Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 19. apr 2014 10:42

Ja du kan godt bruge din xbox 360 profil på xbox one det skulle ikke være nåde problem :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 19. apr 2014 12:23

Renoldo skrev:
Så jeg kan forsætte med min 360 profil på one.
Jeg har bare et sikkerheds problem på min profil, den bliver ved med at sige at den ikke er sikker nok, og at jeg skal opdatere sikkerhedsoplysninger eller noget i den stil. Men jeg har prøvet på mail og via SMS, men der er ikke en skid af det der virker. Problemet er at det egen tusse gammel mail adr som ikke eksisterer mere jeg har på min profil.
Men så må jeg rode lidt med det inden min one lander.
.

Ring til Microsoft supporten og få dem til at ændre den mail ser er tilknyttet til din Xbox profil.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Renoldo » 19. apr 2014 13:49

Bubbibubbi skrev:
Renoldo skrev:
Så jeg kan forsætte med min 360 profil på one.
Jeg har bare et sikkerheds problem på min profil, den bliver ved med at sige at den ikke er sikker nok, og at jeg skal opdatere sikkerhedsoplysninger eller noget i den stil. Men jeg har prøvet på mail og via SMS, men der er ikke en skid af det der virker. Problemet er at det egen tusse gammel mail adr som ikke eksisterer mere jeg har på min profil.
Men så må jeg rode lidt med det inden min one lander.
.

Ring til Microsoft supporten og få dem til at ændre den mail ser er tilknyttet til din Xbox profil.


Ja det prøver jeg.

Takker for hjælpen.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 19. apr 2014 14:44

Jup, det med at tilføje en alternativ mailaddresse og/eller telefon nummer kan ikke aktiveres uden et klik via link, som bliver sendt på den tilknyttede mail - som du ikke kan tilgå mere.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 19. apr 2014 14:49

Twinkling skrev:Jup, det med at tilføje en alternativ mailaddresse og/eller telefon nummer kan ikke aktiveres uden et klik via link, som bliver sendt på den tilknyttede mail - som du ikke kan tilgå mere.

Nej det hedder ekstra sikkerhed.
Og det er heldigvis godt, så man ikke pludselig får af vide at ens email er blevet ændret bare lige sådan uden videre.

En alternativ mailadresse eller et telefonnummer er jo også noget man indtaster så snart man har mulighed for det.
Ikke efter man har skiftet til en anden mailudbyder.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Renoldo » 19. apr 2014 15:06

Jeg indtastede en alternativ mail adr. da jeg skiftede mailudbyder.

Problemet er at der er gået et eller andet galt, for når jeg går på med 360 så kommer der en besked, hvor jeg kan vælge om min gamle mail kan bruges til kontakt. Det kan den jo så ikke, så jeg vælger nej, og når jeg indtaster den nye, så er beskeden at den er prøvet og det virker ikke, eller noget i den stil. Jeg kan ikke lige huske det helt, da det er et stykke tid siden jeg prøvede. Det samme sker hvis jeg prøver via SMS.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 19. apr 2014 15:29

Bubbibubbi skrev:
Twinkling skrev:Jup, det med at tilføje en alternativ mailaddresse og/eller telefon nummer kan ikke aktiveres uden et klik via link, som bliver sendt på den tilknyttede mail - som du ikke kan tilgå mere.

Nej det hedder ekstra sikkerhed.
Og det er heldigvis godt, så man ikke pludselig får af vide at ens email er blevet ændret bare lige sådan uden videre.

En alternativ mailadresse eller et telefonnummer er jo også noget man indtaster så snart man har mulighed for det.
Ikke efter man har skiftet til en anden mailudbyder.


alternativ mailadresse er præcis hvad ekstra sikkerhed er.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 21. apr 2014 08:25

Mikael Nielsen skrev:Er der ikke en herinde der kan give en rigtig go dansk forklaring på forskellen på followers og friends. Hvordan det bliver
Bestemt hvilken kategori gamertagen bliver lagt i. I follower mappen er der en ikon i hjørnet hvad indikerer den.


det her clip forklarer vist det meste

Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 21. apr 2014 09:03

Blandina skrev:det her clip forklarer vist det meste


Jeg har vist 12-13 followers, men det er ikke folk, der har sendt mig friend request, så hvordan de er havnet på min follow liste ved jeg ikke
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 21. apr 2014 09:08

Man bliver en follower hvis man tilføjer en person til sin venneliste, som ikke tilføjer dig tilbage. Man får ikke friendrequests som i gamle dage mere...

Hvis personen også tilføjer dig til sin venneliste, så bliver i "venner".
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Carsten O » 21. apr 2014 09:13

Så kom jeg endelig på Xbox One-vognen. Får leveret Titanfall bundle med controller + Call of Duty Ghost fra Amazon UK til i alt 3900 kr. i alt, inkl. levering. Så jeg har slettet min Day One-ordre hos Coolshop, da det her tilbud var for godt.

Er der noget man skal være opmærksom på mht. import af UK-model? Jeg har bestilt sådan et kabel her, så jeg kan sætte i DK strømstik:
http://www.av-cables.dk/230V-stroemkabe ... l-2-m.html
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 21. apr 2014 09:13

Morten Skou skrev:Man bliver en follower hvis man tilføjer en person til sin venneliste, som ikke tilføjer dig tilbage. Man får ikke friendrequests som i gamle dage mere...

Det forklarer jo en hel del, og nu sidder der sikkert en flok mennesker og tror jeg er et snobbet røvhul, der ikke accepterer FRs
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 21. apr 2014 09:20

Carsten O skrev:Så kom jeg endelig på Xbox One-vognen. Får leveret Titanfall bundle med controller + Call of Duty Ghost fra Amazon UK til i alt 3900 kr. i alt, inkl. levering. Så jeg har slettet min Day One-ordre hos Coolshop, da det her tilbud var for godt.

Er der noget man skal være opmærksom på mht. import af UK-model? Jeg har bestilt sådan et kabel her, så jeg kan sætte i DK strømstik:
http://www.av-cables.dk/230V-stroemkabe ... l-2-m.html


Det er såmend bare kablet, og så skal du selvfølgelig lige indtaste en "falsk" adresse - eksempelvis i USA eller UK (spillene er billigere hvis man bruger førstnævnte) når du skal bruge dit visa/master-card til at købe noget med.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Carsten O » 21. apr 2014 09:21

Takker. Men det med adresse er kun hvis man skal købe noget - eller er det også mht. opkobling til Xbox Live?
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 21. apr 2014 10:42

Carsten O skrev:Takker. Men det med adresse er kun hvis man skal købe noget - eller er det også mht. opkobling til Xbox Live?


Det er kun når du skal købe meget billige spil. :)
Et nyt spil koster ca. 325,- på det amerikanske marketplace.
Spil som sikkert vil koste 599,- på det danske marketplace når det bliver aktuelt.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster

cron