Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Akandreasen » 13. sep 2014 19:25

Jeg har oplevet det både i fifa14 og battlefield 4. Det er skide irriterende :/ Det er dog længe siden jeg har oplevet det, som om det er gået over igen. "7-9-13"
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf klarityDk » 13. sep 2014 19:42

Har også selv oplevet det en del i BF4 før i tiden og lidt i Diablo 3.
klarityDk
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Holstebro


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Charles Bronson » 14. sep 2014 11:55

Er der nogle der kan være søde at hjælpe mig.
Jeg skal ud og købe en ekstern harddisk til min Xbox one, og søgte lidt på Google. Den finder frem til en tråd her på siden men den er her ikke når jeg logger ind.

Er der nogen der ved hvilken ekstern harddisk jeg skal anskaffe mig???
På forhånd tak :)
Charles Bronson
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Competa » 14. sep 2014 12:01

En med USB.3 og over 270 GB (?) HDD.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JesperN2820 » 14. sep 2014 12:53

Det der pre-download med Xbox one er godt nok fedt. Jeg preorderede FIFA 15 digitalt forleden, og hentede så spillet ned igår aftes. Eneste problem er at den nu står og "driller" mig i My Games - det føles som om 23/9 er langt væk!

/Jesper
JesperN2820
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 15. sep 2014 15:52

Min controller har åbenbart også været defekt. I hvert fald har den aldrig vibreret før idag. Jeg har slet ikke tænkt over det, for på 360 slog jeg vibration helt fra. Det kan man desværre bare ikke på XB1, der skal det gøres i hvert enkelt spil, og den mulighed har man ikke i Destiny :(

Overvejer at skille min controller ad, så jeg kan fjerne strømmen til rumble motorerne, for det er super irriterende. Især fordi vibrationen også går i mit headset (sikkert fordi lyden kommer gennem controlleren), så det brummer helt vildt, bare der er en smule action på skærmen.

Er rigtig, rigtig ked af den XB1 controller, og håber MS snart gver os mulighed for at bruge en kablet XB360 controller ... og slå vibration helt fra


*edit*
Jeg fandt helt selv Disable Vibration i Destiny. Der må klappes
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 15. sep 2014 16:26

Skægt, jeg har ikke tænkt på at den meget lave brummetone jeg engang imellem kan høre i mit headset, at det stammer fra rumble motorerne ... det er dog ikke så meget at det irriterer mig og vibrationerne giver lidt ekstra 'feeling' i spillet :-)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 15. sep 2014 22:30

Jeg har et spørgsmål vedr xbox one controlleren.

Jeg har haft 2, hvor hver især bumperne kom med en høj klik lyd og reagerede med det samme - men kun den ene side klikker højt.

Den jeg har fået byttet til nu, der siger bumper knapperne intet overhove og man skal presse rimeligt meget ned på begge bumpers før den reagere - det resultere i den nogle gange kaster granaten i skydespil istedet for at holde den, eller give slip i menuer såsom i dead rising.

Skal bumperne sige klik? Eller er bumper knapperne så ringe? Eller er min nye controller ligeledes defekt ?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 16. sep 2014 05:18

Mike JezZ skrev:Jeg har et spørgsmål vedr xbox one controlleren.

Jeg har haft 2, hvor hver især bumperne kom med en høj klik lyd og reagerede med det samme - men kun den ene side klikker højt.

Den jeg har fået byttet til nu, der siger bumper knapperne intet overhove og man skal presse rimeligt meget ned på begge bumpers før den reagere - det resultere i den nogle gange kaster granaten i skydespil istedet for at holde den, eller give slip i menuer såsom i dead rising.

Skal bumperne sige klik? Eller er bumper knapperne så ringe? Eller er min nye controller ligeledes defekt ?


Mine controllere havde næsten lydløse og meget meget hårde bumpere fra starten, nu er de begge rimelige responsive og siger begge kliklyde , så de skal nok lige 'køres til' først.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 16. sep 2014 07:01

JohnH skrev:
Mike JezZ skrev:Jeg har et spørgsmål vedr xbox one controlleren.

Jeg har haft 2, hvor hver især bumperne kom med en høj klik lyd og reagerede med det samme - men kun den ene side klikker højt.

