Xboxlife forum

Xbox Live Status tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Sputte » 5. jan 2008 01:01

Det er også dødt her og jeg sejler gerne med "styrvolt" båden, jeg synes simpelthen det her er under al kritik!
Sputte
Niveau 1
 
Indlæg: 77


Indlægaf Ama » 5. jan 2008 01:04

Gutter. Hvor kan man se hvor lang tid man har tilbage af sit Xbox Live Gold abbonnement? Det vil jeg gerne se, for den renew'ede helt af sig selv, uden at jeg vidste det :(
Ama
Niveau 2
 
Indlæg: 149


Indlægaf Mendori » 5. jan 2008 14:29

Jeg kan ikke hente tema'er :(
Mendori
 


Indlægaf MichaelK » 5. jan 2008 14:42

Jeg kan ikke updatere mit Fifa08 som jeg lige har fået ind af døren. Dælme trist at man ikke engang kan spille sit spil single player pga. fejl ved Live. :sad:
MichaelK
Niveau 1
 
Indlæg: 51


Indlægaf POWER-XBOX360 » 5. jan 2008 14:50

hvilke fejlkoder for i?
POWER-XBOX360
Niveau 7
 
Indlæg: 3701

Brugeravatar

Indlægaf Mendori » 5. jan 2008 14:54

POWER-XBOX360 skrev:hvilke fejlkoder for i?


Min siger bare " Can't Download COD 3 Tema "
Mendori
 


Indlægaf POWER-XBOX360 » 5. jan 2008 14:55

okay jeg prøvede at downloade noget så lkom den med fejlkoden 8012000a
POWER-XBOX360
Niveau 7
 
Indlæg: 3701

Brugeravatar

Indlægaf PWS » 5. jan 2008 14:58

Sidder også i samme båd som jer andre, ville bare så gerne lige have et lille spil COD 4 :wink: , men den vil simpelthen ikke finde et spil :(

Håber sgu snart de for lavet noget ved det her, satme for dårligt man betaler for sådan en elendig service...
PWS
Niveau 2
 
Indlæg: 107
By: Aalborg


Indlægaf Mendori » 5. jan 2008 15:04

Jeg snakkede med Xbox Live support i går. Og jeg spurgte om man ville få noget nu hvor man ikke har kunne bruge Live. Og Han sagde bare " NEJ " Så siger jeg så til ham: " Det er da en dårlig service nu hvor vi betaler for Guld " Så siger han bare noget som jeg tænker VILDT NOK!!!! Som han siger " Det er bare surt " :evil: :evil: :evil:
Mendori
 


Indlægaf Rahny » 5. jan 2008 15:13

Mendori skrev:Jeg snakkede med Xbox Live support i går. Og jeg spurgte om man ville få noget nu hvor man ikke har kunne bruge Live. Og Han sagde bare " NEJ " Så siger jeg så til ham: " Det er da en dårlig service nu hvor vi betaler for Guld " Så siger han bare noget som jeg tænker VILDT NOK!!!! Som han siger " Det er bare surt " :evil: :evil: :evil:


En anden gang bed om hans navn og klag over ham :D
Rahny
Niveau 4
 
Indlæg: 443


Indlægaf MichaelK » 5. jan 2008 15:16

Mendori skrev:
POWER-XBOX360 skrev:hvilke fejlkoder for i?


Min siger bare " Can't Download COD 3 Tema "


Næstendet samme her

Bare "Can't download update".

Så ber den mig om at tjekke min netværks indstillinger. Kan kun se live som problemet eftersom det med opdateringer aldrig har været et problem for mig.
MichaelK
Niveau 1
 
Indlæg: 51


Indlægaf centric dk » 5. jan 2008 15:18

:evil:
Jeg kan kun downloade 98 % af alt på live. Inklusiv det jeg allerede har købt!!! ](*,) Har prøvet mange Arcade spil, trailer, tema, temaer, Gamer billeder, add-ons.

Da jeg lige har skiftet til ny box og større harddisk kan jeg ikke engang komme til at spille mine arcade spil offline da jeg ikke kan hente dem. #-o Flot MS...
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Indlægaf skitzofraen » 5. jan 2008 15:18

Det er ved at være så langt ude, at alle burde opsige deres guld kontoer i protest....
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Tbigum » 5. jan 2008 15:26

centric dk skrev::evil:
Jeg kan kun downloade 98 % af alt på live. Inklusiv det jeg allerede har købt!!! ](*,) Har prøvet mange Arcade spil, trailer, tema, temaer, Gamer billeder, add-ons.

Da jeg lige har skiftet til ny box og større harddisk kan jeg ikke engang komme til at spille mine arcade spil offline da jeg ikke kan hente dem. #-o Flot MS...


Selvom du havde hentet dem, så kunne stadigvæk ikke spille dem, da man skal være Online for at spille dem, endnu flottere :roll:
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf centric dk » 5. jan 2008 15:30

Tbigum skrev:Selvom du havde hentet dem, så kunne stadigvæk ikke spille dem, da man skal være Online for at spille dem, endnu flottere :roll:

Jeg er online. Kan da i hvert fald se hvad vennelisten spiller. Kan man ikke engang spille sine arcade spil når de lægger på harddisken?
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron