Xboxlife forum

xbox-live.dk??

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

xbox-live.dk??

Indlægaf Gæst » 1. jan 2004 13:21

Var det egentligt meningen at xbox-live skulle lukke nogle dage før årsskiftet???
Gæst
 


Indlægaf Specialty » 1. jan 2004 14:03

Hvad jeg havde fået af vide skulle det først overtages 1. januar. Men det blev overtaget allerede d. 28 december. =(

Men sådan kan det gå.

Overraskende nok var det så gamebitz der havde været ude med riven og høste domænet.

Specialty..
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Gæst » 1. jan 2004 18:39

Undrer mig bare over at der ikke er lagt op til nogen gamertagdatabase her på siden - kan ikke se nogle links .......
Whatever xboxworld.dk kommer snart med en gamertagdatabase, ifølge denne nyhed http://xboxworld.dk/index.php?view=nyhed&id=113 - lover godt sq godt.
Gæst
 


Indlægaf Specialty » 1. jan 2004 20:02

lige nu er vores gamertag database integreret i forummet. Du kan se på folk profiler at deres gamertag bliver vist under deres navn når de skriver post osv. Du kan også gå ind i Tilmeldte Brugere og se alle gamertags.

Yderligere kommer der snart en funktion til forsiden hvor du kan søge efter gamertags også få vist brugerens profil.

Dvs. hvis du gerne vil have dit gamertag på så opret din profil på forummet.

Er der flere funktioner du vil savne må du endelig skrive så kigger vi på det.

Evt. kan du prøve at klikke lige under denne tekst på knappen Profil så vil der stå mine oplysninger om Xbox Live og hvilke spil jeg har.

Specialty..
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf d0minat0r DK » 3. jan 2004 19:40

Gæst skrev:Undrer mig bare over at der ikke er lagt op til nogen gamertagdatabase her på siden - kan ikke se nogle links .......
Whatever xboxworld.dk kommer snart med en gamertagdatabase, ifølge denne nyhed http://xboxworld.dk/index.php?view=nyhed&id=113 - lover godt sq godt.


Hvem fanden gider bruge det der site? når vi jo har sådan et fint site nu?

det er virkelig godt lavet!!!!!!! :wink:
d0minat0r DK
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf DRHooKDK » 3. jan 2004 23:01

dominator du får folk til at græde snot med sådanne bemærkninger!
Billede
DRHooKDK
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Indlægaf Gæst » 4. jan 2004 08:17

d0minat0r DK skrev:
Gæst skrev:Undrer mig bare over at der ikke er lagt op til nogen gamertagdatabase her på siden - kan ikke se nogle links .......
Whatever xboxworld.dk kommer snart med en gamertagdatabase, ifølge denne nyhed http://xboxworld.dk/index.php?view=nyhed&id=113 - lover godt sq godt.


Hvem fanden gider bruge det der site? når vi jo har sådan et fint site nu?

det er virkelig godt lavet!!!!!!! :wink:


LOL! Hva fejler det site? - jeg har da fundet mere indhold der, end her!
Gæst
 


Indlægaf JimPP » 4. jan 2004 11:24

Gamebits har udover det været ude og købe en del domæner :)

www.gameon.dk - danmarks ældste Playstation side er også lukket, og der linkes nu til Gamebits... irriterende men meget smart pr. ;)
JimPP
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf d0minat0r DK » 4. jan 2004 19:18

Bare fordi folk kommer der ind betyder de ikke at de køber!!! og så er det også billigere at købe fra udlandet!
d0minat0r DK
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf DRHooKDK » 4. jan 2004 19:26

ja da jeg kom ind på gamebits der lukkede jeg det bare!
Billede
DRHooKDK
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Indlægaf d0minat0r DK » 4. jan 2004 20:07

Anonymous skrev:
d0minat0r DK skrev:
Gæst skrev:Undrer mig bare over at der ikke er lagt op til nogen gamertagdatabase her på siden - kan ikke se nogle links .......
Whatever xboxworld.dk kommer snart med en gamertagdatabase, ifølge denne nyhed http://xboxworld.dk/index.php?view=nyhed&id=113 - lover godt sq godt.


Hvem fanden gider bruge det der site? når vi jo har sådan et fint site nu?

det er virkelig godt lavet!!!!!!! :wink:


LOL! Hva fejler det site? - jeg har da fundet mere indhold der, end her!


Ja da det er et ældre site! og så tag at blive medlem :P
d0minat0r DK
Niveau 4
 
Indlæg: 313



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron