Xboxlife forum

hjælp til xbox live............

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

hjælp til xbox live............

Indlægaf hansi » 15. feb 2004 18:16

hej

jeg har snart konfirmation og får en xbox.....men jeg vil gerne vide ALT om xbox live.......

hvad er et start kit????????
hvor meget koster det????
hvordan for man oprettet det???
hansi
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf Buktu » 15. feb 2004 18:21

Den her burde nok være under "Xbox Live" sektionen.. Men Wtf...

Et Starter kit er det du køber første gang. Der er en installations CD med nogle demoer og en communicator (Headset). Du skal bare komme Cd'en i Xbox og så lade den installere Xbox Live.

Starter kit koster 500 kr. og det koster så også 500 kr. om året at forblive på Live.

Du opretter ved at følge instrukserne den giver dig. Men husk! Du SKAL bruge et internationalt Kredit kort som Visa, Visa Electron ( Visa for unge), eller Mastercard. Eller kan du ikek komme på Live. Dankort duer ikke.

Håber det hjalp :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf hansi » 15. feb 2004 18:23

ja det gjorde det da men er det bindene......for jeg synes 500 kr om året er lige i overkanten....hvis jeg nu ikk spiller hele tiden
hansi
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf Buktu » 15. feb 2004 18:24

Det er bindene. Men husk at du får et år gratis med når du køber starter kit.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf hansi » 15. feb 2004 18:26

hvor lang tid er det bindene?????
hansi
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf hansi » 15. feb 2004 18:26

hvor lang tid er det bindene?????når du køber et start kit???skal man købe et start kit????
hansi
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf Buktu » 15. feb 2004 18:31

Du skal bruge et starter kit for at komme på Live ja. Starter kittet får du et år gratis... Så du har et helt år til at pare 500 sammen igen :)

Og btw, så husk at bruge Rette knappen nederst i dine indlægge til at rette på et indlæg du har skrevet før.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf hansi » 15. feb 2004 18:34

okay


usp..sorry :oops: og tak for hjælpen.. :lol: ..
hansi
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf Buktu » 15. feb 2004 18:37

No Problem held og lykke med det ;)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf LaKerS » 15. feb 2004 21:22

hvordan kan man fende Ip Adresse
LaKerS
Niveau 1
 
Indlæg: 66

Brugeravatar

Indlægaf GrillBillerDK » 15. feb 2004 21:52

man har ikke behov for at vide en ip adresse for at spille på Xbox Live
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf L1 Solid » 16. feb 2004 18:54

Og sidst men ikke mindst SKAL du have bredbånd(256k eller over) for at kunne bruge live.
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf hansi » 16. feb 2004 19:00

er det til pc en eller hvad :?: :?:
jeg har bredbånd til pc en men hvordan for jeg forbindet xboxen til mit bredbånd :?: :?:
hansi
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf Buktu » 16. feb 2004 19:54

Der sidder et stik fra modemet til computeren. Enten skal du komme det stik i en Router og lave netværk så alle computerne på netværket får det samme internet. Omme bagi i Xboxen er det muligt at sætte det samme stik i som der sidder i en PC hvis der er direkte intrenet forbindelse eller netværk. Mere skal der ikke gøres.

Hvis du da forstod noget af det jeg lige skrev :S
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf hansi » 17. feb 2004 18:26

jamen det gjorde jeg da vi har også en router (lan forbindelse)


tak for svarende.......
hansi
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster

cron