Xboxlife forum

Xbox Live Status tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf KlumpeStumpen » 23. feb 2016 07:28

Jeg kan ihvertfald ikke starte de par spil jeg lige prøvede med nu. Spillede fint igår morges inden arbejde. Men ja det er sgu en lorte uge for Xbox's live services!

Nå ud i den friske luft istedet for.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Bavi » 23. feb 2016 10:50

Det er sindssygt frusterende at jeg ikke kan få lov at starte Far Cry Primal. Den sidste uge har ikke vist Xbox Live fra den bedste side.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 23. feb 2016 11:19

Det køre ikke så godt i dag og i går :-) men har kun haft problem de to dage ikke en hele uge :-)

http://support.xbox.com/da-DK/xbox-live-status
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Frankison » 23. feb 2016 14:54

Det her er desværre sidste update de har kommet ud med:

Problems started affecting Xbox One users at around 7pm UK time yesterday.

Microsoft have yet to remove the known issues from their official Xbox Live Support Service site, which still lists core services, Video content and purchasing features as limited.

The full list of affected services reads:

Buying downloadable items
Downloading items that you have already purchased
Paying for downloadable items with stored currency
Adding additional stored currency
Viewing your balance
Browsing the Xbox Video Store and the Xbox Music Store
Signing in
Creating, managing, or recovering an account
Search
"We have teams around the clock to help with this - thanks for your patience!" the latest message from the Xbox Support Team explains.

No ETA has been given by Microsoft on when the key Xbox One features will be fully accessible again.
Frankison
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: København Ø


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Bavi » 23. feb 2016 15:40

Alt skulle gerne være oppe at køre igen. Xbox support siden har været grøn siden 13'ish.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Adampantic » 23. feb 2016 17:06

Det holdt ikke længe...
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf YCSMS » 23. feb 2016 17:50

Mon der er tale om hacker-angreb?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf CvKM » 5. mar 2016 18:59

Er der nogle af Jer der oplever problemer? Jeg ville logge på her for 10 min. siden, og der var noget meget mystisk ved Xbox Live. Normalt inden jeg logger på, så plejer der at være reklamer ude i siden, men der stod bare "Opret forbindelse til Xbox Live". Der skete intet da jeg trykkede på den, så jeg kiggede om min Xbox var koblet til netværket hvilket den var. Da jeg trykkede "Log på" loggede den også på med det samme, men kun startsiden var tilgængelig, den kunne ikke oprette partychat, meddelelser eller deltage i noget som helst. Jeg troede lige jeg var blevet bannet igen, men der er åbenbart folk over hele verden der har problemer. Men underligt nok siger xbox.com, at alt er i orden.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Heinzovich » 5. mar 2016 19:07

Har også problemer med live, pt.
Heinzovich
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Heinzovich » 5. mar 2016 19:08

Præcis sammen problem ved mig, så det er nok nede :(
Heinzovich
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf EagleConcept » 5. mar 2016 19:15

Har også haft problemer for lidt siden. Men nu kan jeg komme på igen. :)
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf DanishDove » 20. apr 2016 15:53

Har problemer med at komme på Live - nettet virker OK, multiplayertest er OK, afbrudt net og forbundet igen. Jeg kan også opdatere apps mm., men kan ikke oprette forbindelse til Live. Nogle der oplever det samme?
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf hanniball » 21. apr 2016 12:26

DanishDove skrev:Har problemer med at komme på Live - nettet virker OK, multiplayertest er OK, afbrudt net og forbundet igen. Jeg kan også opdatere apps mm., men kan ikke oprette forbindelse til Live. Nogle der oplever det samme?


Jeg har fuldstændig samme problem som dig. Det været sådan både igår og idag :(

Edit: Løste det ved at lave en trådet forbindelse samt at logge af profilen og på igen.
Billede
hanniball
Niveau 4
 
Indlæg: 647


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Mysticurse » 27. apr 2016 16:04

Hey life'er.
Jeg vil høre om jeg er den eneste der har dette problem. Ofte når jeg går ind på xbox.com, så står der bare under "Venners aktivitet" "Der er ikke nogen venneaktiviteter tilgængelige" og under "Min seneste aktivitet" står der bare "Din seneste aktivitet er ikke tilgængelig"... og andre gange når jeg går der ind, så viser den det hele.
Det her har stået på, ihvertfald hele 2016 indtil videre. og går jeg ind under "Xbox-Live status" så er der ingen meldinger om fejl.
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg


Re: Xbox Live Status tråden

Indlægaf Carsten O » 8. maj 2016 19:37

Jeg kan ikke komme på Live - og har haft problemer hele dagen. Er der andre her der også har problemer? Jeg kan se venner fra min liste spille og Xbox oplyser ikke noget om nedetid.
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron