Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mini DK » 19. aug 2014 12:08

vidste diablo III udkom i dag men har aldrig hørt om the golf club som også bliver releaset idag, ser rigtig godt ud i kan tjekke det nærmere ud her http://thegolfclubgame.com/
Billede
Mini DK
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 19. aug 2014 12:28

Mini DK skrev:vidste diablo III udkom i dag men har aldrig hørt om the golf club som også bliver releaset idag, ser rigtig godt ud i kan tjekke det nærmere ud her http://thegolfclubgame.com/

Ser da pænt outdated ud. Er vidst for golf entusiaster..
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mini DK » 19. aug 2014 12:35

sidder og kigger noget live twitch af den nu, det minder mig om det gamle links spil til pc et golf spil jeg og vennerne har taget mange kampe i kan godt find på og bruge de 200 spir det spil koster på det armerikanske marked, nogen andre der kan finde på at købe det så vi kan spille sammen :)
Billede
Mini DK
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 19. aug 2014 12:39

Mini DK skrev:sidder og kigger noget live twitch af den nu, det minder mig om det gamle links spil til pc et golf spil jeg og vennerne har taget mange kampe i kan godt find på og bruge de 200 spir det spil koster på det armerikanske marked, nogen andre der kan finde på at købe det så vi kan spille sammen :)

Præcis.. Og det ligner nærmest også Links, bare i højere opløsning. Det har jeg også spillet meget. Men gider ikke bruge 200 kr på det. Kan være det skal prøves engang når det kommet på bud :)
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Annxii » 19. aug 2014 14:57

de nye spil ser ud til også at dukke op på dansk marketplace nu. Diablo 3 og The Golf Club er at finde fra i dag af. I morges mens jeg sad i toget på vej til arbejde købte jeg Diablo 3 via smartglass og fik Xbox'en til at downloade det mens jeg er på arbejde! Nu skulle der gerne være Diablo klar til mig når jeg kommer hjem :D

...men priserne lugter da godt nok af, at man skal blive på US Marketplace hvis det er muligt! 550dkr for Diablo!! Kun fordi eg havde DKR på mit konto, der snart udløber, at jeg ikke købte det via US!
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 19. aug 2014 15:42

Har i sit achievement billederne for Reddit appen? De er geniale

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

ReddX Achievements.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Raxxu » 19. aug 2014 18:05

Haha de billeder er geniale! Haha :D
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 19. aug 2014 22:14

Nå, så fik jeg leget lidt med det nye ReddX app.
Fik da også et par achievements. :)

Billede

Sad og kiggede på sjove GIFs i lidt over en time for at få den der med at bruge det uden at være logget ind. :lol:
Umiddelbart virker det okay, tror dog stadig jeg vil bruge iPad'en til reddit frem for Xbox'en.
Men er fedt der bliver lavet så mange apps til Xbox'en.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 19. aug 2014 23:37

Muggs skrev:
Mini DK skrev:vidste diablo III udkom i dag men har aldrig hørt om the golf club som også bliver releaset idag, ser rigtig godt ud i kan tjekke det nærmere ud her http://thegolfclubgame.com/

Ser da pænt outdated ud. Er vidst for golf entusiaster..


Tror jeg tager chancen og køber det. Håber virkelig det er godt.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 20. aug 2014 07:44

Det er golf, det kan aldrig blive godt :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 20. aug 2014 14:40

Slimjay DK skrev:Det er golf, det kan aldrig blive godt :)

*ahem*

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 20. aug 2014 14:52

Ja, ok .. Leaderboard Golf var i en klasse for sig .. damn jeg har brugt mange timer på det spil .. hahahaha
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf citysleeps » 20. aug 2014 20:41

Kan nogen fortælle om der er vibration i både venstre og højre trigger på controlleren? Eller hvor vibrationen sidder, er lidt i tvivl nu. Pludselig synes jeg at min venstre trigger er mere "hård" og giver en klik lyd når den bliver trykket ned, modsat højre side som virker mere "blød". Desuden kan jeg kun mærke vibration i højre side af controlleren.
Den er hverken blevet tabt eller lign, så virker sært hvis den pludselig er stået af.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 20. aug 2014 20:51

citysleeps skrev:Kan nogen fortælle om der er vibration i både venstre og højre trigger på controlleren? Eller hvor vibrationen sidder, er lidt i tvivl nu. Pludselig synes jeg at min venstre trigger er mere "hård" og giver en klik lyd når den bliver trykket ned, modsat højre side som virker mere "blød". Desuden kan jeg kun mærke vibration i højre side af controlleren.
Den er hverken blevet tabt eller lign, så virker sært hvis den pludselig er stået af.

Der er en vibrator i begge triggers, men der er stor forskel fra spil til spil hvor meget de bruges og hvor kraftigt de vibrerer.
I Forza bruges de rigtigt meget, mens i andre spil bruges de, men næsten uden man lægger mærke til det.

Men som med alt andet elektronik kan de jo gå i stykker.
Har du opdateret firmwaren i den?
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 20. aug 2014 21:30

Muggs skrev:Der er BF4, Madden 25, Fifa 14 og Peggle 2 indtil videre.

Hov, fik aldrig sagt pænt tak for info.

Endte med at købe et år for 160kr, hvilket er godt givet ud for B4 kampagnen. Tror jeg bytter mit TF ind. Det var ikke så langtidsholdbart for mig, og det dukker jo nok op i Access på et tidspunkt.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster