Xboxlife forum

Xbox Live Status tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Useriøst

Indlægaf weiss » 5. jan 2008 17:21

Ikke bare har de sendt en spillekonsol på markedet med medfødt RROD, men nu sylter de også brugernes dyrt betalte spilletid.

Det påstås at det skyldes en massiv tilstrømning af nyankomne spillere samt juleferie hvor så mange er på. Men det kan sgu' da' ikke tage 3 uger at smide nogle ekstra servere på systemet.

Lur mig om de ikke bare er taget hjem og håber på at folk ikke logger så massivt på igen.

Det er satanædemig en fadæse!!!
weiss
Niveau 1
 
Indlæg: 56


Indlægaf china » 5. jan 2008 17:35

NU har jeg også forgæves forsøgt af recover mit gamertag.., uden held :-( !!!!

Er ved at være virkelig pissed. Men godt at vide at der er flere der har samme problem som jeg.
china
Niveau 1
 
Indlæg: 77


Indlægaf Mr. Kaizer » 5. jan 2008 17:40

I Nordjylland er der selvfølgelig ingen problemer.
Eller, kan det være et problem med Live at den tit stopper et stykke tid når jeg vil se hvilke venner der er på og om jeg har fået beskeder? eller er det en fejl med Xboxen?
Mr. Kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1372


Indlægaf CaptainKicker » 5. jan 2008 18:15

Mr. Kaizer skrev:I Nordjylland er der selvfølgelig ingen problemer.
Eller, kan det være et problem med Live at den tit stopper et stykke tid når jeg vil se hvilke venner der er på og om jeg har fået beskeder? eller er det en fejl med Xboxen?


Det problem har jeg også. Nogen gange er de bedskeder jeg får kun halve, og det tager lang tid før jeg kan se venner/andre brugeres profil
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf BHFanatic » 5. jan 2008 18:18

Igen....kan ikke finde spil i GOW og kan ikke lave update i Forza 2. :shock:
Xbox 360 Slim 250GB|Xbox One 500GB + 4TB HDD|Xbox One Elite 1TB
BHFanatic
Niveau 4
 
Indlæg: 552
By: Næstved


Indlægaf Mitzurugi » 5. jan 2008 18:57

Der står der er en Update i alle mine spil, men jeg kan ikke downloade dem :?
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf Mendori » 5. jan 2008 21:58

Så f***** mit Xbox Live igen igen :cry: nu må de snart til at gøre noget!
Mendori
 


Indlægaf macho » 5. jan 2008 21:59

CaptainKicker skrev:
Mr. Kaizer skrev:I Nordjylland er der selvfølgelig ingen problemer.
Eller, kan det være et problem med Live at den tit stopper et stykke tid når jeg vil se hvilke venner der er på og om jeg har fået beskeder? eller er det en fejl med Xboxen?


Det problem har jeg også. Nogen gange er de bedskeder jeg får kun halve, og det tager lang tid før jeg kan se venner/andre brugeres profil


Har nøjagtigt det samme problem
macho
Niveau 7
 
Indlæg: 3648


Indlægaf Tupilak » 5. jan 2008 22:38

Jeg kan hellere ikke hente updates til spil. Surt.
Tredje Xbox sendt til rep. Det er utroligt ringe af Microsoft.
Tupilak
Niveau 5
 
Indlæg: 1107


Indlægaf Mendori » 5. jan 2008 23:04

Nu forstår jeg godt hvorfor folk fra USA sagsøger Microsoft. Vi er forbruger af en service som vi betaler penge for. De kan ikke leverer varen 100% som de selv siger. Og hvad for man af dem? MÅSKE et Arcade spil! Jamen hurra Microsoft :roll: Det er bare ikke godt nok :shock:

Men håber snart at Live kommer op igen for det her er ikke optimalt :)
Mendori
 


Indlægaf nonameneo » 5. jan 2008 23:08

Så kom der lige en klage afsted til Microsoft:

Hej Microsoft,

For, at undgå mulige misforståelser, så er dette ikke så meget en e-mail om hjælp.

Nu synes jeg i og for sig, at rigtig mange brugere har været rigtig meget tålmodige med Xbox Live, men nu må det snart være nok. Det er jo efterhånden ikke til, at spille spil via Xbox Live, for denne service har jo snart mere nedetid end oppetid. Det er virkelig skræmmende, at SÅ mange brugere betaler for en service, som på ingen måde leveres, med mindre man er heldig at tænde sin Xbox på et tidspunkt, hvor stort set ingen andre har fået samme idé. Vi gamere får undskyldninger som "Der er rekortmange tilslutninger til Xbox Live for tiden", "Aldrig før har vi oplevet så mange tilmeldinger" etc. Det eneste svar vi i og for sig kan komme med er: "Og hvad så? Så skal vi måske ikke længere forvente at modtage den vare, vi hver måned, trofast, betaler for?". Det kan jo ikke passe, at bare fordi der kommer mange kunder i butikken, så må man levere elendig service. At Microsoft tænker, at brugerne bliver gladere fordi der nu er tale om, at vi vil få foræret et Arcade-spil, er jo nærmest grinagtigt. Mange tak for forsøget, men hvis jeg skal være ærlig, så hellere nej tak. Må man have lov at spørge, hvad jeg dog skal bruge en Arcade-titel til, som jeg kan købe for 800 M$-point og som jeg formegentlig ikke kommer til, at spille overhovedet? Hvad med, om der blev givet nogle guldmedlemsskaber ud, så vi rent faktisk får, hvad vi ønsker og har betalt for - nemlig mulighed for, at spille med sine venner online. Det er den vare jeg har købt og det er den vare jeg forventer. Jeg går jo heller ikke ned og køber en bil og får dernæst at vide, at de ikke kan levere bilen, men de har fundet en sprit ny cykel som erstatning.

Jeg er klar over, at det ikke er Jeres supportafdeling der kan gøre det store til eller fra i denne sammenhæng, men det er trods alt det eneste sted vi gamere har mulighed for, at henvende os, når vi nu ikke selv kan få lov, at tale med dem, der har mulighed for, at sætte noget i værk med det samme.

Med, ret skuffede, hilsner

Martin Persson
nonameneo
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Indlægaf TagEnKiks » 5. jan 2008 23:09

Og hvad er det helt prcæis du vil med det brev ?
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Mendori » 5. jan 2008 23:11

nonameneo skrev:Så kom der lige en klage afsted til Microsoft:

Hej Microsoft,

For, at undgå mulige misforståelser, så er dette ikke så meget en e-mail om hjælp.

Nu synes jeg i og for sig, at rigtig mange brugere har været rigtig meget tålmodige med Xbox Live, men nu må det snart være nok. Det er jo efterhånden ikke til, at spille spil via Xbox Live, for denne service har jo snart mere nedetid end oppetid. Det er virkelig skræmmende, at SÅ mange brugere betaler for en service, som på ingen måde leveres, med mindre man er heldig at tænde sin Xbox på et tidspunkt, hvor stort set ingen andre har fået samme idé. Vi gamere får undskyldninger som "Der er rekortmange tilslutninger til Xbox Live for tiden", "Aldrig før har vi oplevet så mange tilmeldinger" etc. Det eneste svar vi i og for sig kan komme med er: "Og hvad så? Så skal vi måske ikke længere forvente at modtage den vare, vi hver måned, trofast, betaler for?". Det kan jo ikke passe, at bare fordi der kommer mange kunder i butikken, så må man levere elendig service. At Microsoft tænker, at brugerne bliver gladere fordi der nu er tale om, at vi vil få foræret et Arcade-spil, er jo nærmest grinagtigt. Mange tak for forsøget, men hvis jeg skal være ærlig, så hellere nej tak. Må man have lov at spørge, hvad jeg dog skal bruge en Arcade-titel til, som jeg kan købe for 800 M$-point og som jeg formegentlig ikke kommer til, at spille overhovedet? Hvad med, om der blev givet nogle guldmedlemsskaber ud, så vi rent faktisk får, hvad vi ønsker og har betalt for - nemlig mulighed for, at spille med sine venner online. Det er den vare jeg har købt og det er den vare jeg forventer. Jeg går jo heller ikke ned og køber en bil og får dernæst at vide, at de ikke kan levere bilen, men de har fundet en sprit ny cykel som erstatning.

Jeg er klar over, at det ikke er Jeres supportafdeling der kan gøre det store til eller fra i denne sammenhæng, men det er trods alt det eneste sted vi gamere har mulighed for, at henvende os, når vi nu ikke selv kan få lov, at tale med dem, der har mulighed for, at sætte noget i værk med det samme.

Med, ret skuffede, hilsner

Martin Persson


Hørt hørt!!! :D :lol:
Mendori
 


Indlægaf nonameneo » 5. jan 2008 23:12

Hvis ingen klager, sker der heller ikke noget... Det er meget fint, at folk sidder på diverse fora og brokker sig, men vil hellere opfordre alle til, at sende en klage til Microsoft, så der kan blive gjort noget NU!
nonameneo
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Indlægaf TagEnKiks » 5. jan 2008 23:12

nonameneo skrev:Hvis ingen klager, sker der heller ikke noget... Det er meget fint, at folk sidder på diverse fora og brokker sig, men vil hellere opfordre alle til, at sende en klage til Microsoft, så der kan blive gjort noget NU!


Nej! Tror også live er nede for evigt nu...
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron