Xboxlife forum

Ikke så udbredte spil...

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Ikke så udbredte spil...

Indlægaf GrillBillerDK » 15. feb 2004 22:22

he.

nu er jeg ved at være lidt træt af at alt går op i PGR2, Rainbow six 3 og Halo2.

man får den opfattelse at xbox kun lever pga de spil.

så nu vil jeg prøve med noget "nyt" her på denne side.. noget som ikke rigitg virkede inde på Gamereactor forumet.. hehe.


Xbox har rigtig mange spil ude på markedet nu, men man hører kun folk tale om Halo, PGR2 og R63.
men der må jo være folk som også har købt spil som XIII, SteelBattalion, BMXXX, Dino Crises3, Confilict Desertstorm 2, Otogi, Phantom Crash... osv.

fortæl os om dit køb af et spil du vidste ikke var blandt de mest ventede titler, men købte.

for mit vedkomme var det
SteelBattalion. pga. det så fedt ud.. og at jeg elsker Simulator spil.. hvilket gjorde det mere spændende med det monster joystik med 40 knapper 2 stik og 3 pedaler Slå den.
Jeg skal da helt klart også have SteelBattalion Line of contact.

Der var også The Thing.
det var mest pga. det var et Horror spil som stammede fra en kult klassiker af samme navn.
spillet var dog hurtigt gennemført.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Playkid » 15. feb 2004 22:59

Jeg har faktsisk gjort mange af den slags køb.
Bl.a. Hunter: the Reckoning og Redeemer, et hach'n slach spil som jeg finder extremt underholdende med en kammerat.

Steel Batallion befinder sig også på min hylde, men jeg har sat det til side da jeg ikke kunne klare en vis mission.

Kung Fu Chaos var/er også et rigtigt godt køb hvis man vil underholdes, det lille hurtige ninja spil fungerer godt i multiplayer og humoren er også rigtigt god:)
Playkid
 


Indlægaf GrillBillerDK » 15. feb 2004 23:08

Det skal da også lige siges at min liste er meget lang så jeg valgte kun lige at nævne 2 spil i farten.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Hubbi » 15. feb 2004 23:13

Jeg har købt Yager men har ikke rigtigt haft tid til at spille det endnu.Den titel hører man jo ikke så meget om :)
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 16. feb 2004 09:00

Jeg ville nok godt spille sådan nogle spil... Hvis jeg havde råd! Jeg har desværre kun råd til de mest kendte. Nogen som virkelig er Must have. Derfor bliver min, og sikkert også mange andres, opmærksomhed drejet mod spil som PGR2 og lignende... Sørgeligt men sandt :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Ryo » 16. feb 2004 09:44

Nice topic

Jeg købte Phantom Crash for 92kr og regnede egentlig med at det ville være dårligt, men det er faktiskt kanon sjovt så det er jeg meget glad for
Ryo
Niveau 4
 
Indlæg: 322


Indlægaf btkiller » 16. feb 2004 09:52

ja det var bilig :shock:
btkiller
Niveau 0
 
Indlæg: 24

Brugeravatar

Indlægaf Thomas » 16. feb 2004 11:42

jeg købte Serious Sam for 150. det ligner pc versionerne ret meget.
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf Playkid » 16. feb 2004 11:46

Hvilket er godt eller dårligt?
Playkid
 


Indlægaf Anders chr pedersen » 11. mar 2004 11:41

YAGER er faktisk et godt spil, jeg købte det i netto for 100kr. den har lidt charme.

men spil som Genemi onimusa, unreal t, desert storm 1. er faktisk nogle klassespil, der klares for billige penge. dem kan man købe i MERLIN for ca. 150-200 kr. :wink:
Anders chr pedersen
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf Alex DK » 11. mar 2004 15:00

Jeg har lige købt Beyond good & evil med 50% rabat på CdWOW, altså til 125kr. Salgsmæssigt har spillet ikke fået den store succes, og det er påtrods af, at BG&E er en af de bedste udgivelser i denne generation. Det beviser bare at man som publisher, ikke fuldstændigt kan undlade at promovere en titel, ligegyldigt hvor mange kvaliteter det besider. En fejl som UbiSoft nok ikke begår igen. Dette spil kan ikke andet end anbefales, især ikke når den vejledende udsalgspris kun er 250kr
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf Blaine » 11. mar 2004 21:18

Hvordan har du fået 50% rabat?
Blaine
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf acidburn dk » 11. mar 2004 21:27

og så findes der jo intet bedere end: blinx: the time swepper :lol:

det er faktisk ret grineren :P
acidburn dk
Niveau 3
 
Indlæg: 215


Indlægaf Anastacio » 11. mar 2004 21:30

Blinx bliver ensformigt Acid.

Blinx er faktisk kendt for at være et ret så lamt spil og så bliver det godt nok ensformigt. Der er faktisk ingen variation i banerne.

Og hurtigt gennemført er det også.

Så det er ikke de store summer værd.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Alex DK » 11. mar 2004 21:50

FoZo skrev:Hvordan har du fået 50% rabat?


Jeg har handlet en del med den pågældende side, men da jeg ikke har handlet med dem i 2004, fik jeg en mail om at jeg fik 50% rabat på mit næste køb, da de ville sikre sig, at grunden til at jeg ikke havde handlet med dem var at jeg var utilfreds med deres service.
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron