Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 20. aug 2014 21:46

Nå, så nærmer vi os datoen hvor ca. 600 kr. vil forsvinde fra min danske Xbox konto da de udløber.
Så nu fik jeg lige shoppet lidt amok i Pinball FX2 på X1 via den danske store..
Nu har jeg så ca halvdelen tilbage og aner bare ikke hvad jeg skal købe.
Er ikke ret mange spil på den danske store.
Så ender nok bare med at købe Worms.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 20. aug 2014 23:02

Mig og damen fik spillet lidt diablo på sofaen. Det er overraskende fedt på samme skærm. Og intet hak loading som på pc. Kan klart anbefales, og damen er helt vild med at få nyt udstyr til sin heltinde :D
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf PITBULL1981 » 21. aug 2014 06:33

nogle der møde op før kl 10 den 5 sep i Randers elgiganten, når xbox one kommer ud... måske par time før?
PITBULL1981
Niveau 0
 
Indlæg: 12
By: 8900 Randers


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Henrik_s » 21. aug 2014 06:48

Hvor længe kan man have penge på sin ms konto, inden de udløber?
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 21. aug 2014 06:48

PITBULL1981 skrev:nogle der møde op før kl 10 den 5 sep i Randers elgiganten, når xbox one kommer ud... måske par time før?

Heh, nej ellers tak.
Du skulle have været der i December da vi fik vores i stedet. ;)

Ej pjat. Nogle skal der nok være.
Men jeg tvivler nu på der bliver mange i fx Elgiganten, da de jo har haft den på hylderne de sidste par måneder.

Henrik_s skrev:Hvor længe kan man have penge på sin ms konto, inden de udløber?

De point du havde stående som blev konverteret til penge kan vist nok holde 2 år.
Men koder for point du har indtastet holder kun 1 år.
Du kan logge ind på http://commerce.microsoft.com og se hvornår dine penge udløber.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 21. aug 2014 07:11

Henrik_s skrev:Hvor længe kan man have penge på sin ms konto, inden de udløber?

jeg har haft et par konverterede koder, der udløb og alle gange fik jeg en mail med en advarsel en måned i forvejen. Hvis du går ind på Commerce.microsoft.com -> betalingsmetoder og vælger din microsoft-konto, kan du se hvornår hvilke dele af din konto udløber.
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 21. aug 2014 07:35

Hvad sker der for kvaliteten for xbox controllerne?

Den controller der fulgte med Day 1 har en defekt venstre bumper. Ekstra controlleren har en defekt højre bumper.

Fik min tredje ind af døren igår. Begge bumpers virker, men det venstre stick knaser når man kører op og ned.

Tre ud af tre med fejl er voldsomt.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bavi » 21. aug 2014 07:49

Mike JezZ skrev:Hvad sker der for kvaliteten for xbox controllerne?

Tre ud af tre med fejl er voldsomt.


Min controller er nok den bedste jeg nogensinde har lagt mine klamme fingre på. Den fungerer perfekt. Kvalitetsmæssigt er den over x360'erens, hvilket den jo også helst skulle, hvis MS vitterligt har smidt så mange penge efter, at nyudvikle controlleren.

Tror blot du har været uheldig.

1 ud af 1 uden fejl hjemme hos mig, lyder vel fair nok...?
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 21. aug 2014 07:50

2 ud af 2 her uden fejl... Er de købt samme sted?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 21. aug 2014 07:52

Spørgsmålet er om coolshop har fået en hel batch med dårlig sending. Den højre bumper på den ene og venstre på den anden klikker ikke og skal presses hårdt for at registrere. Den nye siger skrat og man kan mærke friktion når man drejer sticket. Jeg er godt nok ved at miste troen på jeg kan få bare 2 controllers der virker.

Jeg burde sende dem alle ind, men det bliver også bare dyrt i længden når man højst sandsynligt får noget defekt tilbage.

Den der bumper fejl er ret udbredt når man søger på nettet, derfor jeg blev i tvivl om jeg skulle sende dem ind. Men at have betalt 382 kr. for et produkt der ikke virker er også uacceptabelt. Det ser bare ikke ud som om der er en ende hos defekte controllers hos Coolshop.

Jeg må bare prøve lykken, og sende dem retur.
Senest rettet af Mike JezZ 21. aug 2014 08:06, rettet i alt 1 gang.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 21. aug 2014 08:00

Jo men hvad er alterNativet? Kan du ikke prøve at kontakte deres support og sætte dem ind i problematikken?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 21. aug 2014 08:04

2 ud af 2 controllere er også fejlfri her. Den ene knirker lidt, men det er selvforskyldt, da jeg har skiftet skallen.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 21. aug 2014 08:04

Købte Xbox og min extra controller hos Amazone, og alt virker perfekt her, ingen mislyde eller noget.
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 21. aug 2014 08:14

Min Day One edition kontroller knirker også en del, men ellers er der ingen problemer med den.
Købte en ekstra hos Coolshop, men den var også defekt, så den fik jeg ombyttet.

Jeg er dog færdig med at købe standard kontrollere, og vil hellere betale det ekstra for en Scuf.
Nu var jeg også så heldig at købe en meget lidt brugt Scuf One mere, så nu skulle jeg være godt udstyret med et par dejlig kontrollere til det næste lange stykke tid. :)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 21. aug 2014 08:17

BuBubbi skrev:Købte en ekstra hos Coolshop, men den var også defekt, så den fik jeg ombyttet.



Spøjst. Hvilken fejl havde den? Og den du fik den ombyttet til - virker den perfekt?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 78 gæster

cron