Xboxlife forum

Netto

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Basse DK » 7. feb 2004 02:03

Kense skrev:ved at jeg tager nogle spil med hjem fra arbejde i morgen. når vi skal sætte tilbudsvare op


Well, dette bør vel egentlig være sidste post i dette emne da det er lidt tyndslidt efterhånden. Jeg vil heller ikke køre mere i hvad jeg mener/syntes at Kense mener,

Men ifølge citatet taget fra Kense, falder sætninger som " tager spil med hjem fra arbejde " samt " når vi skal sætte tilbudsvare op " lige i øjnene.

Hvad vil du sige til det Rebel???

Basse DK
Basse DK
Niveau 4
 
Indlæg: 538


Indlægaf Anastacio » 7. feb 2004 11:28

Er der nogen af jer, der har været nede og se, hvilke spil de har i Netto nu?
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Azbox » 7. feb 2004 13:03

her i netto har de slet ikke nogen spil!! men hvis de havde havde jeg allerede købt nogen :wink:
Billede

Tjek lige min hjemmeside og mens du er der så opret dig lige :) http://azaiyadidk.proboards34.com/index.cgi
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Indlægaf Kense » 8. feb 2004 00:16

i min netto fik kun kun 4 forskellige spil. kan huske de 2. ford racing 2 og moto gp... kan ikke huske hva de 2 andre hedder
Kense
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf Rebelheart » 8. feb 2004 00:24

Basse DK skrev:
Kense skrev:ved at jeg tager nogle spil med hjem fra arbejde i morgen. når vi skal sætte tilbudsvare op


Well, dette bør vel egentlig være sidste post i dette emne da det er lidt tyndslidt efterhånden. Jeg vil heller ikke køre mere i hvad jeg mener/syntes at Kense mener,

Men ifølge citatet taget fra Kense, falder sætninger som " tager spil med hjem fra arbejde " samt " når vi skal sætte tilbudsvare op " lige i øjnene.

Hvad vil du sige til det Rebel???

Basse DK


Har du spist din kiks :?: :twisted:
Rebelheart
Niveau 0
 
Indlæg: 39

Brugeravatar

Indlægaf Basse DK » 8. feb 2004 13:50

Tjae, mod så gode argumenter må jeg vel bøje mig.... :roll:
Basse DK
Niveau 4
 
Indlæg: 538


Indlægaf Hubbi » 8. feb 2004 17:57

Er der andre end Kense,som har været nede og kigge i deres lokale Netto for,at se hvilke titler de har ? Ofte sætter de jo tilbuds varerne frem om Søndagen (dem der har åbent om søndagen) vel og mærke :)
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf Ryo » 9. feb 2004 09:21

Jer der har været i Netto, skriv lige og fortæl hvad i har købt og hvad de havde?

Jeg havde desværre ikke selv tid til at komme derover.
Ryo
Niveau 4
 
Indlæg: 322


Indlægaf Hubbi » 9. feb 2004 09:36

Jeg har lige været dernede,og fået Moto GP + Yager.Udvalget var dog det ringeste jeg nogensinde har set når foretningskæder reklamerer for spil på udsalg.Det eneste spil de havde foruden dem jeg købte - var Red Faction 2 til Xbox.Ellers havde de Grand theft Auto 3 og et par andre PS2 og PS1 spil... :(

Man skulle tro at Netto´s egne folk måske har raget alt det gode til sig selv... :roll:

Og der var kun 1 eksemplar af hvert spil :evil:
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf Hubbi » 10. feb 2004 21:19

Tv2 nyhederne havde i dag et indslag om Aldi som havde haft en Medion dvd brænder til 899 kr som udsalgs vare.Aldi foretningen havde taget 10 stk hjem,men problemet var bare at 6 stk af dem allerede var købt af Aldi´s medarbejdere inden tilbudet kom ud til kunderne.Som loven er idag er det ikke ulovligt,men forbrugerrådet vil kigge på sagen så det ikke kan lade sig gøre i fremtiden,at en butiks egne folk har adgang til tilbud før kunderne også har det.

Egenlig det samme som Kense har bekræftet :?
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 10. feb 2004 21:24

Det er kraft eddeme for meget.. Det kan ikke passe at de både skal have lløn OG førsteret til alt i butikken.... :roll:
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Hubbi » 10. feb 2004 21:36

nej,jeg synes også at den "frynsegode" skal slettes i personale håndbogen :wink:
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron