Xboxlife forum

Få lavet xboxen før den går i stykker ?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf POWER-XBOX360 » 3. jul 2007 00:21

også her
POWER-XBOX360
Niveau 7
 
Indlæg: 3701

Brugeravatar

Indlægaf tola5 » 3. jul 2007 00:24

Mr. White skrev:Så slemt er det altså heller ikke, jeg kan sagtens forstå hvad han skriver .. :?


tak for det og også tak til dig Power, men må nok snart akende at der i genmen snit i 1/6 post er sådan en kormentar som den Sethos88 kom med
tola5
Niveau 5
 
Indlæg: 880


Indlægaf badehaette » 3. jul 2007 00:52

tola5 skrev:
Teluc skrev:
tola5 skrev:ja :lol: og i pransipet kunne alle 360 i danmark går i støker, og så stari havde en laver % på verdensplan så mænden er den samme vis i forstå

Naaah.. egentlig ikk'?


NintendoB sage han kente mange hvor 360 var gået i styker, og det var det han bygget sin 8 ud af 10 xbox går i styker så siger jeg at vis man er exstram uheldi så kunne alle xbox i danmark går i styker men så vis alle i usa ikke gør så vil det give det samme i % ved godt lige det her ikke holder men vis i fårstå iden i det :wink:

Billede
Billede
50 cent
badehaette
 
Indlæg: 2935


Indlægaf Ragone » 3. jul 2007 01:15

badehaette skrev:
tola5 skrev:
Teluc skrev:
tola5 skrev:ja :lol: og i pransipet kunne alle 360 i danmark går i støker, og så stari havde en laver % på verdensplan så mænden er den samme vis i forstå

Naaah.. egentlig ikk'?


NintendoB sage han kente mange hvor 360 var gået i styker, og det var det han bygget sin 8 ud af 10 xbox går i styker så siger jeg at vis man er exstram uheldi så kunne alle xbox i danmark går i styker men så vis alle i usa ikke gør så vil det give det samme i % ved godt lige det her ikke holder men vis i fårstå iden i det :wink:

Billede


HAHAHAHAHAHAH!! :D :D =D> =D>
NFS: Most Wanted, Call of Duty 2, TES: Oblivion, Mass Effect, Gears of War, Call of duty 3, Forza Motorsport 2, Guitar Hero 3, GTA IV!
Ragone
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Indlægaf Koolkaw » 3. jul 2007 01:16

Hmm det er da for dårligt det MS har lavet med en fejlrate på 5% eller hvor meget det er for selvom det kun er 5% der går ned er det sku mange der har problemer med at xboxen fryser engang imellem osv.
Men at man skulle hive de xbox'e som folk sidder og spiller på fordi der er 5% potientielle ødelagte konsoller hjem vil jeg sige er drastisk og så tror jeg ikke de har nogle xbox's fans længere da man ikke vil "miste" sin xbox.

Håber min holder lige så godt som den altid har gjort også må jeg sige til dem der får en der går istykker at MS har en utrolig god service her i danmark efter min mening så i skal nok få en ny igen-
Koolkaw
Niveau 7
 
Indlæg: 2918


Indlægaf badehaette » 3. jul 2007 01:25

Ragone skrev:
badehaette skrev:
tola5 skrev:
Teluc skrev:
tola5 skrev:ja :lol: og i pransipet kunne alle 360 i danmark går i støker, og så stari havde en laver % på verdensplan så mænden er den samme vis i forstå

Naaah.. egentlig ikk'?


NintendoB sage han kente mange hvor 360 var gået i styker, og det var det han bygget sin 8 ud af 10 xbox går i styker så siger jeg at vis man er exstram uheldi så kunne alle xbox i danmark går i styker men så vis alle i usa ikke gør så vil det give det samme i % ved godt lige det her ikke holder men vis i fårstå iden i det :wink:



HAHAHAHAHAHAH!! :D :D =D> =D>


Billede
Billede
50 cent
badehaette
 
Indlæg: 2935


Indlægaf tola5 » 3. jul 2007 01:36

badehaette skrev:
Ragone skrev:
badehaette skrev:
tola5 skrev:
Teluc skrev:
tola5 skrev:ja :lol: og i pransipet kunne alle 360 i danmark går i støker, og så stari havde en laver % på verdensplan så mænden er den samme vis i forstå

Naaah.. egentlig ikk'?


NintendoB sage han kente mange hvor 360 var gået i styker, og det var det han bygget sin 8 ud af 10 xbox går i styker så siger jeg at vis man er exstram uheldi så kunne alle xbox i danmark går i styker men så vis alle i usa ikke gør så vil det give det samme i % ved godt lige det her ikke holder men vis i fårstå iden i det :wink:



HAHAHAHAHAHAH!! :D :D =D> =D>


Billede

nogen der gider at udybe hvad der så sjovt
tola5
Niveau 5
 
Indlæg: 880


Indlægaf NintendoB » 3. jul 2007 01:56

Jeg ved ikke lige hvor jeg har de tal fra og det undskylder jeg da meget.

Jeg kom bar til se og på alle de rigtig native indlæg som folk har lavet om x360en her på xbl.dk og ud fra dem fik jeg nok ideen til mine tal vis jeg da skal prøve at forklar min handling.

Jeg kender ikke nogen privat som har en xbox360 det kan jeg lige så godt sig som det er.