Den jeg har fået byttet til nu, der siger bumper knapperne intet overhove og man skal presse rimeligt meget ned på begge bumpers før den reagere - det resultere i den nogle gange kaster granaten i skydespil istedet for at holde den, eller give slip i menuer såsom i dead rising.

Skal bumperne sige klik? Eller er bumper knapperne så ringe? Eller er min nye controller ligeledes defekt ?


Mine controllere havde næsten lydløse og meget meget hårde bumpere fra starten, nu er de begge rimelige responsive og siger begge kliklyde , så de skal nok lige 'køres til' først.


Men mine er lydløse, bløde, og reagere kun ved at blive presset i bund
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf susperia » 16. sep 2014 07:21

Du burde snart lave en tråd, kun til dine controllers.
Jeg ville måske også overveje at købe en, i en fysisk butik, så du som slimjay har sagt, afprøve inden du tager en ny med hjem.
Jeg ville da ikke kunne holde ud og skulle bytte hele tiden, gad vide om de har et lille lager liggende klar til Mike, fordi de ved at han vender tilbage :-)
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 16. sep 2014 07:32

susperia skrev:Jeg ville da ikke kunne holde ud og skulle bytte hele tiden, gad vide om de har et lille lager liggende klar til Mike, fordi de ved at han vender tilbage :-)


Haha.

Nu er jeg ikke så humor forladt så jeg er godt klart over det var en joke. Men nu er jeg jo ikke den eneste der har haft mange problemer herinde. En anden har også fået sendt 5-6 controller frem og tilbage herinde. Samt mange andre hvis man googler det.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 16. sep 2014 08:18

Mike JezZ skrev:Skal bumperne sige klik? Eller er bumper knapperne så ringe? Eller er min nye controller ligeledes defekt ?

Mine bumpers klikker. Lyder som et "blødt" museklik

Jeg går ud fra, at du er klar over at du kun skal trykke på det yderste af bumpers?

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 16. sep 2014 08:28

Jeg flytter heller ikke selv mine pegefingre op på LB/RB når jeg gamer.
Jeg trykker med samlingen mellem 1. og 2. fingerled (fra fingertippen) ved bare at skubbe fingeren lidt opad.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 16. sep 2014 08:55

IkkNico skrev:
Mike JezZ skrev:Skal bumperne sige klik? Eller er bumper knapperne så ringe? Eller er min nye controller ligeledes defekt ?

Mine bumpers klikker. Lyder som et "blødt" museklik

Jeg går ud fra, at du er klar over at du kun skal trykke på det yderste af bumpers?



Min klikker overhoved ikke. Du kan mærke "klikket" når den aktivere, men den siger ikke klik. Kun på den ene bumper.

Selvom jeg klikker det yderste af bumperen skal den presses hårdt ned for at reagere. Fx. i Titanfall, hvis jeg klikker på bumperen - netop som i videoen, så slipper han pludseligt og kaster granaten selvom jeg faktisk holder knappen nede. I Dead Rising 3 løber han kun hvis knappen holdes meget kraftigt nede.

På de 2 første bumpers jeg havde, der kom der en høj kliklyd fra den ene, og den reagerede med det samme, mens den modsatte sagde ingen lyd, og skulle også her presses meget, meget hårdt ned for at reagere.


BuBubbi skrev:Jeg flytter heller ikke selv mine pegefingre op på LB/RB når jeg gamer.
Jeg trykker med samlingen mellem 1. og 2. fingerled (fra fingertippen) ved bare at skubbe fingeren lidt opad.




Så stor lyd forskel er der på dem (jeg ved ikke om det er tydeligt at høre at højre klikker mere end venstre. Af en eller anden grund lyder det også som om at venstre klikker på videoen, men det gør den næsten ikke når man sidder med den).

Den venstre der reagere kun når knappen er presset helt ned ude i siden. Hvis jeg fx. rykker min finger eller laver en bevægelse - så reagere den ikke før jeg presser hårdt ned igen. Den højre reagere med det samme når klikket kommer, og stopper først igen når den har klikket igen. Den anden stopper når den har lyst fordi den er så følsom og kræver hårdt pres.

På den nye siger den slet ikke klik, og begge skal presses hårdt ned. De reagere heller ikke ved klikket, men kun når den presses helt i bund.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron