imod den (ikke negativt ment, men at de troede på deres kunder). Men i Friis testede de og da lyden ikke var der, så ville de ikke bytte den.

Jeg tror mit næste skridt bliver et opkald til Microsoft for at høre, hvad de kan gøre.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf KIAMMI » 16. sep 2014 20:10

maagaard90 skrev:Det er ikke strømforsyningen, som den har været gal med. Lyden kommer i tide og utide (og altså ikke konstant) fra harddisken. En ret skinger pivelyd fra harddisken.

De gange jeg har været i Bispensgade har de blot sagt, at jeg skulle have konsollen med og lade resten blive hjemme. De testede den ikke, men tog godtroende imod den (ikke negativt ment, men at de troede på deres kunder). Men i Friis testede de og da lyden ikke var der, så ville de ikke bytte den.

Jeg tror mit næste skridt bliver et opkald til Microsoft for at høre, hvad de kan gøre.

jeg forstår ikke at du bare ringer til xbox service, og får den adv. exchange, det er nemt, hurtigt og mere sikkert, i stedet for at du skal pendle frem og tilbage til butikkerne. det tager måske 10 minutter, så er du registreret, så kan du bruge den du har, og et par dage efter, får du den spritnye, som har været testet, og derefter leverer du bare den anden tilbage i den kasse du lige har modtaget den anden i, der ligger en label i , og du skal ikke betale for porto eller noget som helst.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Adampantic » 16. sep 2014 20:30

Kan man spille spil, der eksempelvis er købt i Asien spilles på xbox one herhjemme?
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 16. sep 2014 20:39

KIAMMI skrev:
maagaard90 skrev:Det er ikke strømforsyningen, som den har været gal med. Lyden kommer i tide og utide (og altså ikke konstant) fra harddisken. En ret skinger pivelyd fra harddisken.

De gange jeg har været i Bispensgade har de blot sagt, at jeg skulle have konsollen med og lade resten blive hjemme. De testede den ikke, men tog godtroende imod den (ikke negativt ment, men at de troede på deres kunder). Men i Friis testede de og da lyden ikke var der, så ville de ikke bytte den.

Jeg tror mit næste skridt bliver et opkald til Microsoft for at høre, hvad de kan gøre.

jeg forstår ikke at du bare ringer til xbox service, og får den adv. exchange, det er nemt, hurtigt og mere sikkert, i stedet for at du skal pendle frem og tilbage til butikkerne. det tager måske 10 minutter, så er du registreret, så kan du bruge den du har, og et par dage efter, får du den spritnye, som har været testet, og derefter leverer du bare den anden tilbage i den kasse du lige har modtaget den anden i, der ligger en label i , og du skal ikke betale for porto eller noget som helst.


Denne service har jeg først hørt om i dag nede i butikken. Jeg har snakket med Xbox Service før, men der snakkede de om 2-3 ugers reperation.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf KIAMMI » 16. sep 2014 20:43

maagaard90 skrev:
KIAMMI skrev:
maagaard90 skrev:Det er ikke strømforsyningen, som den har været gal med. Lyden kommer i tide og utide (og altså ikke konstant) fra harddisken. En ret skinger pivelyd fra harddisken.

De gange jeg har været i Bispensgade har de blot sagt, at jeg skulle have konsollen med og lade resten blive hjemme. De testede den ikke, men tog godtroende imod den (ikke negativt ment, men at de troede på deres kunder). Men i Friis testede de og da lyden ikke var der, så ville de ikke bytte den.

Jeg tror mit næste skridt bliver et opkald til Microsoft for at høre, hvad de kan gøre.

jeg forstår ikke at du bare ringer til xbox service, og får den adv. exchange, det er nemt, hurtigt og mere sikkert, i stedet for at du skal pendle frem og tilbage til butikkerne. det tager måske 10 minutter, så er du registreret, så kan du bruge den du har, og et par dage efter, får du den spritnye, som har været testet, og derefter leverer du bare den anden tilbage i den kasse du lige har modtaget den anden i, der ligger en label i , og du skal ikke betale for porto eller noget som helst.


Denne service har jeg først hørt om i dag nede i butikken. Jeg har snakket med Xbox Service før, men der snakkede de om 2-3 ugers reperation.

ah okay, jeg troede du havde fulgt med i debatten omkring det, der er et par tråde om det efterhånden, og nogen har vist haft held med at få en ny allerede der virker som den skal.
held og lykke med det.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 16. sep 2014 21:06

Jeg har desværre haft travlt den seneste uge, så jeg har ikke fulgt så meget med :)

Mange tak :)


Og tak Don Drift - det var meget nyttigt :)
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf livekiller92 » 16. sep 2014 21:28

Efter flytning er min xbox one lige kommet op igen men nu har jeg et problem.
Den siger min nat type er strict?
Hvad kan det skyldes?
Skal jeg evt. Have fat i udbyder ?
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 17. sep 2014 05:50

Er der andre som har prøvet, at jeres Xbox selv henter demo ned?
Jeg prøvede det dengang med destiny beta.
Men i går var jeg inde for at finde den nye forza demo, men da jeg fandt den, var den allerede i fuld gang med at hente den ned, og var nået 8 procent.
Er det en eller anden indstilling, som jeg ikke lige er klar over?
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 17. sep 2014 05:53

susperia skrev:Er der andre som har prøvet, at jeres Xbox selv henter demo ned?
Jeg prøvede det dengang med destiny beta.
Men i går var jeg inde for at finde den nye forza demo, men da jeg fandt den, var den allerede i fuld gang med at hente den ned, og var nået 8 procent.
Er det en eller anden indstilling, som jeg ikke lige er klar over?


Er det ikke fordi du deler Xbox med en anden og han så har hentet den?
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 17. sep 2014 06:00

Tak :) den havde jeg ikke lige tænkt på, men ja min brors profil er på min Xbox også.
Så forklare det jo meget fint.

Edit: men burde den så egentlig hente den ned?
Jeg har en one mere, hvor jeg har sat den som primær konsol, og den henter ikke de spil ned automatisk som jeg har på den anden, eller det er ihvertfald ikke noget jeg har lagt mærke til.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 17. sep 2014 08:15

@maagaard90

Underligt at den ikke larmer i butikken .... :shock:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 17. sep 2014 08:37

Er der andre der har problemet med at controlleren bare random disconnecter, blinker og connecter igen?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf cigi silk » 17. sep 2014 09:04

Kun ved batteri problemer (ingen strøm) - har du pøvet at udskifte dem...
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 17. sep 2014 09:08

cigi silk skrev:Kun ved batteri problemer (ingen strøm) - har du pøvet at udskifte dem...


Det er et Xbox One play and charge batteri. Så nej.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster

cron