Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 16. sep 2014 09:41

Geek Alert :shock: :D

PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 16. sep 2014 10:02

Slimjay DK skrev:Geek Alert :shock: :D




Den der er jo svedig. Den ultimative løsning når man skal over til vennerne :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 16. sep 2014 14:21

Xbox One Deals With Gold :

Valiant Hearts 33% off
Killer Instinct Season 1 Retro Costume Pack Add-on 50% off
Battlefield 4 Engineer Shortcut Kit* Add-on 33% off
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 16. sep 2014 14:27

Mega. Skuffende. Xbox One salg denne uge.

Fortryder lidt jeg ikke købte watch dogs
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 16. sep 2014 14:28

Valiant Hearts skulle være ret godt ... http://www.xboxlife.dk/review/880/valia ... t-war.html
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Niculla » 16. sep 2014 14:29

Hold da kæft en omgang hø. Også lidt træls elendige Crimson Dragon var free game igen.

Edit: Måske man alligevel skulle kigge på det valiant hearts.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 16. sep 2014 14:31

Slimjay DK skrev:Valiant Hearts skulle være ret godt ... http://www.xboxlife.dk/review/880/valia ... t-war.html


Ikke hvis man er til online action :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 16. sep 2014 14:32

Det er korrekt ....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 16. sep 2014 15:04

Mike JezZ skrev:Mega. Skuffende. Xbox One salg denne uge.

Fortryder lidt jeg ikke købte watch dogs


Jeg satser hårdt på det kommer på bud igen :)
Har også ventet til det kom på tilbud med nåede det sq ikke lige i den her omgang
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 16. sep 2014 15:44

Slimjay DK skrev:Geek Alert :shock: :D



Åhr hvor fedt, sidder lige og overvejer at bestille en ... :wink:

A 500gb XBOOK ONE with Kinect is going to cost $1495.00 plus shipping.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 16. sep 2014 16:56

Endnu et kapitel i min Xbox One deroute.

Før dette skete:
Jeg var en lykkelig lille knejt, som hentede min Xbox One til midnatsrelease i Gamestop i Bispensgade (læg mærke til navnet - det bliver vigtigt senere). Yes. Kunne ikke vente. Satte det hele op næste morgen og glædede mig til at sætte den op. Men da den står der, så larmer den sgu. Ikke almindelig larm, nej, en konstant hylen. Nuvel, jeg tager ned og bytter skidtet næste dag. En træls oplevelse, men so be it.

Den butiksansvarlige er sgu en fin fyr, jeg skal bare medbringe konsollen og så bytter vi lige over. No problemo. Vi ærger os lidt, men sådan er det. Jeg kommer hjem, sætter den op and guess fucking what. Samme lyd. Jeg tager mig til hovedet og bliver lidt arrig. Men kun lidt.

Mandagen efter tager jeg endnu en tur ned i byen. Det er vel og mærke en tur som tager 30-40 minutter hver vej i bus. Ikke nogen vildt fed tur. Udstyret med min Xbox One går jeg ind og får den byttet i håbet om at det lykkedes denne gang at få en konsol, jeg kan blive glad for. Butiksejeren beklager meget i Bispensgade og krydser også fingre for mig. Jeg tager hjem med bussen igen, sætter den op og gudhjælpemig om den sorte klods ikke siger - præcis - samme - lorte - forpulede - lyd (Undskyld mit sprog - jeg har aldrig talt så grimt herinde før, så det kan måske støde nogle).

Drengene dernede i Bispensgade får et kald og de lover at ringe til mig, så snart de får en ny sending. De har åbenbart slet, slet ikke været heldige med deres palle Xbox Ones. De ringede så i går og fortalte at den nye sending var kommet.

Og nu til i dag:
Jeg kommer hjem fra mit speciale, pakker min Xbox One pænt og forsvarligt sammen og drager ned i byen med et håb om, at jeg kan få en ny med hjem, som denne gang fungerer. Jeg drager ned i Bispensgade, men vent! Hvor var den butiksansvarlige?! Nuvel, fyren bag skranken kan sagtens hjælpe mig - men ak, nej! Det skal åbenbart være den butiksansvarlige, som skal være tilstede for at kunne bytte disse konsoller.
Jeg spørger om han ikke kan gøre noget. Jeg er ikke taget ned i byen for sjov med en tons tung maskine. Tjooooh, svarer han. Han griber knoglen og ringer over i Friis for at høre om den butiksansvarlige er på arbejde. Jo, det er han.
Med en stor Xbox One pose drager jeg over i Friis, hvor de knapt er så service-minded som i Bispensgade (De drenge har virkelig gjort et godt stykke arbejde i den her lorte situation!). De sætter Xbox'en til strøm, men lyden er der ikke. Så hvad gør de? De siger, at jeg skal gå hjem, sætte den til strøm og så optage når den begynder på sit lille lydshow. ARE YOU FREAKING KIDDING ME!?!?!?!?!!!!?!?!!!!

Epilog:
Slukøret går jeg ud af butikken med en meget stor, ærgelig klump lige i maven. Hele det Xbox One eventyr er blevet til et mararidt. Jeg sidder nu og har tændt min konsol og den larmer. Larmer helt ad helvede til!
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mini DK » 16. sep 2014 18:23

havde de deres egen størmforsygning eller brugte de den du havde til din xbox. spørher fordi da jeg solgte min slim i Bispensgade toge han kin min slim op af kasse for de havde deres egen system de sluttede min slim til for at se om den virkede.
Billede
Mini DK
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf maagaard90 » 16. sep 2014 18:48

Mini DK skrev:havde de deres egen størmforsygning eller brugte de den du havde til din xbox. spørher fordi da jeg solgte min slim i Bispensgade toge han kin min slim op af kasse for de havde deres egen system de sluttede min slim til for at se om den virkede.


Det var skam deres egen, som de hæv frem.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blauwy » 16. sep 2014 19:27

maagaard90 skrev:
Mini DK skrev:havde de deres egen størmforsygning eller brugte de den du havde til din xbox. spørher fordi da jeg solgte min slim i Bispensgade toge han kin min slim op af kasse for de havde deres egen system de sluttede min slim til for at se om den virkede.


Det var skam deres egen, som de hæv frem.


Kunne du ikke få dem til at teste med din egen se de kunne høre hvad problemet var?
De har jo tydeligvis haft en normal strømforsyning og kan konstatere der ingen fejl er, fordi fejlen ikke ligger i maskinen.

Ærgerligt med frem og tilbage, men jeg ville da have spurgt mere ind så de kunne se/høre fejlen for dem selv.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 16. sep 2014 19:36

maagaard90 skrev:
Mini DK skrev:havde de deres egen størmforsygning eller brugte de den du havde til din xbox. spørher fordi da jeg solgte min slim i Bispensgade toge han kin min slim op af kasse for de havde deres egen system de sluttede min slim til for at se om den virkede.


Det var skam deres egen, som de hæv frem.


Er det ikke din strømforsyning der larmer? Hvorfor så prøve med deres ?
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 81 gæster

cron