Xboxlife forum

Xbox Live Status tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Sethos88 » 7. jan 2008 00:36

Mendori skrev:
CaptainKicker skrev:Skod Xbox Live! Man kan ikke en skid...

DAMN YOU MICROSOFT


Kunne være sjovt hvis det var fordi de var igang med at få Video Marketplace på plads :D hehe


Næ, hvor er det sjove i det ...
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf PonyArne » 7. jan 2008 02:46

det kører da godt nok af lort !!!! lige nu...
Billede
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


Indlægaf Rasmusdc » 7. jan 2008 08:30

ja de har 4 mdn tilbage (den tid jeg har på mit gold) til at kører fejlfrit, ellers tror jeg selv at jeg dropper tilbage på et sølv medlemskab, spiller utroligt lidt online, men den tid jeg gerne vil spille, der skal det altså virke til den pris.

Har haft så mange fejl den sidste tid, plus kender et par stykke der fik en xbox her til jul, de har fået det indtryk at det bare er noget værre lort live, da de aldrig har oplevet det har kørt stabilt.
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Indlægaf svend-bent » 7. jan 2008 15:45

Rasmusdc skrev:ja de har 4 mdn tilbage (den tid jeg har på mit gold) til at kører fejlfrit, ellers tror jeg selv at jeg dropper tilbage på et sølv medlemskab, spiller utroligt lidt online, men den tid jeg gerne vil spille, der skal det altså virke til den pris.

Har haft så mange fejl den sidste tid, plus kender et par stykke der fik en xbox her til jul, de har fået det indtryk at det bare er noget værre lort live, da de aldrig har oplevet det har kørt stabilt.


Hvor meget forskel i pris/ydelse er der på gold og silver?? =P og er det overhovedt værd at købe live nu, eller er det HELT nede?? =)
svend-bent
Niveau 5
 
Indlæg: 914


Indlægaf skitzofraen » 7. jan 2008 15:53

svend-bent skrev:
Rasmusdc skrev:ja de har 4 mdn tilbage (den tid jeg har på mit gold) til at kører fejlfrit, ellers tror jeg selv at jeg dropper tilbage på et sølv medlemskab, spiller utroligt lidt online, men den tid jeg gerne vil spille, der skal det altså virke til den pris.

Har haft så mange fejl den sidste tid, plus kender et par stykke der fik en xbox her til jul, de har fået det indtryk at det bare er noget værre lort live, da de aldrig har oplevet det har kørt stabilt.


Hvor meget forskel i pris/ydelse er der på gold og silver?? =P og er det overhovedt værd at købe live nu, eller er det HELT nede?? =)


Guld koster ca. 50 kr i måneden, sølv er gratis... Med guld kan du spille online, og hente visse ting en uges tid før, sølv medlemmer kan hente det... Det er vidst de eneste forskelle....
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Psymatiq » 7. jan 2008 16:42

1/10 gange hvor jeg prøver at spille online i gh 3 lykkes det. Xbox live har godt nok været elendigt i en måned nu.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf NintendoB » 8. jan 2008 18:19

Det må da vær muligt at krave pengen tilbage for de måneder hvor LIVE ikke har kørt 100% ?.

P.t.

Kan jeg kun sig at det bestemt ikke kører godt, Der er ikke Billeder på de demoer der er på live og alt text popper op efter nogen minutter og ja det hele kører meget langsomt.
(Xbox) (X360 Elite) (X360 Arcade) (Sega Dreamcast) (PlayStation 1) (PlayStation 3) (Nintendo 8-Bit) (SuperNintendo) (Nintendo N64)
(GameCube) (Nintendo Wii)
NintendoB
Niveau 3
 
Indlæg: 209


Indlægaf Morten Skou » 8. jan 2008 18:20

NintendoB skrev:Det må da vær muligt at krave pengen tilbage for de måneder hvor LIVE ikke har kørt 100% ?.

P.t.

Kan jeg kun sig at det bestemt ikke kører godt, Der er ikke Billeder på de demoer der er på live og alt text popper op efter nogen minutter og ja det hele kører meget langsomt.


