Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 15. apr 2014 21:04

Lige en ting mere om follower . En person jeg har added til, som ligger i min follower liste kan
han også se mig på sin follower liste
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 17. apr 2014 18:10

Kunne det måske være et nyt grid spil :-D

http://www.totalxbox.com/75316/video-br ... grid-game/
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 17. apr 2014 19:45

Andre der har problemer med at købe på US Xbox Live lige nu? Prøver og købe Kinect Sports Rivals, men den siger hele tiden "Something Went Wrong - Sorry about that. Can you try your purchase again?" - har rigelig med penge på mit kort, så det kan ikke være det problem, samt det virker fint når jeg køber andre steder...

EDIT: Kan ej købe Trials eller Halo: SA.

EDIT-2: Okay, jeg tog strømstikket ud, og satte den I igen, og vupti så virkede det. #XboxOneLogic
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 17. apr 2014 19:58

Hvad siger services under netværks-indstillinger ?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CaptainKicker » 17. apr 2014 20:11

Ahhh, havde ikke set der var sådan et Network Status.

Men der er problemer med Purchase kan jeg se - men som jeg edittede, så blev det fixet af at tage strømmen helt fra konsollen. Så nu kan undertegnet og gutterne spille Kinect Sports på lørdag! :D
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 17. apr 2014 23:23

Nårman indtsater sin credit kort ind på xbox one med en amerikanks adresse, laver det kuk i det på min xbox 360 der står til dansk adesse.
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 17. apr 2014 23:31

CaptainKicker skrev:Andre der har problemer med at købe på US Xbox Live lige nu? Prøver og købe Kinect Sports Rivals, men den siger hele tiden "Something Went Wrong - Sorry about that. Can you try your purchase again?" - har rigelig med penge på mit kort, så det kan ikke være det problem, samt det virker fint når jeg køber andre steder...

EDIT: Kan ej købe Trials eller Halo: SA.

EDIT-2: Okay, jeg tog strømstikket ud, og satte den I igen, og vupti så virkede det. #XboxOneLogic


Jeg opler ind i mellem, at jeg slet ikke kan tilgå den højre side af skærmen. Der står noget med network failure, we are working on it. Der skal jeg også boote op helt fra begyndelsen, så virker det igen. Men det er da lidt træls...
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 18. apr 2014 08:32

Mikael Nielsen skrev:Nårman indtsater sin credit kort ind på xbox one med en amerikanks adresse, laver det kuk i det på min xbox 360 der står til dansk adesse.


nej det giver ingen problemer
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf IkkNico » 18. apr 2014 08:39

Blandina skrev:
Mikael Nielsen skrev:Nårman indtsater sin credit kort ind på xbox one med en amerikanks adresse, laver det kuk i det på min xbox 360 der står til dansk adesse.


nej det giver ingen problemer

Jeg har faktisk en udfordring. Jeg er åbenbart blevet flyttet fra DK til UK, og mens de migrerer mine date (det har taget 1½ uge nu), kan jeg ikke komme ind på min profil via xbox.com. Derudover kan jeg først blive flyttet tilbage til DK om 3 mdr.

Hvordan dette skete ved jeg ikke helt, men balladen opstod efter, atjegt oprettede en ny bruger på min konsol med locale sat til UK (så jeg kunne indtaste en kode).
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 18. apr 2014 09:32

Blandina skrev:
Mikael Nielsen skrev:Nårman indtsater sin credit kort ind på xbox one med en amerikanks adresse, laver det kuk i det på min xbox 360 der står til dansk adesse.


nej det giver ingen problemer



Takker for retur svaret
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Renoldo » 18. apr 2014 23:43

Hey

Jeg har stædigt holdt fast i min danske pre order på Xbox one. Men nu tror jeg sgu ikke jeg kan eller gider vente mere, så jeg har tænkt mig at hoppe på vognen med en europæisk udgave nu.

Spørgsmålet er så med hensyn til market place, skal jeg oprette en helt ny Xbox one konto med en engelsk eller amerikansk adresse for at kunne købe online med visa kort? Og er der forskel på hvilket land jeg vælger?

Jeg ved dette sikkert står flere gange i denne tråd, men jeg gider ikke læse hele tråden igennem, så på forhånd tak for hjælpen.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf CvKM » 19. apr 2014 00:48

Jeg har lige et spørgsmål til dem der spiller Ghost på XO - er der combat mode med i det denne gang? Eller noget lignede ihvertfald. For jeg kan huske at jeg hyggede mig rigtig meget med at gå rundt og pløkke bots i dette mode i Black Ops/Black Ops 2. Skide sjovt når man sad og kedede sig, men ikke lige havde tålmodigheden til at spille med rigtige spillere. Det skal lige siges at det selvfølgelig ikke kun er derfor jeg måske vil prøve det, men det er en af grundende.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 19. apr 2014 05:22

Renoldo skrev:Hey

Jeg har stædigt holdt fast i min danske pre order på Xbox one. Men nu tror jeg sgu ikke jeg kan eller gider vente mere, så jeg har tænkt mig at hoppe på vognen med en europæisk udgave nu.

Spørgsmålet er så med hensyn til market place, skal jeg oprette en helt ny Xbox one konto med en engelsk eller amerikansk adresse for at kunne købe online med visa kort? Og er der forskel på hvilket land jeg vælger?

Jeg ved dette sikkert står flere gange i denne tråd, men jeg gider ikke læse hele tråden igennem, så på forhånd tak for hjælpen.


I stedet for at læse hele tråden igennem kunne du jo bruge søgefunktionen.
Men nej, du behøver ikke oprette en ny bruger.
Du kan bare bruge din danske profil.
Nå du skal indtaste dit visa kort skal du bare indtaste din adresse, men med et postnummer der findes i det land du vælger..

Og forskellen på England og USA er kun priserne på spil og DLC.
Prisen er meget lavere i USA.
Ca. 325 kr. for et nyt spil.
Så er ingen umiddelbare fordele ved at vælge England frem for USA.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 19. apr 2014 05:24

CvKM skrev:Jeg har lige et spørgsmål til dem der spiller Ghost på XO - er der combat mode med i det denne gang? Eller noget lignede ihvertfald. For jeg kan huske at jeg hyggede mig rigtig meget med at gå rundt og pløkke bots i dette mode i Black Ops/Black Ops 2. Skide sjovt når man sad og kedede sig, men ikke lige havde tålmodigheden til at spille med rigtige spillere. Det skal lige siges at det selvfølgelig ikke kun er derfor jeg måske vil prøve det, men det er en af grundende.


Du kan i en private match tilføje bots som du selv bestemmer sværdhedsgraden på.
Ellers er der også squad-mode.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Renoldo » 19. apr 2014 09:56

Bubbibubbi skrev:
Renoldo skrev:Hey

Jeg har stædigt holdt fast i min danske pre order på Xbox one. Men nu tror jeg sgu ikke jeg kan eller gider vente mere, så jeg har tænkt mig at hoppe på vognen med en europæisk udgave nu.

Spørgsmålet er så med hensyn til market place, skal jeg oprette en helt ny Xbox one konto med en engelsk eller amerikansk adresse for at kunne købe online med visa kort? Og er der forskel på hvilket land jeg vælger?

Jeg ved dette sikkert står flere gange i denne tråd, men jeg gider ikke læse hele tråden igennem, så på forhånd tak for hjælpen.


I stedet for at læse hele tråden igennem kunne du jo bruge søgefunktionen.
Men nej, du behøver ikke oprette en ny bruger.
Du kan bare bruge din danske profil.
Nå du skal indtaste dit visa kort skal du bare indtaste din adresse, men med et postnummer der findes i det land du vælger..

Og forskellen på England og USA er kun priserne på spil og DLC.
Prisen er meget lavere i USA.
Ca. 325 kr. for et nyt spil.
Så er ingen umiddelbare fordele ved at vælge England frem for USA.


Ja du har ret angående søgefunktionen.

Så jeg kan forsætte med min 360 profil på one.
Jeg har bare et sikkerheds problem på min profil, den bliver ved med at sige at den ikke er sikker nok, og at jeg skal opdatere sikkerhedsoplysninger eller noget i den stil. Men jeg har prøvet på mail og via SMS, men der er ikke en skid af det der virker. Problemet er at det egen tusse gammel mail adr som ikke eksisterer mere jeg har på min profil.
Men så må jeg rode lidt med det inden min one lander.

Tak for hjælpen angående engelsk/amerikansk adresse.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron