Xboxlife forum

Trussel

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Er det en trussel( på den pæne måde)

Ja
5
16%
Nej
18
58%
Måske
6
19%
Måske bliver Apextreme konsollen det store
2
6%
 
Afgivne stemmer : 31

Trussel

Indlægaf stuckpizza » 20. feb 2004 15:18

Er den kommende konsol Phantom en trussel(altså, er det sådan at alle køber den og forlader alle de konsoller som vi kender dem.)? :?
Jeg vil nemlig ikke synge sidste vers :-({|=
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf Buktu » 20. feb 2004 15:24

Nej det ved gud den ikke gør. Jeg har endnu ikke set nogen der har sagt "Jaa den ser vildern fed ud! Den skal jeg sq have!"... For det er jo bare en PC... Den kan køre PC spil.. Ingen specielle udviklere til maskinen... Mega skod.. Og så den størrelse (OMG nu lyder jeg som PS2 fans der snakker om Xbox : :? )

Alle jeg har set har sagt "Lol den ser latterlig ud..." eller "Hmm... Måske kunne den blive god.. Men tvivler...."
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf stuckpizza » 20. feb 2004 15:25

ohm.. okay tak for dit svar. :wink:
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf Anastacio » 20. feb 2004 15:31

Phantom kommer slet ikke til at sælge igennem. For det første kan man kun købe den over nettet og alle spillene over nettet. Og mange af spillene til konsollen er nu cancelled og det bedste spil på maskinen hardware mæssigt er DRIV3R. Og det er faktisk også det nyeste, ellers for konsollen spil som kom til PS1 og de helt gamle konsoller. Så det er et 100% NEJ jeg har stemt på.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Gunman » 21. feb 2004 15:53

Jeg siger også nej! Dem som laver phantom er jo heller ikke "kendte" lige som microsoft eller sony. Jeg har heller ikke hørt reklamer for den eller noget... hvis man ikke søger efter den høre man ikke om den.
Gunman
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Indlægaf SlugZ » 21. feb 2004 18:15

Selvfølgelige bliver den en trussel. Enhver konsol på markedet er en trussel for de andre.

Om den får succes er en anden sag. Jeg tror da nok der er mange der er interesseret i den, når den kommer. Jeg kan i hvert fald ikke se hvad der er galt med den.

Den får jo spil ligesom alle de andre konsoller og der skal nok også komme nogle only-titler. Størrelsen er et meget dårligt argument, for størrelsen kan jo sådan set være total ligegyldig.

At man skal købe maskinen og spillene over nettet synes jeg da er et spræng foran alle de andre konsoller. Derved opnår firmaet bag den også bedre regnskaber, da de ikke skal producere konsoller nok til hver butil på verdensplan.

Jeg synes den er fed, men det er jo bare min mening. Den er i hvert fald ikke lige så grim som GameCube og kedelig som PS2.
SlugZ
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf Alex DK » 21. feb 2004 18:23

Nej, den bliver helt sikkert ikke en trussel mod konsolerne, og det er nok også tvivlsomt om den bliver en holdbar forretning, med den måde den bliver promoveret på, samt den kun bliver mulig af anskaffe via nethandel. Hele konceptet virker som om det udelukkende henvender sig til den befolkningsgruppe, der er for "dumme" til at installere spil på en pc.
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 21. feb 2004 19:07

Ups, vidste ikke lige det var ApeXtreme konsollen vi snakkede. Den bliver ikke en trudsel efter min mening, slet ikke.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Gunman » 22. feb 2004 02:11

Stuckpizza skrev:Er den kommende konsol Phantom en trussel(altså, er det sådan at alle køber den og forlader alle de konsoller som vi kender dem.)? :?
Jeg vil nemlig ikke synge sidste vers :-({|=


game killer skrev:Ups, vidste ikke lige det var ApeXtreme konsollen vi snakkede. Den bliver ikke en trudsel efter min mening, slet ikke.


Hvilken konsol snakker vi om? Vi snakker om Phantom.. ik?
Gunman
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Indlægaf Peet » 23. feb 2004 22:21

(Jeg taler om Phantom her...)

Jeg har stemt Nej, da jeg for det første ikke har hørt noget som helst reklame eller lign. for den, og for det andet har jeg svært ved at forestille mig at den virkelig bliver til noget..

Men jeg kan godt tage fejl.
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf phAge » 23. feb 2004 23:06

Phantom er lige præcis hvad den er - et spøgelse, og den bliver ALDRIG nogen reel trussel for Sony, MS eller Nintendo. For den sags skyld, så tvivler jeg op at den nogensinde bliver lanceret - hele historien stinker LANGT væk af hoax - bare check dette link.

phAge
Khanivore is climbing out of its life-support pod.
phAge
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf Salleman » 23. feb 2004 23:56

Jeg stemte at ApeXtreme konsollen kan gå hen og blive til en trussel... Og dog. Jeg mener ikke at Apex's konsol kommer til at sælge de andre konsoller ud, men jeg mener at det system den bygger på vil blive en seriøs konkurrent til de etablerede konsolmærker. Nemlig en pc i konsol udgave.. Hele ideen med at lave en PC der fungerer som en konsol er virkelig genial ide synes jeg. Jeg tror ikke at den "traditionelle" konsol ryger ud af markedet, men jeg tror at mange vælger at købe en PC konsol istedet, da den giver nogle muligheder og et udvalg af spil der simpelthen ikke er muligt på en traditionel konsol.. Jeg overvejer da seriøst a købe en maskine med DISC teknologi når det engang kommer til Danmark.
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332


Indlægaf phAge » 24. feb 2004 00:29

Dude - hvor meget har du læst om ApeXtreme? I et interview med een af chefudviklerne bag projektet, indrømmer han at selv på den bedste version (der kommer 2) vil spil som Hidden and Dangerous 2 hakke *en del* - og det er et spil der har været på markedet i et stykke tid. Konsollen er ikke engang op gaden endnu.

Jeg skal sføli ikke gøre mig klog på hele konsol-markedet, men jeg tror at folkene bag AE får sig en grim overraskelse. Hvis man vil spille konsol (fra sin sofa, med en cola og en flok kammerater) så har den intet på Xboxen, og hvis man vil lege med PC (seriøse opgaver, surfe, downloade pr0n...) - så har den intet på PC.

Kort sagt - med så svage hardware specifikationer vil den aldrig kunne være en rival til Xboxen, og de PC-only titler der kommer til den, vil se bedre ud på en ægte PC. Tror at den går samme vej som Phantom - straight down the drain.

Ku selvfølgelig ta fejl.... :D

phAge
Khanivore is climbing out of its life-support pod.
phAge
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf rasmus » 13. mar 2004 13:50

Gunman skrev:Gunman skrev Jeg siger også nej! Dem som laver phantom er jo heller ikke "kendte" lige som microsoft eller sony. Jeg har heller ikke hørt reklamer for den eller noget... hvis man ikke søger efter den høre man ikke om den.
heeelt ærligt ringenes herre blev da heller ikke instrueret af en kendt instruktør men den er verdens bedste :D
rasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 346


Indlægaf Buktu » 13. mar 2004 13:52

Nej, men der var der massiv reklmekampagne, og et utroligt stort budget. To ting som Phantom nok mangler.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 93 gæster

cron