Jeg har kun jers indlæg at gå ud fra og vis det kun er de negativ indlæg der domæner hvad skal jeg så tro.
(Xbox) (X360 Elite) (X360 Arcade) (Sega Dreamcast) (PlayStation 1) (PlayStation 3) (Nintendo 8-Bit) (SuperNintendo) (Nintendo N64)
(GameCube) (Nintendo Wii)
NintendoB
Niveau 3
 
Indlæg: 209


Indlægaf tola5 » 3. jul 2007 02:13

NintendoB skrev:Jeg ved ikke lige hvor jeg har de tal fra og det undskylder jeg da meget.

Jeg kom bar til se og på alle de rigtig native indlæg som folk har lavet om x360en her på xbl.dk og ud fra dem fik jeg nok ideen til mine tal vis jeg da skal prøve at forklar min handling.

Jeg kender ikke nogen privat som har en xbox360 det kan jeg lige så godt sig som det er.

Jeg har kun jers indlæg at gå ud fra og vis det kun er de negativ indlæg der domæner hvad skal jeg så tro.

ja ok, men som der er nevt før og som det altid er så bruker folk så jo kun når noget ikke virker aldri når alt er fint, feksmple hvor ofte ringer du til elværket og siger tak for der er stram i stik kontakten men vis det forsvant var man der jo nok :D
tola5
Niveau 5
 
Indlæg: 880


Indlægaf NintendoB » 3. jul 2007 02:19

Du har sikket ret i at folk kun bruker sig når noget er galt men jeg var ikke klar over at det var hvad xboxlife.dk skul bruges til ;).
(Xbox) (X360 Elite) (X360 Arcade) (Sega Dreamcast) (PlayStation 1) (PlayStation 3) (Nintendo 8-Bit) (SuperNintendo) (Nintendo N64)
(GameCube) (Nintendo Wii)
NintendoB
Niveau 3
 
Indlæg: 209


Indlægaf tola5 » 3. jul 2007 02:34

NintendoB skrev:Du har sikket ret i at folk kun bruker sig når noget er galt men jeg var ikke klar over at det var hvad xboxlife.dk skul bruges til ;).

du mener :?: :wink:
tola5
Niveau 5
 
Indlæg: 880


Indlægaf NintendoB » 3. jul 2007 02:40

Uha tør jeg næsten sig det :D

Det jeg mener er bar at folk bruker sig en del her på xboxlife.dk :D.

Og jeg syntes det har taget lidt overhånd jeg ser af og til nogen der prøver at skriv om noget andet ind lige problemer med boxen jeg mener der er en der P.t. har et indlæg om hvad han skal købe af rat og pedaler til sin x360 http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=24329

Men det hjælper folk ham ikke med men der i mod ham der laver et indlæg om sin box der lige er sendt til Rep for anden gang uha så skal folk nok vær der :D

Og så går det hurtig nå så din x360 døde i dag det er min også og den er kun 3 måneder gammel ja min mors far købt også en xbox den kan heller ikke mere ;)
(Xbox) (X360 Elite) (X360 Arcade) (Sega Dreamcast) (PlayStation 1) (PlayStation 3) (Nintendo 8-Bit) (SuperNintendo) (Nintendo N64)
(GameCube) (Nintendo Wii)
NintendoB
Niveau 3
 
Indlæg: 209


Indlægaf Kegle » 3. jul 2007 08:35

Tror du ikke det har noget at gøre med at det er væsentlig nemmere at have en mening om netop dette emne? Hvis jeg ikke engang vidste man kunne få et rat til maskinen og aldrig nogensinde selv ville finde på at købe det, tror du så jeg ville kunne skrive noget konstruktivt i det andet topic;)?

Jeg tror ganske enkelt folk de snakker om det de "brænder" for, og der er simpelthen bare rigtig rigtig mange der har en holdning til xboxe der går ned... Hvis du lægger mærke til hvad folk skriver i netop de topics om ødelagte xboxe, så er det næsten altid kun "skynd dig at sende den ind. Kundeservice er vildt god"

Selv ser jeg intet galt i det:)
Billede
Do not underestimate the power of the Cola-Bear!
Kegle
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf ModuLIZER » 3. jul 2007 12:12

On subject: Jo... jeg mener også MS bør stå mere ved sine fejl... uanset hvor mange procent de måtte være på, er der ikke tvivl om at den er relativ høj for et sådan produkt...

MS bør får 65nm udgaven ud i en helvedes fart... ændre/opdatere hardware designet... således at, indlevere man en defect box er man sikker på at få en ordentligt og stabilt produkt tilbage.

Det er ikke så lang tid siden jeg læste om artikel om en der var på sin 12 box!!! Det er bare ikke i orden.
_____________________________________
oo00OO ModuLIZER OO00oo
ModuLIZER
Niveau 4
 
Indlæg: 366


Indlægaf Mr. Aggiz » 3. jul 2007 15:39

Fatter slet ikke at en der er kommet op på sin 12 Xbox. Ville for længst have krævet at få pengene tilbage...

Heldigvis har jeg ikke selv været så uheldig, for er "kun" oppe på min 3 Xbox :roll:

Men hvis det er rigtigt det de tidligere har sagt med at de vil sætte en ny køler i, kan det jo være problemet bliver meget mindre end tidligere :D
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 39 gæster

cron