Nej ikke umiddelbart, Microsoft giver nemlig ingen garantier. (læs betingelserne for brugen af Xbox Live).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf NintendoB » 8. jan 2008 18:22

Morten Skou skrev:
NintendoB skrev:Det må da vær muligt at krave pengen tilbage for de måneder hvor LIVE ikke har kørt 100% ?.

P.t.

Kan jeg kun sig at det bestemt ikke kører godt, Der er ikke Billeder på de demoer der er på live og alt text popper op efter nogen minutter og ja det hele kører meget langsomt.


Nej ikke umiddelbart, Microsoft giver nemlig ingen garantier. (læs betingelserne for brugen af Xbox Live).


Nå ja okay dem har jeg godt ikke lige læst.
(Xbox) (X360 Elite) (X360 Arcade) (Sega Dreamcast) (PlayStation 1) (PlayStation 3) (Nintendo 8-Bit) (SuperNintendo) (Nintendo N64)
(GameCube) (Nintendo Wii)
NintendoB
Niveau 3
 
Indlæg: 209


Indlægaf expose » 8. jan 2008 18:57

Hey skriver her i tråden fordi jeg lige har fået live.. De demoer jeg prøver at downloade, downloades SÅ vanvittigt langsomt.. Jeg har en 4 mbt trådløs forbindelse og jeg satte the club til at downloade kl 5 og den er kun kommet 18% indtil nu.

Det skal siges at det ikke kun er The Club som det går langsomt med.. Det er ALLE mine downloads for tiden. Er det på grund af XBL?! :(
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf Spankey103 » 8. jan 2008 19:02

expose skrev:Hey skriver her i tråden fordi jeg lige har fået live.. De demoer jeg prøver at downloade, downloades SÅ vanvittigt langsomt.. Jeg har en 4 mbt trådløs forbindelse og jeg satte the club til at downloade kl 5 og den er kun kommet 18% indtil nu.

Det skal siges at det ikke kun er The Club som det går langsomt med.. Det er ALLE mine downloads for tiden. Er det på grund af XBL?! :(


Yeps, det er det samme problem jeg har ;) Jeg skulle downloade Fahrenheit i forgårs som fyldter 3.1 GB, eller sådan noget. På 1 time, havde den nået 5%, og jeg har altså 10Mbit i download, så der er noget galt med Xbox Live ;)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Indlægaf expose » 8. jan 2008 19:04

Spankey103 skrev:
expose skrev:Hey skriver her i tråden fordi jeg lige har fået live.. De demoer jeg prøver at downloade, downloades SÅ vanvittigt langsomt.. Jeg har en 4 mbt trådløs forbindelse og jeg satte the club til at downloade kl 5 og den er kun kommet 18% indtil nu.

Det skal siges at det ikke kun er The Club som det går langsomt med.. Det er ALLE mine downloads for tiden. Er det på grund af XBL?! :(


Yeps, det er det samme problem jeg har ;) Jeg skulle downloade Fahrenheit i forgårs som fyldter 3.1 GB, eller sådan noget. På 1 time, havde den nået 5%, og jeg har altså 10Mbit i download, så der er noget galt med Xbox Live ;)


Thank god! :P

Så går det i det mindste over. En gang.
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf BadaBing DK » 8. jan 2008 19:37

Nu begynder achievement luderne også snart at hyle:

Xbox LIVE Server Problems Cause Achievements To Disappear

http://www.ripten.com/2008/01/07/xbox-l ... disappear/
Billede
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Indlægaf CaptainKicker » 9. jan 2008 01:22

Xbox Live er da helt ude af kurs nu.

Tjek evt. vores gamerkort til venstre

Jeg blev smidt af Live og kunne slet ikke komme på, og nu er jeg på, og får status kode: 807b01f7, når jeg er på markedspladsen.


EDIT: Badabing, snak pænt. Det er ikke sjovt at blive kaldt achievement luder.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Rotator » 9. jan 2008 01:25

Xbox.com er nede, MajorNelson.com er nede, vores gamercards er nede.

Det kører sgu for dem.

Men vi kan da håbe på at det er fordi de arbejder på at løse problemet... :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 88 gæster

cron