Xboxlife forum

Nogle er de værste eksempler...

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Nogle er de værste eksempler...

Indlægaf SlugZ » 22. feb 2004 01:47

I vores tidligere debat, som nu er lukket, snakkede vi meget om, hvor lam "konsolkrigen" egentlig er.
Her vil jeg vise jer nogle af de værste eksempler på fortabte sjæle, som ikke har andet at give sig til end at svine andres konsolvalg til.

http://forum.gamesector.dk/viewtopic.ph ... sc&start=0

Jeg forlanger ikke i deltager i debatten - jeg synes bare I skulle se, hvor skræmmende virkeligheden er.
SlugZ
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf TuxPower » 22. feb 2004 03:14

Jeg synes ikke den er så slem, jeg har læst dem der er værre.
ThunderBitch og dig (SlugZ) har da en god, lang og sober diskussion. Der er selvfølgelig altid nogen der tror, at hvis de bander får de deres pointe bedre igennem.
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf Alex DK » 22. feb 2004 08:48

Så er de jo godt, at der findes alternativer til Gamesectors forum, hvor det er muligt at føre sobre diskutioner påtrods af folks konsol valg, ikke er ens...
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 22. feb 2004 09:17

Jeg synes nu heller ikke konsolkrigen er så værst.

Og når man begynder, at snakke om alle 3 konsoller i et topic er det klart, at det bliver til en længere diskution. Det er sket på flere forums end bare gamesector's.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 22. feb 2004 10:06

Jeg synes faktisk også det kan være meget sjovt at have en knsol krig på et forum ;)
Bortset fra når PC-folket begynder at blande sig så bliver det pludselig meget sværere ^^

*UPDATE*

Ikke for at bagtale men lol da det her var sjovt ^^ Heh... Fæ Hunden. Han blev så også kørt ned derinde :) Btw, slugz hvis du anser det her som den samme form for "bagtaling" som der var før ved Gameplanet, så sig bare til så sletter jeg det ;)

OOOOOOOK jeg har så mange argumenter for at PS2 er LAAAAAAAANNT bedre end XBOXEN at der ikke er plads til det hele her (hvornår får det her forum dog en realtime voice chat?)
1. Controlleren: min personlige mening er at PS2'ens joystick er langt det bedste. Dens knapper er meste logisk placeret, man holder bedre på den, osv. Jeg synes også at PS2 joysticket er især langt bedre til platform spil, bil spil, og fps spil.
2. Online funktionen: Jeg kan ikke se den synderlige forskell på de to adaptere end at det er gratis på PS2 (untagen lige at betale for adapteren som kun koster 300 kr.) XBOXENS koster penge mens man spiler og er derfor meget dyrere.
3.Designet.
4.Meget større spil udvalg.
5.XBOXEN har en større procesor end PS2'en men den har ikke så meget hukomelse. PS2'en har 128, XBOX'en har kun 64.
6.Splintercell: jeg har lagt mærke til at UBI har lagt en masse ekstra guff til PS2'en fordi det kom en del senere. Flere baner, et nyt våben, og noget ekstra materiale.

Det var en lille del af mine argumenter. Og må PS2 læve lykkeligt til sine dages ende (bliver nok indtil PS3 udkommer Der vidst skulle være 12 gange stærkere end PS2'en) Og må XBOXEN rådne i helvede.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf SlugZ » 22. feb 2004 18:08

Det eneste sjove ved konsolkrige er at nedgøre og modargumentere de stakkels fjolser.

Jeg ser det ikke som bagtaling, da der ikke bliver sagt noget ondt.
SlugZ
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf Ryo » 23. feb 2004 12:10

Lad os nu bare indse det, her i dødperioden for spiludgivelser er der kun en ting at lave........nemlig svine de andre møgkonsoller mest muligt til!

På den måde opnår man sammenhold nu når man ikke har de helt store titler at henvise til. For når spil som Halo 2 kommer så har Xbox jo vundet ingen tvivl om det :D
Ryo
Niveau 4
 
Indlæg: 322


Indlægaf phAge » 23. feb 2004 15:36

OOOOOOOK jeg har så mange argumenter for at PS2 er LAAAAAAAANNT bedre end XBOXEN at der ikke er plads til det hele her (hvornår får det her forum dog en realtime voice chat?)
1. Controlleren: min personlige mening er at PS2'ens joystick er langt det bedste. Dens knapper er meste logisk placeret, man holder bedre på den, osv. Jeg synes også at PS2 joysticket er især langt bedre til platform spil, bil spil, og fps spil.
2. Online funktionen: Jeg kan ikke se den synderlige forskell på de to adaptere end at det er gratis på PS2 (untagen lige at betale for adapteren som kun koster 300 kr.) XBOXENS koster penge mens man spiler og er derfor meget dyrere.
3.Designet.
4.Meget større spil udvalg.
5.XBOXEN har en større procesor end PS2'en men den har ikke så meget hukomelse. PS2'en har 128, XBOX'en har kun 64.
6.Splintercell: jeg har lagt mærke til at UBI har lagt en masse ekstra guff til PS2'en fordi det kom en del senere. Flere baner, et nyt våben, og noget ekstra materiale.

Det var en lille del af mine argumenter. Og må PS2 læve lykkeligt til sine dages ende (bliver nok indtil PS3 udkommer Der vidst skulle være 12 gange stærkere end PS2'en) Og må XBOXEN rådne i helvede.


Ham her skulle fanme bitchslappes ned i den mørkest afkrog af helvede - så retarderede menneske har INGENTING at gøre ved hverken en konsol, eller en PC.

Men han illustrerer faktisk meget godt det største problem ved konsol vs konsol-diskussioner: evnen til at smide facts, tal og realiteter ud af vinduet, og så finde på nogen nye der passer bedre ind i eens argumentation ("PS2'en har 128, XBOX'en har kun 64"). SMACKTARD!!!

Jeg har set PS2 fanbois hævde at PS2´en er kraftigere end Xboxen, og Xbox fanbois hårdnakket holde fast ved at der er lige så mange spil til deres konsol, som til PS2. Hvis folk bare ku sige "JEG kan bedst li MIN konsol, da den bedst opfylder de krav JEG stiller til den", så var vi sgu nået langt.
Eksempelvis kan JEG godt lide at se på cutting-edge grafik, samt game online - og er ret ligeglad med spiludvalget, så længe der er en håndfuld superfede spil at vælge fra. Ydermere er jeg ligeglad med FF og de andre PS2-exlusives, men glæder mig som et lille barn til:

Halo 2
Full Spectrum Warrior
Sudeki
Fable
BC
Ninja Gaiden
Jade Empire
Fable

og tons flere. Derfor gamer JEG Xbox, og hvis der er nogen PS2 fan-dyr der har noget imod det, så kan de komme med DERES mening - på en ordentlig og saglig måde. Eller get the fuck outta my face.

phAge
Senest rettet af phAge 23. feb 2004 16:28, rettet i alt 1 gang.
Khanivore is climbing out of its life-support pod.
phAge
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf raabhimself » 23. feb 2004 15:46

Hurra!

Endelig en der kan se lyset!! en smagssag! wee! du burde få en medalje, nææh to faktisk...

Jeg er SÅ træt af de endeløse diskussioner om hvilken konsol der er bedst.. hvorfor opgiver de ikke bare?! man kan jo ikke ændre den anden parts mening på nogen måde alligevel (ps 2 hardcore teddybear fans den her er til jer!). Jeg er begyndt at få den holdning til alle de skod bananer (ikke alle, men dem som er helt derude hvor ikke engang tågehorn og fakler hjælper) der sidder og kæfter om deres kaffemaskine har en større kompetence end den konsol som modstanderen nu har!! AARGH! ta en kiks og prop den et sted hen som ikke engang du selv tør besøge....

Denne her er ikke rettet til alle ps2 gamere, men jeg syntes bare Ps2 fans (hardcore teddybear fans) er SÅ svære at diskutere med... ved ikke hvorfor.. som om Sony har puttet "Mind Controllers" i dem..

Luftede lige ud... 8)
Senest rettet af raabhimself 23. feb 2004 16:00, rettet i alt 5 gange.
Billede
raabhimself
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Indlægaf Anastacio » 23. feb 2004 15:47

Godt sagt phAge og du har mere end ret!
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 23. feb 2004 15:51

Har du også skrevet det inde på det andet forum? Det burde du i hvert fald :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf phAge » 23. feb 2004 16:27

Buktu skrev:Har du også skrevet det inde på det andet forum? Det burde du i hvert fald :)


Gider ikke til til at oprette endnu en forum-profil, men feel free to use it hvorend i måtte støde på tards og fanbois - uanset hvilken konsol de nu er gift med...

phAge

PS: Paasch - har Bizarre virkelig givet dig lov til at nuppe deres avatar :)?
Khanivore is climbing out of its life-support pod.
phAge
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf Alex DK » 23. feb 2004 19:15

phAge skrev:PS: Paasch - har Bizarre virkelig givet dig lov til at nuppe deres avatar :)?

Ja, fordi jeg mester alle deres udgivelser til perfektion :wink:
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf phAge » 23. feb 2004 19:23

Paasch skrev:
phAge skrev:PS: Paasch - har Bizarre virkelig givet dig lov til at nuppe deres avatar :)?

Ja, fordi jeg mester alle deres udgivelser til perfektion :wink:


Godt så - sku bare lige chekke...

Kan være at du ser mig i bakspejlet een af dagene - det er mig der wiper lige før målstregen... :D

phAge
Khanivore is climbing out of its life-support pod.
phAge
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf Alex DK » 23. feb 2004 19:29

Det er ved at være et stykke tid siden jeg har spillet PGR2, da spillet ikke rigtigt byder på de store udfordinger når først Celebra speed 12en er unlocked :/
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron