Xboxlife forum

Xbox Live Status tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox Live Status tråden

Indlægaf CaptainKicker » 31. dec 2007 00:57

Jeg synes vi mangler den her tråd.

Her skal vi skrive ALLE fejl der er på Xbox Live, og hvad vi oplever.

Evt. opdatere hinanden med nyheder om Xbox Live problemer fra Xbox.com, Majornelson.com osv.

HUSK: Problemerne skal omhandle Xbox Live servicen, og altså ikke din Xbox 360'ers/Xbox Ones fejl.

Den her tråd kan bruges fremover, hvis der skulle ske andre Xbox Live problemer, som den her vi har nu.

-----------------------------------------------------------------------------

Pt. har jeg oplevet problemer med at ligeså snart jeg er på dashboardet, så kan jeg ikke være online, men når jeg er inde i et spil, ryger jeg på med det samme. Min bror oplever ligeledes det samme på hans Xbox 360.

Når man er under sit eget gamerkort, der kan jeg heller ikke ændre Biografi, location osv.

Nu står det bare som det gjorde før updaten.
Senest rettet af CaptainKicker 7. maj 2009 14:15, rettet i alt 1 gang.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf SealFox » 1. jan 2008 03:40

har haft samme probelm.. fx hvis jeg har drevet åben gider den ikke at komme på den loader bare..

rimelig nedren
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Indlægaf magneX » 1. jan 2008 22:20

SealFox skrev:har haft samme probelm.. fx hvis jeg har drevet åben gider den ikke at komme på den loader bare..

rimelig nedren


Har samme problem, håber fanme snarte de får fixet det !!! ARGH... Har ikke kunne logge på i flere dage nu....
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Indlægaf CaptainKicker » 2. jan 2008 23:59

Kan stort set intet online.. det går røvlangsomt, hakker og fryser.. når nettet ikke er på kører Xboxen perfekt.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Mendori » 3. jan 2008 00:05

Jeg kan ikke recover mit gamertag :(
Mendori
 


Indlægaf Tobes » 3. jan 2008 00:14

Jeg kan ikke downloade "Dead Rising"-demoen. :cry:
Tobes
Niveau 4
 
Indlæg: 774


Indlægaf omega2oo5 » 3. jan 2008 09:23

Jeg kunne ikke spille Halo 3 hele dagen igår :( Af en eller anden grund blev jeg smidt af Live! lige så snart jeg var kommet på.

Skide irriterende, men jeg læste et sted at der måske komemr noget godt til Gold Members pga. disse fejl. Dog kun et lille rygte :)
omega2oo5
Niveau 3
 
Indlæg: 226


Indlægaf Mendori » 3. jan 2008 23:23

Jeg har prøvet mange gange, nu med at Recover gamercard men uden held :(
Mendori
 


Indlægaf Koolkaw » 3. jan 2008 23:44

Mendori skrev:Jeg har prøvet mange gange, nu med at Recover gamercard men uden held :(


Det samme problem havde jeg dog fik jeg i 4 forsøg recovered den..
Koolkaw
Niveau 7
 
Indlæg: 2918


Indlægaf Mendori » 4. jan 2008 00:03

Bare jeg for recovered mit gamercard så er jeg glad :D
Mendori
 


Indlægaf styrvolt » 4. jan 2008 10:49

Kan ikke spille COD4. Igen igen!

MS skriver nu at de vil gøre det godt igen ved at give guld medlemmer et gratis arcade spil fordi de ikke kan levere de forudbetalte dage. MEN. Jeg vil sgu da ik' ha' et arcade spil. Jeg vil ha' mine dage!!! Magen til stupid arrogant antagelse skal man lede længe efter.
styrvolt
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Spunk » 4. jan 2008 11:02

Jeg kan ikke se når en bestemt ven er online, men jeg kan sjovt nok godt chatte med ham. :?
Spunk
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Aaliyahchili » 5. jan 2008 00:10

:evil: kan stadigvæk ikke komme på live..... hvad :evil: sker der... kan i andre heller ikke komme på.....

der står signed in...men kan ikke spille live.....
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Indlægaf Mendori » 5. jan 2008 00:23

Aaliyahchili skrev::evil: kan stadigvæk ikke komme på live..... hvad :evil: sker der... kan i andre heller ikke komme på.....

der står signed in...men kan ikke spille live.....


Jeg kan godt :D
Mendori
 


Indlægaf styrvolt » 5. jan 2008 00:34

Kan ikke spille COD4 mere. Kunne før kl.19.00, men da jeg bootede op igen efter klokken 22.00 var det "game over". Den ville ikke matche, smed mig ud af lobbyen, frøs i de 2 spil jeg kom ind i, osv.

Tja. Så snart amerikanerne kommer hjem fra arbejde, får spist og logger på ryger hele lortet på røven. Ganske som i Julen, hvor det var hele dagen fordi alle var hjemme.

Men heldigvis får jeg snart et gratis arcade spil. Og så er alt jo ok.
styrvolt
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron