maagaard90 skrev:Mini DK skrev:havde de deres egen størmforsygning eller brugte de den du havde til din xbox. spørher fordi da jeg solgte min slim i Bispensgade toge han kin min slim op af kasse for de havde deres egen system de sluttede min slim til for at se om den virkede.
Det var skam deres egen, som de hæv frem.
maagaard90 skrev:Det er ikke strømforsyningen, som den har været gal med. Lyden kommer i tide og utide (og altså ikke konstant) fra harddisken. En ret skinger pivelyd fra harddisken.
De gange jeg har været i Bispensgade har de blot sagt, at jeg skulle have konsollen med og lade resten blive hjemme. De testede den ikke, men tog godtroende imod den (ikke negativt ment, men at de troede på deres kunder). Men i Friis testede de og da lyden ikke var der, så ville de ikke bytte den.
Jeg tror mit næste skridt bliver et opkald til Microsoft for at høre, hvad de kan gøre.
KIAMMI skrev:maagaard90 skrev:Det er ikke strømforsyningen, som den har været gal med. Lyden kommer i tide og utide (og altså ikke konstant) fra harddisken. En ret skinger pivelyd fra harddisken.
De gange jeg har været i Bispensgade har de blot sagt, at jeg skulle have konsollen med og lade resten blive hjemme. De testede den ikke, men tog godtroende imod den (ikke negativt ment, men at de troede på deres kunder). Men i Friis testede de og da lyden ikke var der, så ville de ikke bytte den.
Jeg tror mit næste skridt bliver et opkald til Microsoft for at høre, hvad de kan gøre.
jeg forstår ikke at du bare ringer til xbox service, og får den adv. exchange, det er nemt, hurtigt og mere sikkert, i stedet for at du skal pendle frem og tilbage til butikkerne. det tager måske 10 minutter, så er du registreret, så kan du bruge den du har, og et par dage efter, får du den spritnye, som har været testet, og derefter leverer du bare den anden tilbage i den kasse du lige har modtaget den anden i, der ligger en label i , og du skal ikke betale for porto eller noget som helst.
maagaard90 skrev:KIAMMI skrev:maagaard90 skrev:Det er ikke strømforsyningen, som den har været gal med. Lyden kommer i tide og utide (og altså ikke konstant) fra harddisken. En ret skinger pivelyd fra harddisken.
De gange jeg har været i Bispensgade har de blot sagt, at jeg skulle have konsollen med og lade resten blive hjemme. De testede den ikke, men tog godtroende imod den (ikke negativt ment, men at de troede på deres kunder). Men i Friis testede de og da lyden ikke var der, så ville de ikke bytte den.
Jeg tror mit næste skridt bliver et opkald til Microsoft for at høre, hvad de kan gøre.
jeg forstår ikke at du bare ringer til xbox service, og får den adv. exchange, det er nemt, hurtigt og mere sikkert, i stedet for at du skal pendle frem og tilbage til butikkerne. det tager måske 10 minutter, så er du registreret, så kan du bruge den du har, og et par dage efter, får du den spritnye, som har været testet, og derefter leverer du bare den anden tilbage i den kasse du lige har modtaget den anden i, der ligger en label i , og du skal ikke betale for porto eller noget som helst.
Denne service har jeg først hørt om i dag nede i butikken. Jeg har snakket med Xbox Service før, men der snakkede de om 2-3 ugers reperation.
susperia skrev:Er der andre som har prøvet, at jeres Xbox selv henter demo ned?
Jeg prøvede det dengang med destiny beta.
Men i går var jeg inde for at finde den nye forza demo, men da jeg fandt den, var den allerede i fuld gang med at hente den ned, og var nået 8 procent.
Er det en eller anden indstilling, som jeg ikke lige er klar over?
cigi silk skrev:Kun ved batteri problemer (ingen strøm) - har du pøvet at udskifte dem...
Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster