Xboxlife forum

Battlefield 3 hjælp

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Battlefield 3 hjælp

Indlægaf BulbaSaw » 7. apr 2012 15:24

Hej lifere håber i kan hjælpe en noob i nød :wink:

Idag købte jeg Battlefield 3 og har nu spillet det i en times tid, men det går sku ikke som forventet. Jeg har aldrig nogensinde spillet et Battlefield spillet har altid spillet Call of duty, så det er noget helt nyt.

I den times tids jeg har spillet har jeg kun fået 1 kill og er død +20 gange tror jeg. Jeg har ingen anelse om hvad jeg laver og det er ret frustrerende. Jeg er vant til det hurtige Call of duty spil, men som jeg har forstået det er Battlefield noget langsommere spillende. Så jeg tænkte at jeg ville vælge en Sniper class og sætte mig på en bakke og se om jeg kunne snipe nogle, men efter at have siddet der i nogle minutter og ikke engang set en fjende på jorden droppede jeg det så og tog en assault class, hvilket jeg heller ikke klarede så godt. Jeg løb og løb i flere minutter og da jeg som endelig så en fjende blev jeg skudt i ryggen.

Så vil gerne hører om der er nogle der kan give nogle Tips og trick. Fordi jeg er allerede ved at kører død i spillet :cry:
Twitter @kahlkee
BulbaSaw
Niveau 2
 
Indlæg: 127


Re: Battlefield 3 hjælp

Indlægaf Noga » 7. apr 2012 15:53

Jeg ville først og fremmest foreslå at finde nogen at spille spillet med, hvis du allerede er ved at køre død i det. Når man spiller BF med et squad af 4, er der næsten ikke noget der er sjovere på Xboxen, synes jeg :D
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Battlefield 3 hjælp

Indlægaf BulletEyeDk » 7. apr 2012 19:39

Jeg er helt enig med Noga, det vil blive lettere for dig hvis du finder et par stykker at spille med.

BF3 kan ikke helt sammenlignes med MW spillene, her er det svært at overleve på egen hånd og du vinder ikke meget, hvis du ikke bliver en teamplayer. Af samme årsag kan du også lave point på mange forskellige måder, hver klasse har sine fordele og du kan få rigtig mange point selvom du måske ikke slår så mange fjender ihjel.

Det der for mit synspunkt nok er det nemmeste at gå til er at starte ud med en engineer og så finde en du kan køre lidt kampvogn med. Ham der ikke kører skal have et repair tool, så kampvognen kan reparares når det bliver nødvendigt, dette får du også point for. (gode point endda) alternativet er at medbringe AT miner som giver gode point når andre kampvogne ødelægges.

Hvis du rammer en bane uden kampvogne, kan jeg anbefale at være medic - her er det vigtigt at du findet et squad at gå med. Din primære opgave som medic er at holde dine teammates i live, dvs. du er ikke den der løber forrrest, men holder dig bag de andre når det kan lade sig gøre.
Du smider nogle healing pakker, her får du automatisk point når dine teammates tager energi fra dem. Når du får låst defribilatoren op som medic så tager du den med, denne kan du bruge til at genoplive dine teammates og dette får du også gode point for.

Recon og support klasserne har jeg ikke den store erfaring med, så der må andre byde ind...

Jeg er ikke helt sikker på hvornår man låser op for de forskellige ting som jeg har nævnt ovenfor, men find evt. den klasse hvor du finder dig bedst tilpas, så vil du ret hurtigt låse op for nogle vigtige ting.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Battlefield 3 hjælp

Indlægaf chal00ab » 7. apr 2012 19:43

Hej BulbaSaw

Jeg har også kun spillet MW, men har netop bestilt BF3 - jeg er frisk på at joine "din" squad , så add mig, så vender jeg tilbage når jeg modtager det.
Billede
chal00ab
Niveau 0
 
Indlæg: 46
By: Valby


Re: Battlefield 3 hjælp

Indlægaf Rockanoid » 7. apr 2012 19:46

Battlefield har i mine øjne altid haft en høj "learning curve". Bare vent til du sætter dig op i fly! :shock: Start med single-player delen og være tålmodig. Du skal nok blive bedre og husk, at vi alle kan have en dårlig spille dag.. :)
"The way a man plays a game shows some of his character. The way he loses shows all of it."
Rockanoid
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Kirke Såby



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 61 gæster

cron